Wat je even kwijt wilt #6

Ik had laatst dit gemaakt: https://chickslovefood.com/recept/italiaanse-ovenschotel-met-aardappeltjes/

4 likes

Ik heb geen aanraders voor je, maar heb je toevallig wel linkjes van deze pakken?

Ik denk het, bedankt voor je bericht!

Ik ben echt confused as fuck hahah. Ik had een insta foto geplaatst met okĂ© best een duckface en haar voor m’n gezicht. Reageert er iemand met “xxx ben jij dat!! Wat heb je gedaan???”
Dus ik dacht echt uhh oke?
Heb ik haar geappt, zegt ze “je lijkt net een drugsverslaafde :(” Hahaha ik snap er niks van.

4 likes

Wow, waarom zou je dat tegen iemand zeggen? Dat is niet echt aardig van haar

1 like

Haha nee dat ook nog eens :stuck_out_tongue:
Maar voor nu overheerst alleen nog maar een gevoel van :face_with_raised_eyebrow:

Ik moet nodig naar de wc en ik zit nog ongeveer een uur in de trein. Ik wil niet hier naar de wc :weary:

1 like

Knuffel :heart::heart: Ga even lekker douchen en dan slapen, morgen gaat het vast beter <3

1 like

Gefeliciteerd!!! Leuk zeg :heart:

1 like

Huil, nu Amsterdam CS nog steeds aan het kutten is reizen er zoveel mensen met mijn normaal rustige bus. Moest alle Annie’s en Corries uit de weg beuken voor een plekje.

1 like

Je zou ergens in de buurt kunnen gaan wandelen? Ik merk dat even de natuur in veel goeds doet voor mentale gezondheid. Iig veel sterkte ermee xx

1 like

Of ga naar een rommelmarkt (als je dat leuk vindt), vind ik ook altijd een goede wanneer ik me een beetje kut voel. Heb je een beetje een spanning van ‘misschien kom ik nu iets heel vets tegen’, en kan je lekker uren rondneuzen.

2 likes

Gefeliciteerd!! :revolving_hearts::sparkling_heart:

1 like

Rommelmarkt vind ik een goede. En wat ik ook vaak leuk vind is een wat drukker koffietentje opzoeken waar genoeg te zien valt. Mensen kijken, ideeën opdoen voor vanalles op basis van wat je ziet, misschien de krant die er ligt rustig doorlezen.

1 like

Ik heb net op drie bijbanen gesolliciteerd in Tilburg. Weinig tot geen zin in, maar ik moet toch mn centjes verdienen. Moest vandaag mn vader terugbetalen en het deed pijn :weary:

5 likes

Pff yes eindelijk m’n bh uit, heb hem lekker door de kamer geslingerd. Ik heb helemaal striemen. Kutding.

5 likes

Omg ik ga nu mn bh uitdoen. #influencer

5 likes

Hahaha ja zo herkenbaar.
Ik heb vandaag bhloze dag :hugs::hugs::hugs:

2 likes

16 likes