Welk deel is dat? Seks?
Als je zoekt op Rob Geus kinderen staan wij op de tweede pagina
âWaar is EGFâ âforum voor zure kantoortruttenâ âtulpenkutâ âviva maar dan leukerâ
@HvO ik dacht dat de zoekresultaten die je te zien krijgt per persoon ook deels afhangen van je eigen zoekgedrag op google
Shit ik wqs mijn foto aan het veranderen hier, maar het lukte niet ofzo want heb nu geen foto meer
Ik zit in KLB en ik raad iedereen af om als nieuwkommer daar in de SC te reageren als je er niet tegen kunt. Maar er zijn zeker SCâs op FOK! waar het een stuk beter te doen is. Het dodespel in ONZ bijv. of ONZ-SC. Daar doen mensen wel aardig normaal en als je daar een tijdje meepost met mensen dan zul je zien dat FOK! best leuk kan zijn.
Nee ik zat eerst op Viva en volgde egf ooit als meelezer. Daarna ben ik naar wtf gegaan en daar werd dit forum in het begin ook besproken. Ik ben het toen daar blijven proberen maar dat was toch niet zo leuk en werd niet beter en dit forum had ik dus onthouden en zo kwam ik hier!
Ja maar hoe vaak zouden mensen daar nou op googlen
De SC van voetbal raad ik ook af. Daar gaat het er ook keihard aan toe.
Ik zag je staan bij âaan het typenâ en dacht heel even dat er nu nog een nieuw iemand kwam vragen hoe ze haar profiel foto moest veranderen. En dan nog 13âŠ
Dan interpreteer je dat toch echt verkeerd Ik ben nog nooit boos geworden door iets van het forum, het is âmaar een forumâ, zoiets krijgt me echt niet boos haha.
Ik vond het weggaan van Kae een schreeuw om aandacht en ik dacht direct: die komt terug. En nu dit. Mag ik toch delen? Ik heb de laatste tijd het idee dat je best wel vaak op me reageert om me tegen te spreken Dus misschien hebben wij gewoon niet echt een klik, je mag natuurlijk altijd reageren maar ja, we kunnen ook gewoon heel verschillend zijn en het daar soms bij laten.
Mijn vriend had het laatst over beschuitlul, ben ik toen ook gaan googelenâŠ
Mensen googelen rare dingen haha
Ik blijf toch maar hier denk ik . Maar wel leuk om te weten hoe dat forum gezien wordt door iemand die daar al langer zit!
Neee ik ben niet nieuw jongens!!!
Ja snap ik en denk dat het voor de meeste mensen hier ook niet de juiste plek is. Ik weet en snap waarom mensen FOK! kut vinden maar ik zit er nu straks 6 jaar ongeveer dag en nacht en ik weet ook de leuke kanten. Zo heb ik ook al 400 ansichtkaarten bij elkaar gespaard via FOK! in 3 jaar tijd. Allemaal gekregen van users.
En ik ben er mod dus kan het ook niet compleet de grond instampen natuurlijk haha.
Krijg je ervan!! Als je je profiel foto veranderd raak ik door de war haha. Misschien was je foto te groot.
Neeik ken je naam natuurlijk! Ik zag alleen je profielfoto dus wist niet dat jij het was.
beschuitlul als tegenhanger voor de tulpenkut of moet je dan spreken van een paneerkut
Hahaha shit, ja via mijn mobiel lukt het niet dus ik doe t morgen wel even via mn laptop.
Crackerkut
croutoncunt. Kom maar op met die exra hits naar FF Google.