Wat je even kwijt wilt #6

Ik moet weer eens mijn fok account onder t stof vandaan trekken hoor ik al

1 like

O heb t al… kijk daar nooit lol

Wat voor geluid maakt een vos?

1 like

Zoals ik al zei je moet echt de juiste topics vinden en dan is het best leuk (als het je ding is). Sommige plekken op FOK! gaan er gewoon harder aan toe, dat is een feit. Die moet je gewoon vermijden of gewoon weinig kijken.

Maar mensen zien vaak dat soort topics wel en krijgen vaak een verkeerd beeld. Want dat het kut is klopt wel maar het is zeker niet op het hele forum. Heel veel plekken zijn ze er ook best wel streng op kan ik je vertellen!

En druk gerust op de TR knop als je iets stoms ziet want wij zien lang niet alles maar halen het wel weg als we het door hebben!

1 like

Hahahah die kende ik nog niet.

Mijn god. Ik pakte net een chocoladereep waar nog een klein stukje van over was en die al 2 maanden in de kast lag. Open ik de verpakking, valt er zo’n klein wormpje uit :sob:
Echt maar eentje en verder niks te bekennen. Ik heb alle verpakkingen in mn keuken gecheckt en niks meer gevonden, maar toch vertrouw ik mn keuken nu niet meer. Ga toch maar eens kijken naar glazen potten ofzo om alles in te bewaren.

2 likes

Haha omg ik wist helemaal niet dat dat ook kon
Echt zo droog

Ah leuk de huisgenoten (stelletje) naast mij zijn er weer en rennen weer als kleine kinderen over de gang. Gelukkig gaan ze maandag weer 2 weken weg. :sweat_smile: Pff kunnen ze niet nu weggaan haha, gruwelijk irritant dit.

Als jullie ooit nog een moderator hier zoeken, bij deze bied ik mij hier ook aan.

Samenvatting

(Als ik FOK! aan kan dan is dit natuurlijk echt werkelijk niks)

14 likes

Siri kan ook rappen als je hem dat vraagt!

1 like

Partijdig omdat ik net zeg dat ik het bericht van Boemboem niet zo opvatte? Als je goed had gelezen, heb ik in de discussie over de sfeer gisteren ook heel duidelijk gezegd dat het mijn eigen persoonlijke mening was. Niet mij aanspreken op partijdigheid als ik iets zeg wat je niet aanstaat. Dat slaat nergens op.

Misschien dat jij iedere reactie van mij leest als een ‘moderator-reactie’ maar ik ben hier voornamelijk gewoon forummer met een mening.

16 likes

Wowww jij lijkt heel erg op YouStar van het (fancy)forum vroeger of ben je dat ook haha.

Jaaa klopt! Ik had tijdens afbouwen ook van die schokjes in mijn hoofd en mijn zicht vervormde dan een paar seconde. En ik moest nu afbouwen tijdens mijn deeltijd therapie. Maar denk dat dat ook sterk ligt aan hoe je behandelaar denkt over medicatie.

1 like

Een paar dagen geleden belde mijn vriend met zijn moeder. Ze is een alcoholist en de artsen hebben vorig jaar gezegd na een ziekenhuisopname dat elk glas wijn de kans op meer hersenschade vergroot. Hij is nu op vakantie maar ze klonk zo dronken aan de telefoon. Ik zie haar nooit zonder mijn vriend maar op zich hebben we wel een klik. Het zou twee uur reizen voor me zijn om even langs te gaan. Wat zouden jullie doen?

Edit: Ze is vorig jaar na die ziekenhuisopname in een kliniek afgekickt. Ze is sinds kort pas weer begonnen met drinken dus het is niet zo dat ze al die tijd dronken gewoon geluk heeft gehad met haar gezondheid.

  • Even langsgaan
  • Je niet met je volwassen schoonmoeder bemoeien

0 stemmers

Overleggen met je vriend

2 likes

hahaha ja ik heb alleen wel wat minder schubben IRL

1 like

@HvO Ik heb je een pb gestuurd met uitleg.
Sorry @ladygodiva, geen sensatie meer voor jou! Haha. Nee, even serieus, het is niet mijn doel om sensatie te creëren maar om forummen een stukje chiller te maken.
Vandaar dat ik nu ook via pb gereageerd heb.

4 likes

Wil hem niet lastig vallen op vakantie. Maar hij vindt het sowieso prima dat wij zonder zijn weten contact zouden hebben!

Ik weet niet of dit Google is of Alexa maar een van hen gaat ook verhalen vertellen als je zegt ‘tell me a story’!

Dit heb ik ook ooit gehad. Een mars met een worm erin, ik lust geen marsen meer.

3 likes