30
Hahah ja okƩ ik doe het mezelf aan. I know.
30
Hahah ja okƩ ik doe het mezelf aan. I know.
Ja ik sjans met hem en hij met mij. En ik wil dat dat gewoon zo doorgaat. Maar ik hoef niet echt te lezen over andere chicks. Plus dat ik dan ook niet echt weet wat ik moet zeggen. Moet ik applaudisseren ofzo? Waarom zegt hij die dingen überhaupt tegen me. Om stoer te doen ofzo maar come one. Daar ben ik te oud voor.
Ja dit ja. Maar waarom. I. Donāt. Care.
Stuur gewoon
Haha leuk
Gewoon eerlijk zeggen. Van allemaal leuk en aardig maar ik ben te oud voor deze info ik wil alleen sjansen.
Nee idd hahah! Ik knapte ook al meteen zoān 30% af. Hij was verder wel heel leuk dus toch wel jammer
Ik heb applaus gestuurd en gezegd dat ik dat niet het niet wilde of hoefde te weten. Zegt ie: waarom niet, je zou trots op me moeten zijn, ik ben volwassen.
!? Piss offfff
Vanaf morgen wil ik een no-buy instellen voor mezelf, waardoor ik vandaag nog even wat wilde bestellen. Zag gisteren op de H&M site een bordeauxrode flared broek, heb te lang getwijfeld en nu is hij van de site verdwenen? Whyyyy nu blijf ik daar natuurlijk mee in mn hoofd zitten totdat hij weer beschikbaar is natuurlijk.
Ahhw wat fijn! Dankje ik wil best wel wat leuks voor je zoeken hoor
Ik voel me zoooo volwassen. Ik ga vanavond met een groep vrienden gourmetten en ik heb net alle groenten staan snijden, salsa gemaakt, guacamole gemaakt en allemaal in bakjes gestopt. Vroeger zou ik alles voorgesneden en kant-en-klaar hebben gekocht haha.
Haha ik heb ook eerder een toyboy gehad en die deed niets anders dan het sturen van fotoās van flesjes bier, op een gegeven moment was ik er zo flauw van. Maar vond het stiekem wel leuk dat ik hem wat truucjes in bed heb kunnen leren⦠ik was de āoude fietsā⦠(zo mega veel ouder was ik niet, maar enfin)
Aangezien hier veel mensen komenā¦
https://www.forumfeminarum.nl/t/algemeen-meetingtopic/2548/10?u=alpacamybags
Als ik een leuke Njime rok zie dan zal ik hem gelijk naar jouw sturen haha.
Ik heb de eerste adventkalender-met-andere-vulling gespot! Het was bij Action, met allerlei verzorgingsproducten. Volgens mij 9.95.
Het is naar mijn idee nog wat vroeg voor een adventkalendertopic (zoals op egf) maar als ik er nog ergens een tegenkom maak ik het toch vast . Het is ook echt net (niet) september⦠maar toch.
Zo lief alle succes berichtjes <3!! Doet me goed ! Gesprek ging echt fantastisch en de eigenaresse heeft al in gesprek aangegeven dat ze me een leuke meid vindt. Moet nu salaris indicatie mailen (haat dit) en een middag meelopen. Heb er een goed gevoel bij!
Mooi kut. Uitslag is er pas maandag. Ik baal zo hard nu.
Wat fijn om te horen! Goed gedaan!
Ik voel me zo a technisch als ik zie hoe snel nieuwe mensen dit forum door hebben haha.
Duurde bij mij al een dag voordat ik snapte hoe je een reactie moet plaatsen hahah
Dat was de dag die we nooit zullen vergeten. Dieptepunt van het forum!