Lekkur bezug
Zeg jij bent toch een mod⊠Jij hoort geen mening te hebben!!!1!!!
Waaaaaa, ik ben verloofd Gisteren waren we bij een witte tempel (we zijn op reis) en daar heeft hij mij gevraagd. En zelfs alles is gefilmd want we maken âtravelvlogsâ voor onszelf.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd <3
Ik vind het ook een wonder dat ik dit begrijp hoor maar het is gelukkig wel duidelijk en logisch gemaakt voor de a technische persoon die ik normaal ook ben, haha!
Wow! Heb je zoân grote tuin dan?
Jaa misschien is het makkelijker als je een tijdje meeleest. Van het egf rechtstreeks naar hier was abracadabra haha.
Pfff ik ben de laatste tijd telkens alleen op vrijdagmiddag en dat is ZO saai⊠ga over een kwartiertje naar huis denk ik man man man.
Ja snap ik! Ach, je snapt het nu in ieder geval top volgensmij
Ik was zĂł bang dat als ik op âantwoordenâ druk ik niet een reactie zou plaatsen, maar echt antwoordde op een persoon. Vervolgens zou ik niet weten hoe je het moet verwijderen en eindig ik in een cyclus van wanhoop en ellende.
Dat was vanochtend. Hahah
Vind het zo lief hoeveel likes ik heb gekregen op mijn eerste post. Zo lief allemaal omg.
Ik had het geweldige corduroy pak van de & other stories gepast maar ik pas het niet goed. :â(
En die van de Zara vind ik niet zo leuk.
Mocht iemand tijdens een webshopslentering nog een leuk corduroy pak vinden in roestkleur/donkergroen/zwart/donkerrood van max 150 compleet breng mij dan op de hoogte
Zo jeetje, dan ben je wel even bezig ja haha.
Hij ziet er heel leuk uit maar ik draag dus geen rokjes en jurkjes Ik ben een heel moeilijk persoon.
Toen je âpakâ zei dacht ik al dat je een broek bedoelde, maar ik dacht ik probeer het toch:p
Ik zag dat iemand er een van de primark had. Met een iets wijdere broek geloof ik.