Liefdesverdriet doet zoveel pijn en ik heb géén zin om hier weer maanden last van te hebben… Ik haat het leven soms zo erg
Ja, dat is het ook… Ik ken het gevoel heel erg! Hoop dat je het verdriet wel een beetje toelaat, dat hielp mij wel heel erg de laatste tijd
Heel veel sterkte met alles😢.
Jij ook een fijne zondag Njime!
Lol tot half 4 s’nachts lopen spoken en dronken tegen mn vriend aan kletsen, kloten en praten
Maar nu moet ik om 8 uur beginnen met werk en ligt hij de komende uren nog lekker in mijn bed te tukken
Weet iemand een site waar ik last-minute (voor vannacht) nog een leuk hotel kan fixen in een leuke stad? Vergeet steeds die sites!
Ah wat lief! Dankjewel. Ik heb wel oké geslapen gelukkig. En je hebt helemaal gelijk!
Jij ook een fijne dag vandaag <3
Ik ga zo lekker met mn zusje naar de film en stad
@Finko Dikke kus
Aahw was je daarheen leuk! Ik moest parkeer tickets verkopen hahaha. Waar had je geparkeerd. (Trouwens al het parkeer gedoe was een grote chaos)
Ik wilde zo graag uitslapen vandaag. Ik ga er maar een leuke dag van maken met heel weinig slaap.
hotelspecials?
Pff supermarkt gaat pas 10 uur open en heb niets in huis. Dus moet wachten tot dat open is en heb zoooo een honger
Stiekem vind ik het heerlijk om veel eerder uit bed te gaan dan mijn vriend. De poes is dan de hele nacht alleen geweest en komt dan lekker knuffelen. Ik heb haar dan helemaal voor mezelf <3
Ik zit ook te wachten.
Oeh ik ben ook op zoek! Let me know als je wat gevonden hebt haha!
Au, tietsteken zijn echt kut ja.
Wel een lekker weertje om te gaan hardlopen
Vandaag is mijn laatste dag als twintiger not sure how I feel
Jaa ben ook alweer op zoek!
Ik heb zelf Frans geleerd via Rosetta Stone, dat is een digitale cursus. Erg uitgebreid en heel veel lesmateriaal. Nu ben ik zelf eigenlijk meer een voorstander van een cursus met “echte” lessen, digitaal werkt wel, maar dan moet je er zelf wel voldoende dicipline voor hebben.
Mijn vader heeft bij ons in de buurt een avondcursus Italiaans gedaan aan de volksuniversiteit. Hij was daar erg over te spreken, was 1x per week op dinsdagavond en je kreeg ook huiswerk mee. Misschien is dat wel iets voor je?
Ik wil het hardlopen weer op gaan pakken nu het kouder is maar ik twijfel of ik een lange broek of kort broekje aan moet trekken. Wat trek jij meestal aan?
Misschien kun je er iets van stof inleggen? Bv een grote handdoek of een onderlaken?
Hahaha ze heeft t zelf ook dus ik denk dat de dood nog wel even op zich zal laten wachten😎
Ik heb t ook btw (in mn goeie tiet en mn litteken)