Wat je even kwijt wilt #6

Lekkur bezug

1 like

Zeg jij bent toch een mod
 Jij hoort geen mening te hebben!!!1!!!

7 likes

image

10 likes

Waaaaaa, ik ben verloofd :heart_eyes: Gisteren waren we bij een witte tempel (we zijn op reis) en daar heeft hij mij gevraagd. En zelfs alles is gefilmd want we maken ‘travelvlogs’ voor onszelf.

114 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd @Applepie !

1 like

Gefeliciteerd <3

1 like

Ik vind het ook een wonder dat ik dit begrijp hoor maar het is gelukkig wel duidelijk en logisch gemaakt voor de a technische persoon die ik normaal ook ben, haha!

1 like

Wow! Heb je zo’n grote tuin dan?

Jaa misschien is het makkelijker als je een tijdje meeleest. Van het egf rechtstreeks naar hier was abracadabra haha.

1 like

Pfff ik ben de laatste tijd telkens alleen op vrijdagmiddag en dat is ZO saai
 ga over een kwartiertje naar huis denk ik man man man.

Ja snap ik! Ach, je snapt het nu in ieder geval top volgensmij

2 likes

Ik was zó bang dat als ik op ‘antwoorden’ druk ik niet een reactie zou plaatsen, maar echt antwoordde op een persoon. Vervolgens zou ik niet weten hoe je het moet verwijderen en eindig ik in een cyclus van wanhoop en ellende.
Dat was vanochtend. Hahah

5 likes

Vind het zo lief hoeveel likes ik heb gekregen op mijn eerste post. Zo lief allemaal omg. :hugs:

3 likes

Ik had het geweldige corduroy pak van de & other stories gepast maar ik pas het niet goed. :’(
En die van de Zara vind ik niet zo leuk.

Mocht iemand tijdens een webshopslentering nog een leuk corduroy pak vinden in roestkleur/donkergroen/zwart/donkerrood van max 150 compleet breng mij dan op de hoogte :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik had deze in m’n favorieten, is alleen wel met rokje.

2 likes

Zo jeetje, dan ben je wel even bezig ja haha.

Hij ziet er heel leuk uit maar ik draag dus geen rokjes en jurkjes :stuck_out_tongue: Ik ben een heel moeilijk persoon.:sleepy:

Toen je ‘pak’ zei dacht ik al dat je een broek bedoelde, maar ik dacht ik probeer het toch:p

1 like

Ik zag dat iemand er een van de primark had. Met een iets wijdere broek geloof ik.

1 like