Wat je even kwijt wilt #6

Onderzoek naar de onzin van Mascha en Vera haha

7 likes

@Booklover zou ik jou een pm mogen sturen met een vraag over onze blauw en gele vriend?

Ja geen idee waarom ik dit zei, ik kon mijn afschuw gewoon niet voor me houden en had het al gezegd voordat ik kon bedenken dat het een beetje stom was

1 like

Ik mis mijn bed.

1 like

Echt waar, als je ziek uit dienst gaat dan moeten ze daarna dus contact met mij opnemen? Dat wist ik helemaal niet.

Wtf, letterlijk terwijl ik probeer te bestellen bij de H&M wordt mijn winkelmandje leeggeroofd, laat dan maar zitten stelletje eikels

Ik zit in de trein en wil zoo graag even m’n nagels netjes lakken

Omg, iemand plaatst op Facebook dat haar zoontje wordt geopereerd. Vervolgens vraagt iemand waaraan hij wordt geopereerd. Reageert ze eronder dat hij aan z’n piemeltje wordt geopereerd omdat hij geen opening heeft en ze die nu gaan maken. Wtf.

6 likes

eeh hoe plast ie dan

1 like

waarschijnlijk heeft hij in de bouwvak vakantie?
deze week begint bij ons ook langzaam alles weer een beetje te werken. (constructeurs)

Ja dat vroeg ik me ook al af, dat kind is al 7 ofzo dus neem aan dat ie wel plast :joy: dat mens poste sowieso altijd zulke achterlijke tenenkrommende dingen. Ook over hun “poepjes”. Rot op, maar wil haar niet verwijderen want ik vind het stiekem grappig.

Iemand die mij even kan helpen?Ik zie het even niet meer.
Als ik een website gebruik als bron, hoe moet ik dit dan in een lopende tekst zetten.
Voorbeeld van nu is het farmaceutisch kompas.
wordt het dan:
( farmaceutischkompas,nl) of (farmaceutisch kompas, jaartal)

Ik heb de APA richtlijnen opgezocht maar daar kom ik nu even niet wijs uit.

Hmm, geen idee! Ik woon in België en hier is de bouwvak vakantie al 2-3 weken gedaan :slightly_frowning_face:

Naam van de website met jaartal of als die er niet is z.d. (Zonder datum)

1 like

Ik dook vanochtend een vol zwembad in en verloor mijn bikinibroekje tot aan mijn enkels. Hoe gaat jullie dag tot nu toe? :sob:

27 likes

Oh! Nou dan inderdaad even vriendelijk vragen.

Helaas blijft bij ons ook wel eens een klant op de stappen liggen. Het is de laatste tijd stuk drukker geworden.
Succes!

1 like

Geweldig, dank je wel!
Dan kan ik verder gaan haha.

1 like

Dus als je het fout hebt of niet invult, wordt beide fout gerekend.
Bij sommige multiple choice toetsen houden ze rekening met gokcorrectie en is het dus voordeliger om niks in te vullen. In jouw geval kan je dus maar beter iets gokken want een fout antwoord of leeg antwoord is beiden 0 zeg maar

Edit: dat van dat gokken geld bijvoorbeeld bij die tussentijdse toetsen van Geneeskunde (weet even niet hoe ze heten). Daar kan je beter vragen open laten als je ze niet weet.

1 like

Ik heb thesis niet gehaald en ik heb het huisje waar ik op had gereageerd niet gekregen :sob: kan deze dag nog kutter :sob: en nee universe dat is geen uitnodiging :sob:

6 likes

Kun je dat laatste niet altijd bij instellingen zien? Zo kwam ik er dus achter dat die van mij nog maar 76% is. Bij instellingen > batterij > batterij conditie.

Zo ziet dat er uit

2 likes