Deze oma is gewoon uitgeweest tot 5 uur, ik voel misplaatste trots maar dit was echt wel een jaar geleden denk ik. Ennnn ik ben niet brak
Het is mij (ook?) niet gelukt helaas
Laat aan het einde van de middag even weten hoe je je dan voelt ha ha hi ha ho
Dan lig ik lekker een middagdutje te doen maar dat doe ik ook wel als ik niet brak ben
Dit wordt zo’n saaie werkdag. 5 uur lang op de kazerne zitten om 20 mensen te vaccineren, waarvan de eerste 5 al niet op zijn komen dagen. Wordt nog wat.
Gelukkig daarna lekker naar mn vriend toe en de rest van de middag+avond borrelen
Mn moeder viel net ergens van af en schreeuwde toen SNOTVERJODEL
Zeg gewoon Godverdomme joh
Ik heb van het gourmetten gisteren een gigantische bak blokjes aubergine, courgette en paprika over en ik weet niet wat ik ermee moet.
Wat voor werk doe je?
In de oven met wat aardappeltjes? Wat tomatensaus en kruiden erbij en je hebt een lekkere pasta? Of een couscous? Dit zijn echt mijn lievelingsgroente.
Ratatouille maken!
Nee sorry! Als ik er nog eentje volkrijg stuur ik je een pb!
Dat vind ik zo goor.
Mijn moeder kwam gisteren thuis met een polaroid camera. Want ze wilt graag foto’s maken van ons konijn als herinnering . Ze heeft dus niks met mobiele telefoons etc.
Ik doe allerlei gezondheidsgerelateerde dingen (keuringen/vaccineren/leefstijlcoaching/…) bij verschillende bedrijven en vandaag vaccineer ik bij de brandweer!
Superleuk over het algemeen, maar de laksheid waarmee mensen met afspraken om gaan is soms zo vermoeiend. Zit hier niet voor mn plezier op zaterdagochtend
Zooooo dat vind ik zo vies. Ik heb vroeger thuis m’n ouders echt verboden dat brood ooit te kopen.
Leuke fietstocht maken voor jezelf, naar het bos gaan, een nieuwe hardlooproute maken en proberen, naar de film gaan.
Klinkt als de basis voor een goede tomatensaus, die kun je in bulk maken (grote voorraad) en dan invriezen of wecken.
Het enige wat je dan nog nodig hebt is ui, knoflook en de basis - tomatenpuree of zo.
Ik zou er met kennismaken even met ze over hebben dat die roosters er zijn, misschien kun je wel afspraken erover maken. En anders is het heel simpel, deze mensen verpesten jouw woongenot dus gewoon de verhuurder inschakelen.