Wat je even kwijt wilt #6

Er was vroeger een graffitispuiter die ‘Gek’ heette. En nu staat er een oude piece van hem langs het spoor. Een oude Gek… Ik ga stuk om mijn eigen slechte grappen help

11 likes

Same same haha

1 like

Ik vind dit echt niet gek. Ook al zou je niet gegaan zijn, je wilt graag de keuze houden. Nu voel je je ,denk ik, een beetje buitengesloten van het gezin en dat gevoel is absoluut niet fijn.

Jij alvast gefeliciteerd :blush::birthday:

@Willem :heart::heart:

1 like

Ben je ook nieuw hier? Leuk :blush:

nee is helemaal niet gek. Knuffel voor jou en alvast gefeliciteerd met je birthday!

1 like

Dat is helemaal niet gek! Ook al weet je rationeel misschien dat het niet zo is bedoeld, kan me goed voorstellen dat het wel anders voelt.

Hoop dat je morgen toch een fijne dag kunt hebben! Alvast gefeliciteerd in ieder geval. :tada::birthday:

1 like

Ik hoop niet dat Rudolf de slimste mens wint :unamused::unamused::unamused::weary::weary:

Yes yes! Oeh jij ook dus! Ben gelukkig niet de enige :raising_hand_woman:‍♀️

Gezellig :wink: ben k niet de enige die alles moet uitvogelen…

1 like

Ja het is flauw maar ook wel logisch, omdat het spel inderdaad zo werkt… Andersom had Philip het waarschijnlijk ook gedaan
Ik was alleen voor de andere 2 finalisten :frowning:

2 likes

Lol oké. Een vriendin van mijn vader probeert me over te halen om oppas te worden van haar kind. Nu weet ik niet of ik dit wil en ik kom hier later vast wel uitgebreider op terug want ze stelt best veel eisen… Maar in ieder geval ze werkt in een coffeeshop en laatst stond ik bij haar aan de bali wiet te halen maar ze zegt net aan de telefoon “je drinkt niet, je blowt niet”. Uh? Mijn vader weet ook gewoon dat ik blow dus waarom hij nu zegt van niet? :’) En waarom zij daar in meegaat? :’) Fucking raar heb maar gezegd ja idd hahahaha.

1 van die eisen is trouwens dat ik daar ook blijf slapen, ik krijg mijn eigen kamertje enz. Poeh… Paar uurtjes oké maar ze wil dat ik er ook nog ben als zij dronken op bed ligt. Weet niet of ik dat nou echt wil… Denk het niet eigenlijk. Maar zoals ik al zei ik kom hier later wel op terug met een uitgebreider verhaal en een poll.

Super bedankt voor je uitgebreide antwoord!! Het heeft helaas niet gewerkt :frowning:

Wow dit gaat hard… Wilde Applepie nog feliciteren met de verloving maar intussen al 100 berichten ertussen :smiley:

2 likes

Hahaha dit heb ik dus altijd!! Ik haat dansen, ben ik ook veel te houterig voor :joy:

1 like

Had een paar wijntjes op die echt lekker waren, maar dat was op en ik had toevallig nog een fles huiswijn in de koelkast liggen die ik wel eens gebruik bij het koken. En daar heb ik nu een paar slokken van op maar heb gelijk hoofdpijn :woman_facepalming:

YES come at me

8 likes

De dunkin donuts

2 likes

Wij zien het meteen als iemand zich aanmeldt en diegene al een account heeft :sunglasses:

Dus diegene met 15 accounts…

15 likes

Ik kwam net in de slaapkamer en er zat een hele grote spin. Dus ik liep naar de gang om mijn vriend te roepen dat hij met een glas en papier naar boven moet komen om de spin te vangen. Ik loop de slaapkamer weer in en de ik kan de spin niet meer vinden.

1 like