Wat je even kwijt wilt #7


Dit vind ik wel een mooie

18 likes

Wtf. Zure man.

Ik zou echt en verbod moeten hebben op mezelf DIYen. Vorige week Mn haar per ongeluk pikzwart geverfd, toen vond ik Mn wenkbrauwen te dik en heb ik ze per ongeluk gehalveerd en nu zitten er kale plekken in. Toen wilde ik een ā€œmee-eterā€ uitdrukken, waardoor ik een gat bovenop Mn neus heb gecreerd en net keek ik in de spiegel en toen dacht ik hmmm misschien is het beter ff te zelfbruinen zodat ik minder bleek lijk met dat zwarte haar, doe ik het uiteraard veeeeeel te opvallend en nu ben ik tintje speculoos.

image

34 likes

Ik was vandaag eigenlijk vrij maar nu was het crisis op werk en zit ik opeens nog heel de dag mensen te mailen/bellen. En ik kan zelf ook niet zo goed loslaten dus heb zelf ook al de hele dag stress ervan :o_o:. En ik kon het helaas ook niet zelf oplossen want daar is het te gevoelig voor. Je wil niet de ambtenaar zijn van 'het bonnetje" ofzo :joy:.

2 likes

We gaan het even voor je regelen." Week later nog niksā€¦ Story of my life.

1 like

Zal ik mijn pyjama weer aandoen? (Ik wil aan het einde van de middag ook nog een dutje doen in/op bed en ik hoef nergens meer heen behalve de keuken, wc en woonkamer)

  • Ja
  • Nee
  • Doe normaal mens

0 stemmers

1 like

Ik zit naast een jongen in de bus met zijn benen zo erg uit elkaar dat ze helemaal over mijn stoel heenkomen, zo aso man. Ik heb er al 3x heel duidelijk naar gekeken maar ik durf niks te zeggen, sukkeltje ben ik ook

1 like

Ik doe dan altijd precies hetzelfde, of hem dan ā€˜perongelukā€™ schoppen. Kan daar echt niet tegen, oprotten vervelend element.

8 likes

Ja ik probeerde dat net, maar volgens mij had ie er totaal geen problemen mee dat we helemaal tegen elkaar aanzaten. Hij veranderde zā€™n positie iig niet

Edit: net ā€˜per ongelukā€™ op zā€™n voet getrapt :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

14 likes

Dat is toch verboden in de Londense metro ofzo?

Keihard in zn ballen slaan. Dan durft hij het nooit meer.

13 likes

Hahaha ik wilde het ook zeggen.

Ook echt nog heel subtiel zeggen dat ze nu romig ruikt. Dit is gewoon verkapte propaganda voor de ā€˜alleen roomboter is boterā€™ campagne.

10 likes

Ok ok zit hier nu in mijn pyjama te chillen. :grin:

4 likes

Ik vind de wind echt koud vandaag? Heb een rokje aan zonder panty maar had gewoon kippenvel

Ik zit nu in deze trui te chillen in bed want ik heb het kooooud, maar deze trui is echt mā€™n favo wintertrui voor thuis, hij zit al onder jarenoude vlekken maar boeien

Afbeeldingsresultaat voor lv lord voldemort sweater

31 likes

Mijn vriend werkt voor zichzelf en een klus loopt, zonder zijn toedoen, uit. Daarvoor moest hij vandaag terug. Nu krijgt hij het niet af (gaat al tot 19 uur werken) en moet hij volgende week terug. Op onze vrije dag samen zonder baby. Ik zeg daar wat van omdat we af hadden gesproken dat we dat niet zouden doen en krijg ik een sneer dat hij wel een gewone baan gaat zoeken :roll_eyes:.

Ik kijk gewoon uit naar onze dagen samen en omdat we leuke dingen zouden gaan doen.

1 like

goedzo meit

2 likes

Heb mn kamer opgeruimd en eindelijk de vuilniszak die al twee maanden op het balkon ligt leeggemaakt. Mn aanrechtje is helemaal leeg nu!! Lekker naar mn ouders voor het weekend

10 likes

Over een halfuur heb ik mā€™n 42,5-urige werkweek overleefd en ga ik alvast mā€™n verjaardag vieren jippieeee

11 likes

Omg Yes ze hadden ineens mā€™n favo cava bij de coop, meteen een paar flessen ingeslagen :raised_hands:t3: Ik ga lekker bubbelend het weekend in

4 likes