Ik weet niet hoe dat bij jou zit maar ik heb ook zo’n familie waar mijn nichtjes en neefjes echt perfect zijn. Allemaal begin 20, huis, getrouwd etc. Ik ben de enige die eeuwig vrijgezel is en maar een beetje wat doet in het leven. :’)
Wooow ik kom dit net tegen…heftig! Het is dus een ‘truc’ om mensen onzichtbaar te maken. Die ene dude vindt het wel grappig geloof ik, maar Brandon flipt hem best wel!
Dat zou voor mij dus echt niet het perfecte leven zijn haha. Moet er niet aandenken om nu al een koophuis te hebben en getrouwd te zijn.
Omg Omg Omg
Ik ben in de Efteling en ik zag net een fucking grote rat Omg ik ben echt als de dood voor ratten en hij rende gewoon vlak voor me GADVERDAMME
Dit slaat echt alles. Postnl bezorger zou tussen 15.25-17.25 komen, staat hij net op de stoep?! Geluk dat ik thuis was. Lekkere tijdsindicatie
hahahah wow is dit niet gewoon geacteerd, ook door de “onzichtbaren” zeg maar? Heb wel echt hard zitten lachen haha, vooral die eerste guy die zo stiekem over die trappen gaat lopen haha
@Hyde Ik zou nooooooit woedend daar aan de deur gaan staan, maar moest m’n emotie even kwijt en kan daarvoor niet 's avonds iemand uit bed bellen, dan liever hier.
Roken moeten mensen helemaal zelf weten, maar ik vind je wel een aso als je binnen blowt, hoe dan ook (ik ben heel anti).
Als ik het ter sprake zou brengen is het terloops, zou nooit vol emotie daar heen gaan, tenzij iets al weken speelt en het een stelselmatig probleem wordt en normale gesprekken niet werken. Maar het is nou niet écht een leuke kennismaking, want ik weet al 9 maanden dat er een x nieuwe huurders komen (de oude mensen zijn er nog blijven huren tot ze iets nieuw gekocht hadden) en heb er ZO tegenop gezien want het is zo goed als het enige onder de huurgrens wat in het dorp verhuurd wordt en voor jonge starters is er al helemaal zo goed als niks. En sorry, ik ben gewoon heel erg gehecht aan rust, normaliter schone lucht en mijn eigen veilige leefomgeving. Dus ja, als je dan ineens in bed ligt in een onprettige wietlucht van een ander, is dat gewoon niet chill na een lange week en daarom mijn reactie van gisteren. Heb net gewoon heel vriendelijk hallo gezegd toen ik weer thuis kwam, en me gisteren zo ook voorgesteld toen ik hoorde dat ze onder aan 't klussen waren.
M’n vader komt straks langs om te kijken of hij het kan fixen met iets en ik hoop dichtmetselen/afdichten ofzo want er is echt een heel luchtgat naar beneden, dus ik krijg dat zelf niet geregeld. Wil ook eerst afwachten of dat werkt, want dan hoef ik de confrontatie helemaal niet aan te gaan, maar moest het gisteren toch even ergens kwijt en dan liever hier dan jankend en emo bij die lui aan de deur staan.
Ik duim voor je!
Ik ga straks lekker op vakantie naar Zuid Spanje
Uh begin twintig en getrouwd is echt niet perfect in mijn boekje. In de twintig (of dertig ) en doen waar je zin in hebt, dat is perfect!
Ik heb dat best vaak dat ze 2+ uur eerder er al zijn. ik zou bijna denken dat dit expres is omdat ik al anderhalf jaar bijna fulltime thuis ben.
Hoezo is het aso om in je eigen huis te blowen?
Ik jat deze even van je, zo toepasselijk en mijn grootste ergernis!
Ze huren het en ik weet het zeker dat de verhuurder er niets van weet (wonen aan de andere kant van het land) en tenzij je een vrijstaand huis hebt zonder buren bestaat er altijd de kans dat iemand anders er last van heeft. Het is hun slechte gewoonte en gewoon roken is ‘normaal’ en wordt nog ‘geaccepteerd’ maar blowen valt voor mij zeer zeker niet in diezelfde categorie.
Als jij er last van hebt snap ik dat je er hier over komt zeuren Ik ken de geur en het is vies. Dat mensen blowen prima maar als er anderen maar geen last van hebben
Haha kut, dit forum houdt dus ook allemaal statistieken bij? Blijkbaar zit ik al op 6 uur leestijd, in amper drie dagen.
Ja leestijd probeer ik te negeren. Niet goed voor me haha
Veeeel succes! Komt goed!
@Koffiekopje nee ik blijf voortaan ook weg van die pagina. Maar, mijn dagen nadat het egf werd opgedoekt waren nu niet bijzonder veel productiever, dus opzich zegt die leestijd ook weer niet zoveel.
Hahaha het volgende werd vandaag genoemd in de Volkskrant: https://www.isereenvvderopgestapt.nl Is https://www.magikeenafritsbroekaan.nl toch van de troon gestoten.