Wat je even kwijt wilt #6

Voor deze momenten heb ik driekwart broeken.

Lekker chill zo vroeg in de bios. En we hebben stoelen met extra beenruimte :heart_eyes:
En m&ms &&& pringles :innocent::innocent:

5 likes

Meh, weer een band die ik nooit meer live kan zien in de originele formatie :frowning_face: Eentje van We Came As Romans is overleden. Niet dat ik nou zo’n fan ben ofzo, maar wat ik ken, vind ik wel tof.
Eerst Linkin Park al :frowning_face:

2 likes

Heb je goed geslapen?

1 like

Ja wel oké,lief dat je t vraagt :heart:

1 like

Fijn! Veel plezoer bij de film!

1 like

Vandaag is mijn eerste dag als twintiger! :smiley:
Vind dit allemaal veel te leuk

6 likes

Gefeliciteerd! :tada::tada:

1 like

Ik moet straks naar een high wine maar ik drink helemaal geen wijn. Dus nu hoop ik maar dat er lekker eten is

3 likes

PFFFFFFFFFFFFFF. Moest dit effe kwijt.

5 likes

Ik heb vrijdag en zaterdag bijna alleen maar lamlendig in bed gelegen. Nu moet ik van mezelf opruimen en ga lunchen met een vriendin dus mezelf ook klaar maken

Van harte allebei!

1 like

Geen ervaring met cursus, maar mss is een makkelijk en leuk begin om eens op Duolingo te kijken. Kan je gratis even kijken of het wat voor je is.

1 like

Jawel :slight_smile: Maar wel weer kort haha. Vanmiddag maar nog even slapen ofzo.

2 likes

:unamused:

Gefeliciteerd! Geniet ervan :unicorn:

1 like

Gefeliciteerd @keekie!

1 like

Misschien beetje next level maar wie weet over een tijdje?: ga op vakantie met een groepsreis van bijvoorbeeld G adventures, heb ik vorig jaar ook gedaan en toen moest ik wel Engels praten!

Vandaag vind ik het perfect. Niet te koud, niet te warm of benauwd. Fris windje. Heerlijk.

1 like

Ik ging gisteren wat drinken met iemand die ik sinds een paar maanden ken en ik ben zo blij met deze nieuwe vriendschap. Het doet me echt goed om hem te zien en ik hoop echt dat dit zo blijft en gaat groeien tot een hechtere vriendschap. Door mijn depressie en angststoornis en allemaal andere dingen ben ik de laatste jaren meer vrienden kwijtgeraakt dan dat erbij kwamen en ik voel me heel vaak eenzaam, ook in de vriendschappen die nog over zijn. Maar dit doet me echt goed en dat is zo fijn.

28 likes

Was ook gisteren! Maar ben om half 12 snachts geboren op de 25e dus ja officieel ben ik nu pas “echt” 20. Dit is ook n ding in mijn familie omdat het half 12 Engelse tijd was (m’n moeder was de BBC aan het kijken) :woman_shrugging:t2:

Edit: @keekie gefeliciteerd!

1 like