Ja en ik wil ook eeeecht niet weg… Beneden is wel zo mini dat iemand (jong meisje) er wss geen jaren blijft, maar toch KUUUUT. Had het zelf graag willen kopen, maarja geld he
Ik snap dat het heel vervelend is. Maar waarschijnlijk weten hun helemaal niet dat jij er boven last van hebt als hun roken/blowen. Niet dat ik rook/blow maar ik zou daar ook niet zomaar bij stil staan. Ik zou het gewoon rustig tegen ze zeggen en hopelijk werkt dat. Maar je kan het ze niet verbieden. En misschien zijn ze ook wat minder aso dan dat je denkt…
Wanneer je de wekker heb gezet om zo naar de sportschool te gaan weet je dat er iets mis met je is
Je hebt me aangestoken en nu kijk ik daar filmpjes over. Om het zelf te doen moet je dus zo’n guided mediation opzetten? Lijkt me best moeilijk, ik ben al niet zo goed met begeleide slaapmeditaties;p
@Noomie ohh lieverd je hebt je best gedaan om ze weg te zetten! Het is nu eenmaal gebeurd, en je grijpt ook direct in, dat is echt goed van je. Katten zijn nu eenmaal nieuwsgierige wezens, daar kan jij niks aan doen.
Het is kut dat je kat nu even naar het dierenziekenhuis moet maar met geluk is ze over een dag weer thuis. Dan kan je haar extra veel liefde geven
Ik ga wss over een paar weken een naaktfotoshoot doen Zo spannend!
Net zo’n lekkere truffel pizza gegeten nog van gisteravond hehe
Ik wil eieren zonder rode puntjes erin , maar nog liever wil ik cocktails drinken
Hahaha het is idd bij een professionele fotograaf. Hij is bezig met een project waar hij (onervaren) naaktmodellen voor nodig heeft. Een vriendin van me vertelde hem dat ik daar wel voor open stond en hij heeft me dan een berichtje gestuurd.
Ik zie hem donderdag voor het eerst voor een kennismaking
Dat nummer ‘ain’t your mama’ van Jennifer Lopez kan ik echt niet meer luisteren omdat de beat aan het begin hetzelfde is als dit nummer:
maar misschien heeft niemand hen verteld dat die roosters er zijn en zijn ze zich van geen kwaad bewust?
Misschien kan ze ook aan mensen op social media vragen waar mijn stuiterbal uit 1995 is gebleven. Ben die nog steeds kwijt.
Ik probeer tickets te krijgen voor de editors maar het lukt niet. Zat stipt op tijd klaar met 3 schermen
Waar is dat tweede paar van?
Ik krijg dit weekend de kat tijdelijk terug van mn ex en ik ben ZO blij. Kan niet wachten. Terwijl ik een jaar geleden katten, honden etc echt haatte, maar mn kat is zoo lieffffff. Eindelijk weer een beetje leven in huis. En vandaag shoppen in Utrecht
Ik ga vanmiddag naar een festival maar ik heb echt kledingcrisis, alsof ik ben vergeten wat geschikt is om met 20 graden te dragen
Hahaha ik vanavond. Same problem
Ik word hier onredelijk kwaad van, als ik weer iets moet printen.
Is ook gewoon al m’n hele leven een struggle want thuis bij m’n ouders deed de printer het of niet of was de inkt weer eens op. En nu ik op mezelf woon heb ik een printer die het al 3 jaar gewoon niet doet.
Zwaar leven.
Bertram??? Et tu, Brute?