L’enfer, c’est le familiedag avec sportieve activiteit.
Ik heb zoveel zin in red velvet of cupcakes maar dat is hier nergens te krijgen meeeh help!! En maken duurt te lang en heb ik geen zin in.
Ik ben normaal wel fan van ASMR maar die natte geluiden in het begin zijn echt walgelijk!!! Alsof iemand tegenover me zit te eten maar dan 10x erger
Mijn ouders geven zo een feest omdat ze 40 jaar getrouwd zijn en heb echt enorme nepwimpers op. Alsof ik zo kan weg kan vliegen. Ach kan mij het schelen. Ook geen zin om mijn familie te zien ‘en heb je al weer een vriendje’. ‘Nee lig iedere week met een ander in bed joe’. Ga denk maar hele middag in een hoek wijn zuipen. Joe
Uch ik heb ook altijd zo’n hekel aan dat soort vragen. Dan kijken ze me ook echt aan met zo’n blik van ‘je bent bijna 30!!!’.
Haha is het zo erg, waarom huilend
Doet me denken aan mijn oma die op de bruiloft van mijn zus tegen me zei: “Bij die van jou ben ik er al lang niet meer. Als dat uberhaupt ooit gaat gebeuren”. Oké, bedankt oma
Scroll net langs je ava, en ik herken nu eindelijk waar ie vandaan komt! Raaage
Die metaaaaal kantooor sanrio netflix serie toch?
Ugh, vandaar weer schoenen binnen gekregen die verder goed zitten en supertof zijn (velvet enkellaarsjes met hoge hak) maar waar m’n hiel een halve meter omhoog schiet Ik haat schoenen shoppen zo erg! Is sowieso lastig om (mooie) goed zittende (winter)schoenen te vinden met m’n smalle voeten en enkels, maar zo irritant als ze dan in eerste instantie goed lijken te zitten tot ik ga lopen. Is ook echt van jongs af aan een “probleem”. Kan ik weer eerst ontelbaar veel schoenen passen voordat er een gelukstreffer tussen zit. En ik haat real life shoppen, maar heb ook geen zin in 1000 pakketjes. Zucht.
Ik zou donderdag uit gaan maar ik had toen migraine en was niet fit, maar nu heb ik zooveel zin in een feestje. En vanavond heb ik het 21 diner van @fifo yeeeess!!!
@Zemraluani Ik zou het juist niet met head & shoulders wassen! Mij is dit ook een keer gebeurd en ik ben toen ook als een gek met dat spul gaan wassen, maar toen werkte het bij sommige stukken wel en bij andere stukken niet. Was het naast zwart ook nog eens vlekkerig. Ik denk echt dat je daarmee gewoon het beste naar de kapper kunt gaan
Croissantjes laten ons nooit in de steek!
Ik weet niet hoe dat bij jou zit maar ik heb ook zo’n familie waar mijn nichtjes en neefjes echt perfect zijn. Allemaal begin 20, huis, getrouwd etc. Ik ben de enige die eeuwig vrijgezel is en maar een beetje wat doet in het leven. :’)
Wooow ik kom dit net tegen…heftig! Het is dus een ‘truc’ om mensen onzichtbaar te maken. Die ene dude vindt het wel grappig geloof ik, maar Brandon flipt hem best wel!
Dat zou voor mij dus echt niet het perfecte leven zijn haha. Moet er niet aandenken om nu al een koophuis te hebben en getrouwd te zijn.
Omg Omg Omg
Ik ben in de Efteling en ik zag net een fucking grote rat Omg ik ben echt als de dood voor ratten en hij rende gewoon vlak voor me GADVERDAMME
Dit slaat echt alles. Postnl bezorger zou tussen 15.25-17.25 komen, staat hij net op de stoep?! Geluk dat ik thuis was. Lekkere tijdsindicatie
hahahah wow is dit niet gewoon geacteerd, ook door de “onzichtbaren” zeg maar? Heb wel echt hard zitten lachen haha, vooral die eerste guy die zo stiekem over die trappen gaat lopen haha