Wat je even kwijt wilt #6

Dit is wel echt vet duidelijk zeg, netjes!

Ik probeerde alleen het punt van een ander uit te leggen, wat mij betreft gaat het prima zo!
Gezellig kleurtje wel :smiley:

2 likes

Nee joh, is echt lelijk :joy: Maar we doen het ermee. Zo lang het maar werkt.

7 likes

Zolang het maar geen gifgroen of lila is :face_vomiting:

Lekker bananengeel me likey

19 likes

Wow moest gister nog aan je denken!! Leuk dat je er weer bent (ik was armadillo)

1 like

@Salinger ingewikkelde situatie! Vind het heel lief en zorgzaam van je dat je het überhaupt bedenkt. Niet bemoeizuchtig! Heb je al besloten?

Maak het egf roze of oranje

Ik heb zoiets zieligs gedaan :frowning:
Ik had gedweild en toen de kattenbak op een kast gezet; de katten konden er niet bij. Met mijn domme kop vergeten terug te zetten dus ze konden niet op de bak. Ik kwam terug thuis en toen zag ik dat ze geplast hadden in de mand van de hond :sob: en dat vind ik zo zielig voor mijn hond ook want dat is echt zo’n goedzak en dan word zn plekje ondergeplast door mijn schuld

27 likes

Gatverdamme zag net twee muizen over het trein platform heen schieten

1 like

Dus als ik het goed begrijp, zijn posts waarbij admins ingrijpen geel.

Zijn berichten die een admin post vanuit de stoel van admin dan ook geel, wat inhoudt dat niet-gele berichten uit persoonlijke noot zijn? Of dat niet?

1 like

Hahaha nee dit vind ik echt zielig jouw lieve luie witte goedzak :cold_sweat:
En ook wel een beetje zielig voor je katten dat ze de plee niet meer konden vinden

Wow goals

Nou ja, meestal proberen we dingen natuurlijk te sussen zonder meteen die grafkleur te gebruiken want dat komt wel heel heftig over.

2 likes

Hey hey hey!

Ja ik vind het ook echt heel erg zielig… vooral omdat al zn kussens en dekentjes nu in de was zitten en ik krijg dat niet meer droog voor de nacht :disappointed_relieved:

GRAFkleur.

5 likes

:fu::banana:

6 likes

Hahahahaha prachtig

Ja snap ik, maar ik bedoel het meer in zijn algemeenheid. Gister bijvoorbeeld in de discussie over de sfeer (die ik nu overigens niet opnieuw wil starten, maar even als voorbeeld). Toen gaf je in je eerste zin aan dat je als jezelf reageerde en niet als mod. Dat was een bericht zonder kleur. Stel dat je op dat moment wel als mod reageerde (met dezelfde tekst), was het dan geel geweest? Of wordt geel alleen in extreme gevallen gebruikt en praat een mod soms ook als mod in een tekst zonder kleur?