Wat je even kwijt wilt #7

Dilemmadonderdag nu het nog donderdag is.

Ik ga aanstaande dinsdag verven met iemand die mijn vriend totaal niet mag. Leuk, ik ga toch. Alleen: vertel ik het hem wel of vertel ik het hem niet?

Wel vertellen:
Pissige vriend, dit krijg ik nog maandenlang te horen, plus de focus ligt weer op die kerel waardoor m’n vriend weer een lange tijd gaat kankeren over hem. En ook weer gezeik dat ik spuitbussen op maak ‘aan iets wat zo weg is’

Niet vertellen:
Voorlopig geen gezeik, wel moet ik spuitbussen uit huis zien te smokkelen zonder dat hij het merkt. Mijn ding wat ik maak kan op internet terecht komen waardoor m’n vriend alsnog gaat zeiken

Waarom blokkeer je hem niet?

Gewoon zeggen, je vriend moet niet zo kinderachtig doen. Jouw leven, jouw vrienden.

5 likes

Tsja dat vind ik dan weer een beetje zielig ofzo?

Het is de ‘eerste keer’ dat we mekaar gaan ontmoeten. Heb hem 1 keer heel snel gezien op het station maar hij was verlegen dusja niet echt vrienden.

Je hebt helemaal gelijk trouwens, alleen hoor ik al zeker 2x per week hoe kut Fred wel niet is dus laat staan als ik er zelf over begin :joy: ik heb 2 weken geleden nog een essay van 20 regels mogen ontvangen over hoe kut Fred wel niet is terwijl ik er niet eens over was begonnen :cry: issues much

Misschien moet ik eens gaan turven om te kijken hoeveel hij erover zeikt :smirk:

Eerlijkheid duurt het langst! Hmm, maar om welke reden mag je vriend hem niet? En dat je vriend hem niet mag, betekent dat dan gelijk dat jij niet met hem mag gaan verven?

Ga het gesprek aan met je vriend (als je dat nog niet hebt gedaan). Mocht hij echt niet willen dat je met hem gaat verven, dan ook niet doen.

Ik mag wel, dat is het probleem niet, en ook al zou hij zeggen dat het niet mocht, hij heeft er geen goede reden voor dus zou ik alsnog gaan. Er was ooit een andere gozer die met mij wilde verven :smirk::smirk::smirk: en hij wist dat ik bezet was maarree :smirk::smirk::smirk: je snapt het wel en toen had m’n vriend wel gezegd van: je mag niet met hem afspreken en dat snapte ik wel.

Alleen is dat met deze kerel totaal niet aan de orde, hell, hij wist tot die ene keer niet eens dat ik een chick was en daarvoor zouden we ook al eens samen verven. Er zijn tegelijkertijd wel en geen redenen waarom hij hem niet mag, het concept ‘Fred’ triggert hem gewoon heel erg. Fred is een doodnormale gozer die net zoals de meesten van die leeftijd studeert en een baan heeft, alleen heeft hij een dubbele bodem. En volgens mijn vriend is Fred kut omdat die jongen zich focust op zijn toekomst in plaats van zijn hobby, terwijl 95% van alle mensen die treinen verven (bijvoorbeeld) precies hetzelfde doen of deden. Zijn ook gewone mensen met een dubbele bodem, maar nee die zijn niet kut

Dusja, echt duidelijk is het niet echt nee.

Over 4,5 uur moet ik in de les zitten :sweat:

Ik ga vandaag Otters voeren :heart::heart::heart:

23 likes

Een bami schijf voor kids

Nee geen idee :woman_shrugging:

1 like

Same! Ben dr maar uit gegaan haha.

1 like

Waar? :heart_eyes:

Excuus, sorry nu snap ik je beter. Mijn reactie weggehaald. I’m sorry.

1 like

Ik wilde too good to go bestellen vannacht maar was een watje en kon niet opblijven tot 12 uur. Toen schrok ik vannacht om half vier wakker, heb ik alsnog besteld, en kon ik heel lang niet meer in slaap komen. Voel me zo kut nu. Er kan maar beter heel veel lekkers in die zak zitten vanmiddag :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ik zit nog in de barcommissie van m’n vereniging en gisterenavond hadden we baravond. Er waren drie vrienden van me en ze waren al een beetje bij elkaar aan het smoezen en dingen doen en weet ik veel wat. Maar ik was woensdag jarig dus ik dacht van, oh die zijn vast bezig met een cadeau o.i.d. want ik zag wel wat spullen liggen. Toen ineens hadden ze iedereen van het terras naar binnen geroepen en had iedereen papier vast en toen hadden ze dus een lied geschreven en gingen ze het met iedereen in de bar voor me zingen voor m’n verjaardag. :sob:
Ik stond echt te huilen ik vond het ZO lief en het was ZO’N grote verrassing, echt totaal niet aan zien komen. Weet echt niet waar ik deze vrienden aan heb verdiend maar zulke mensen gun ik iedereen. :heart:

47 likes

Mijn favoriete foundationkwast heb ik weg moeten gooien en heb me vanochtend met een beautyblender opgemaakt en nu zie ik ALLEMAAL VLEKKEN rondom mijn mond, HOE moet ik dit fixen? :frowning: Ik ga natuurlijk direct vanuit m’n werk naar vriendinnen toe in Groningen dus kom niet weer langs huis hellepieee

Ik ben zo moe. En ik wilde gaan hardlopen, maar het stormt dus nu zit ik maar eerst aan mijn scriptie :sleepy:

Nou mevrouw, verkeerd ingeschat dus. Geen schouderklopje of sticker voor u.
Doeiiii

Nee ik voel je frustratie. Het is niet erg dat je jonger lijkt maar wel dat mensen dan op zo’n soort kleinerende manier erover gaan praten!

1 like

Wildpark Annholterschweiz

Hahaha @anon39978576 ik ga zo stuk steeds om die comments van jou op Bruno Prent z’n insta

1 like