Wat je even kwijt wilt #6

Wooow wat knap hahah! Al lang? Neem daar af een toe eens een kijkje en na 2 minuten ben ik weer weg.

Edit: wat @Virago hierboven zegt dus😂

Haha valt wel mee. Ik doe mijn gedeelte met 3 andere mensen en ik doe niet zoveel lol. Vinden ze ook wel best. Doe het al sinds maart vorig jaar. Wel ongeveer op het kutste gedeelte van het forum. (:

4 likes

Hoe ben je hier terecht gekomen viavia? Of good old google? :smiley:

Gadverdamme
 donut was droog, heel droog. Uitgespuugd en weggegooid

Nu wil ik een nieuwe :angry:

10 likes

Ik ben soms best benieuwd naar de google analytics van dit forum. Hoe mensen hier terecht komen of ze hier komen door beuty of rob geus etc :stuck_out_tongue:

7 likes

Ben wel altijd blij dat ik hier terecht kan voor allemaal normale mensen lol en vrouwen, daar zitten meer mannen en die reageren heel erg hard en kut.

1 like

Ik gok dat EGF forum of zoiets hoog zal staan. Of Ellegirl. Zoiets.

1 like

Ja keek er ook wel eens
 elke vraag wordt compleet de grond in getrolt

“Ik keek altijd vlogs van Mascha en las Cynthia dr blog maar had niemand om er mee over te praten en toen ging ik googlen en toen kwam ik hier terecht”

5 likes

Haha daar ben ik dus ook benieuwd naar. Ik ben zelf op het egf gekomen door de Mascha en Cynthia ruzie.
En heel vroeger zat ik er even op doordat ik het blad zelf las.
Maar ben benieuwd of er hier nieuwr mensen gaan komen die EGF niet kennen.

5 likes

Ik zit ongeveer 80% van de tijd in een slowchat met een vast groep mensje te praten en dan is het wel te doen. Gaat er nog steeds hard aan toe en het aantal kanker wat getypt is in een jaar typ is echt belachelijk maar daar kun je vaak, als je de mensen kent, nog wel beetje normale vragen stellen.

Same ( lees: 10 jaar terug) en toen schreef een van hun op twitter dat er mensen op een bepaald forum gemene dingen zeiden, en toen ben ik gaan googelen.

2 likes

Welk deel is dat? Seks?

Als je zoekt op Rob Geus kinderen staan wij op de tweede pagina

3 likes

“Waar is EGF” “forum voor zure kantoortrutten” “tulpenkut” “viva maar dan leuker”

@HvO ik dacht dat de zoekresultaten die je te zien krijgt per persoon ook deels afhangen van je eigen zoekgedrag op google

4 likes

Shit ik wqs mijn foto aan het veranderen hier, maar het lukte niet ofzo want heb nu geen foto meer

3 likes

Ik zit in KLB en ik raad iedereen af om als nieuwkommer daar in de SC te reageren als je er niet tegen kunt. Maar er zijn zeker SC’s op FOK! waar het een stuk beter te doen is. Het dodespel in ONZ bijv. of ONZ-SC. Daar doen mensen wel aardig normaal en als je daar een tijdje meepost met mensen dan zul je zien dat FOK! best leuk kan zijn.

1 like

Nee ik zat eerst op Viva en volgde egf ooit als meelezer. Daarna ben ik naar wtf gegaan en daar werd dit forum in het begin ook besproken. Ik ben het toen daar blijven proberen maar dat was toch niet zo leuk en werd niet beter en dit forum had ik dus onthouden en zo kwam ik hier!

1 like

Ja maar hoe vaak zouden mensen daar nou op googlen :joy:

De SC van voetbal raad ik ook af. Daar gaat het er ook keihard aan toe.