#losinhethok
ik wil weer eens na eeuwen op h&m bestellen. nu zie ik dat het gratis verzending is als je h&m club member wordt.
is dat iets bijzonders? zit ik aan bepaalde dingen vast? of is het indd gewoon maar een muisklikje en af en toe een mail. want gratis verzending vind ik wel de moeite
Voor zover ik weet zit je nergens aan vast. Je hebt dan de H&M app en elke x als je iets koopt krijg je punten en daarmee krijg je soms extra korting. Ik vind het wel fijn
Ik heb zooooveel honger maar zit in de trein en durf niet te eten want het is zo vol en de volgende stop is pas over 20 min mweh.
Is eigenlijk gewoon zoals de bonuskaart maar dan voor h&m. Je krijgt punten als je wat koopt en daar kan je dan korting meekrijgen etc. En dus altijd gratis verzendne.
En iemand stuurt mij een foto van z’n avondeten, het ziet er echt smerig uit. Lijkt op gebakken ingewanden in een plas bloed. Nou weet ik dat hij juist wel goed kan koken maar ik voel me de afgelopen week al de hele tijd behoorlijk slecht/ziekig en die foto kan ik niet aanzien. Ik moet er echt ff van bijkomen want ik ga zowat over m’n nek. Wat is dat joh. Ik wil nu niet weer mn whatsapp openen.
Haha oke, al vind ik dat wel een beetje zielig ofzo. Ik ga ff kijken of ik WiFi op m’n mobiel heb en dan upload ik hem.
Aaah dit doet me denken aan die ene Facebookpagina. Iets met ‘leuk dat je gegeten hebt maar maak er aub geen foto’s van’
Ga t ff opzoeken
Ik heb een tuinbroek aan met een rits aan de zijkant en nu zit mijn onderbroek schijnbaar vast tussen die rits? En ik moet nodig naar de wc. Hoe krijg ik dit nou weer voor elkaar :’(
Gevonden.
Het is ‘Hey vet tof dat je gekookt hebt maar beter maak je geen smerige foto’s’
Even lekker naar buiten! Muziekje/podcast op en lekker slenteren.
Wat ik al niet over heb voor mijn FF’ers. Zit over m’n data en WiFi krijg ik niet op m’n mobiel dus heb een foto met m’n iPad gemaakt van m’n mobiel. Het heet “fufu” ofzo. Nou eet smakelijk, alsof ik me al niet slecht genoeg voel.

Omg haha snap wat je bedoelt yuk
Haha chill, doe mij zo’n zusje die effekes m’n huishouden komt doen! 
Yes! Net een kort verhaal afgerond in de eerste versie 
Ik ga vanavond naar een feestje maar niet zo veel zin in. Wel zin in wijn maar geen zin om te dansen. Wil gewoon zitten 
Er was vroeger een graffitispuiter die ‘Gek’ heette. En nu staat er een oude piece van hem langs het spoor. Een oude Gek… Ik ga stuk om mijn eigen slechte grappen help
Same same haha