Wat je even kwijt wilt #6

Kun je dat laatste niet altijd bij instellingen zien? Zo kwam ik er dus achter dat die van mij nog maar 76% is. Bij instellingen > batterij > batterij conditie.

Zo ziet dat er uit

2 likes

Nee volgens mij zeggen we hetzelfde. Hoe ik het lees krijg je gewoon 1 punt voor alle goede vragen en 0 punten voor alle foute/niet beantwoorde vragen.
Met ‘negatief’ bedoelen ze volgens mij in deze zin gewoon 0 punten

edit: maar ik moet zeggen dat het inderdaad onduidelijk geformuleerd is. Even navragen bij de professor?

1 like

Ah oke! Dat ga ik ook eens proberen dan. Al geloof ik wel dat dit klopt in mijn geval🙈. Mijn batterij is echt verschrikkelijk.

1 like

Is ie minder dan twee jaar oud? En is ie nooit open gemaakt door niet-Apple? Is ie in de EU gekocht? En is ie niet-zakelijk gekocht (of in dat geval is ie minder dan een jaar oud?)?

Dan valt je batterij onder je garantie en wordt ie vervangen. Gratisch.

2 likes

Het zal er om hangen of die twee jaar oud is
 en je moet er een bonnetje van hebben natuurlijk? Moet hij gekocht zijn bij een Apple store of maakt dat niks uit? Bedankt voor al je antwoorden haha! Werk je voor apple?

Ooh wat naar! Wat is jou situatie dan als ik vragen mag? Zit je nu ziek thuis zonder werk?

Is t een abo? Dan kan je de bon opvragen bij je provider, bij de meeste andere winkels ook als je op naam hebt gekocht of eventueel A/d hand van een bankafschrift, kans is groot dat je m gepint hebt. Je hebt bon wel nodig ja, want je claimt garantie.

Hoeft niet bij Apple gekocht te zijn, twee jaar is gewoon consumentenrecht in de hele EU ongeacht waar die vandaan komt. Heb je m toevallig bij Amac gekocht? Dan heb je namelijk zelfs 3 jaar garantie. Mocht je de bon hebben, breng m zsm even langs een Apple reseller als Amac of neem contact met Apple op, soms zijn ze best een beetje coulant qua datum.

Werkte vorig jaar indirect voor Apple ja Haha.

1 like

Super bedankt! Ik ga vanavond thuis eerst even goed zoeken want ik bewaar zulke dingen eigenlijk altijd wel goed, alleen kan na recente verhuizing niet herinneren waar ik mijn iPhone doosje heb gelaten en daar zit alles in :sweat_smile:. Maar dan weet ik in ieder geval dat ik het nog kan opvragen en ga het zeker proberen als het nog net 2 jaar geleden is. Zou het liefste een X kopen maar die vind ik voor nu te duur om los te kopen dus moet nog even vooruit met m’n 6s. (Heb Sim-only, dus los toestel)

1 like

Ahh wat shit! Kun je de thesis nog aanpassen of herkansen? Hopelijk is de rest van de dag zonder tegenslagen!

Ja. Maar ik zeg er (hier) liever niet meer over. Pb mag altijd!

1 like

Lief, dank jullie wel!! Ik heb nu maar een paar dagen om mijn thesis te verbeteren, dus dat ga ik maar doen :frown: moet eerlijk zeggen dat ik er geen vertrouwen meer in heb maar ik ga het nog wel proberen!

2 likes

Ik ga solliciteren voor een baan die start per februari 2019. Nu loop ik van september t/m jan 2019 stage. Moet ik dan op mijn CV de einddatum van deze stage zetten of ‘sep 2018 - heden’?

Heden is gebruikelijk.

1 like

Niet helemaal, mijn eigen supervisor heeft eerder tegen me gezegd dat het een voldoende is (bij mijn concept versie al) alleen de tweede lezer is het daar niet mee eens. En nu moet ik ook dingen aan mijn onderzoeksvragen gaan aanpassen terwijl dat natuurlijk al zoo lang vast staat. En nog wel meer van dit soort dingetjes. Heb het idee dat mijn eigen begeleider nu teveel meegaat in wat de tweede lezer wil zien, ik moet ook met de tweede lezer contact opnemen en niet met hem :roll_eyes:

Ik heb een baaldag en ik voel me vet zielig. Veel te weinig geslapen, werk ging niet zoals ik wilde, niks werkte mee. Boeeehoeee. En morgen weer achterlijk vroeg aan de slag.

Nu mag ik van mezelf sporten een dagje skippen. Maar nu voel ik me een faalhaas, want ik skip Ă©cht nooit. Ik maak een planning, en daar hou ik me aan.

Ik wil in bed liggen en chocolade eten. En in bad. En slapen. En en en :cry:

2 likes

Ik vind de sfeer de laatste tijd op het forum wat minder leuk. Het gevoel leeft bij mij een beetje dat mensen sneller dan een poos terug anderen op een vervelende manier aanspreken. Er zijn hierdoor ook al meerdere mensen gestopt op het forum.

Ik weet niet goed wat ik met deze opmerking wil, maar misschien dat ik hoop dat mensen weer wat liever naar elkaar zijn? We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn maar het is vooral de toon (die in geschreven tekst soms anders overkomt dan bedoeld) die belangrijk is in een bericht.

23 likes

Ik ben maarbijvlagen actief, dus ik kannietecht zeggen hoe ik het vind in vergelijking met vroeger o.i.d. maar soms valt mij ook 'een sfeer’op. Waarin ik medanniet zo op mijn gemakvoel. Waar ik in elk geval vaak naar vanword is als ikiemand zieaangeven dat ze iets nietfijnvond om te horen, en deander dan reageert van nou dat ligt danaan jou. :frown:

2 likes

Jezus ik word hier gek van @mods, kan er ik kan wel typen maar mijnspatiebalk doet vervelend inmijn titel komen?

5 likes

Weet iemand of ze een beetje chille sportkleding hebben bij de Primark nu?

Ik moet ineens denken aan dat toen ik 12 was, ik best actief was op GoSupermodel, waar ik vriendinnen had gemaakt die ook fan waren van dezelfde band als ik. In mijn omgeving was niemand fan van die band, dus vond het heel fijn dat ik eindelijk vriendinnen had waarmee ik erover kon praten. Ik heb ze toen ook meerdere malen gemeet, waar ik m’n ouders ook heeel dankbaar voor ben, want ik was nog maar 12 en kwam uit een klein dorpje en was nog nooit alleen zo ver weg gegaan (de eerste keer heeft mn moeder me wel gebracht). Haha ik weet niet waarom ik dit kwijt wil, maar ik vind het echt heel lief en ruimdenkend en vrij van mijn ouders dat dat toen mocht.

24 likes