Haha, goede vraag wel. Vooral omdat ik 300 mensen heb uitgenodigd voor vandaag maar niemand het dus belangrijk genoeg vindt blijkbaar. En dit is helaas part of the deal, we zijn al 4x alle kazernes langs geweest om het zo laagdrempelig mogelijk te houden en nu dan nog een soort inhaaldagen voor iedereen die nog niet alles gehad heeft. Mensen worden gepamperd hier
Maar ach, als de opdrachtgever dr voor wil betalen zit ik hier wel een paar uurtjes met mn boek hoor.
Ik denk dat ik ook de rest van mijn leven ook een soort broodtrauma heb opgelopen doordat ik steeds vies brood moest eten en daarom amper brood eet of heel luxe brood of croissantjes wat die lieten mij nooit in de steek
Het is zoān fijne zonnige dag Word er helemaal gelukkig van
Nou ik weet wat ik ga doen vandaag Heb teken/verfspullen van mn huisgenootje geleend dus ga een beetje kliederen, ik denk een cheesecake maken, mān nagels lakken, en vanavond met mān zusje eten. En wat wasjes draaien en opruimen en schoonmaken. Prima dagje.
Ik werkte gisteren op een introductieactiviteit van een hogeschool en ik stond tickets te scannen en ik werd meerdere keren u genoemd en een keer zelfs mevrouw?!!? Halloooo ik ben 22 zoveel ouder dan jullie ben ik niet, dikke identiteitscrisis hier
Oh en een artiest die 4000 euro had gekost om te boeken heeft maar de helft van zān uur opgetreden en het was nog slecht ook, heel matig.
Oh god ik voel me denk ik precies als jij en dit klinkt echt als de grootste nachtmerrie die je me nu kan bezorgen, sterkte!
Lāenfer, cāest le familiedag avec sportieve activiteit.
Ik heb zoveel zin in red velvet of cupcakes maar dat is hier nergens te krijgen meeeh help!! En maken duurt te lang en heb ik geen zin in.
Ik ben normaal wel fan van ASMR maar die natte geluiden in het begin zijn echt walgelijk!!! Alsof iemand tegenover me zit te eten maar dan 10x erger
Mijn ouders geven zo een feest omdat ze 40 jaar getrouwd zijn en heb echt enorme nepwimpers op. Alsof ik zo kan weg kan vliegen. Ach kan mij het schelen. Ook geen zin om mijn familie te zien āen heb je al weer een vriendjeā. āNee lig iedere week met een ander in bed joeā. Ga denk maar hele middag in een hoek wijn zuipen. Joe
Uch ik heb ook altijd zoān hekel aan dat soort vragen. Dan kijken ze me ook echt aan met zoān blik van āje bent bijna 30!!!ā.
Haha is het zo erg, waarom huilend
Doet me denken aan mijn oma die op de bruiloft van mijn zus tegen me zei: āBij die van jou ben ik er al lang niet meer. Als dat uberhaupt ooit gaat gebeurenā. OkĆ©, bedankt oma
Scroll net langs je ava, en ik herken nu eindelijk waar ie vandaan komt! Raaage
Die metaaaaal kantooor sanrio netflix serie toch?
Ugh, vandaar weer schoenen binnen gekregen die verder goed zitten en supertof zijn (velvet enkellaarsjes met hoge hak) maar waar mān hiel een halve meter omhoog schiet Ik haat schoenen shoppen zo erg! Is sowieso lastig om (mooie) goed zittende (winter)schoenen te vinden met mān smalle voeten en enkels, maar zo irritant als ze dan in eerste instantie goed lijken te zitten tot ik ga lopen. Is ook echt van jongs af aan een āprobleemā. Kan ik weer eerst ontelbaar veel schoenen passen voordat er een gelukstreffer tussen zit. En ik haat real life shoppen, maar heb ook geen zin in 1000 pakketjes. Zucht.
Ik zou donderdag uit gaan maar ik had toen migraine en was niet fit, maar nu heb ik zooveel zin in een feestje. En vanavond heb ik het 21 diner van @fifo yeeeess!!!
@Zemraluani Ik zou het juist niet met head & shoulders wassen! Mij is dit ook een keer gebeurd en ik ben toen ook als een gek met dat spul gaan wassen, maar toen werkte het bij sommige stukken wel en bij andere stukken niet. Was het naast zwart ook nog eens vlekkerig. Ik denk echt dat je daarmee gewoon het beste naar de kapper kunt gaan
Croissantjes laten ons nooit in de steek!