Ik zou de fik erin zetten.
In de hele slaapkamer? De gordijnen, waar de spin in de buurt zat, kan ik nog wel overwegen. Die zijn toch super lelijk.
Het hele huis!
Vrijgezel zijn bevalt mij tot nu toe best wel goed? :S Wat mankeert me. Ik vind het zo lullig klinken tegenover mijn ex als ik dat zo zeg hier. Terwijl ik hem nog steeds wel terug zou willen hoor maar zoals ik nu leef vind ik het ook eerst wel prima opzich. Haha over een tijdje ben ik het vrijgezel zijn wel weer spuugzat hoor haha.
Is er hier iemand die ik blij kan maken met twee volle spaarkaarten van de AH? Die voor de lunchboxen etc. Stuur maar een pb als je ze wil hebben, dan stuur ik ze naar je op.
Omg hou op. Sinds ik hier een paar maanden terug een enorme zwarte spin naast mijn bed zag lopen (wel gepakt) en later die week weer ƩƩn kijk ik echt telkens zo para naar mijn muren haha, vooral voor ik ga slapen. Ik vertrouw het niet meer, ik slaap ook nog eens onder het raam.
Ik heb nu al 7 accounts aangemaakt en jullie hebben nog niks door.
Wil niet zeggen dat we je niet in de gaten houden
Ik vind vrijgezel zijn momenteel ook fijn hoor. Voel me veel vrijer sinds dat ik geen relatie meer heb. Neemt niet weg dat ik het samenzijn soms mis. Ik hoef die van mij alleen echt niet terug, doe mij maar een nieuwe xD
Hahaha en dan wel dat āspiegeltjeā (zo heb ik geleerd dat dat het vrouwen symbool is) ernaast
Deze werkt wel
Ahh balen misschien een soort home spa? Lekker maskertje en nagels lakken. Extra lang douchen/heerlijk in bad zitten. Of als je de deur uit wilt ergens in een cafeetje wat drinken of de stad in en een mooie outfit voor jezelf scoren.
Geniet er in elk geval van, je hebt het verdiend
Ok ik woon gekocht in een bovenwoning en nu is beneden verkocht aan mensen die dat gaan verhuren. Vanavond is de nieuwe huurder begonnen met verven. Vroeger was dit 1 huis waarbij het pand door een steenoven (pottenbakker) werd verwarmd. Ik heb op slaap- en badkamer nog roosters die op enige wijze in verbinding staan met beneden, waar vroegah die oven was. De eerdere buren rookten niet. De nieuwe roken en BLOWEN dus ik lig nu in de tyfusgore blowluchr van die aso klojoās in bed. En ze hebben namen waarvan ik echt bang ben voor burenruzies als ik er iets van zeg en de eigenaars wonen fucking miljard ver weg en ik krijg shit als ik het HEN wel zeg maar de bewoners zelf niet. Ik wist dat dit het kutste ooit zou worden, ik haat ze nu al
Ik ga morgen in mān eentje op vakantie en daar heb ik heel veel zin in, alleen ik fietste net naar huis vanaf een borrel en toen was ik ineens heel sip dat ik alleen ga ipv met een significant other⦠en nu voelt het als een domper, terwijl ik er normaal helemaal prima mee ben en ik wil niet zo mān vakantie starten. Dus ga nu maar gezellige opbeurende muziek luisteren of zo terwijl ik mān backpack inpak.
Sorry nog even ranten. Die mensen verhuren het ook via de lokale marktplaats zonder antecedenten check terwijl ze dus de provincie let alone het dorp niet kennen. Ik lig nu half jankend en trillend in bed te denken hoe ik morgen tegen twee fuckasoās ga zeggen: oh joh blowen jullie? Kom even mee laat roosters zien niet meer doen aub dan denken zij ātyf op kutā
Leeuk, waar ga je heen? Ik heb dat gevoel ook al-tijd. Maar ik denk altijd maar zo: ik ga liever alleen dan helemaal niet
Veel plezier alvast!!
Hopelijk is het fout alarm, maar je kat is zo in goede handen. Neem je het jezelf niet al te kwalijk we zien allemaal wel eens iets over het hoofd wat achteraf hartstikke dom is. Maar we zijn mensen en geen robots en katten zijn ook maar rare nieuwsgierige en vooral eigen wijzewezens
Ja, dat laatste is ook precies waarom ik ga en omdat ik het eigenlijk ook prima vind om alleen te gaan ipv een vriendin of zo. Heb het normaal niet zo sterk, maar denk dat het morgen wel weer voorbij is als ik eenmaal weg ben.
Ik ga rondreizen in Schotland!
@anon66313343 Dank je!
Jezus volgens mij heeft mijn vriend een hevige seks droom naast me ofzo, die ligt me een partij te kreunen en te bewegen naast me