Wat je even kwijt wilt #7

Pfff, heftig zeg! Lijkt me echt ontzettend kut om mee te maken…

(Ik las je berichtje eerst alleen op de verkeerde toon omdat ik ‘:sleepy:’ lees als iemand die slaapt/zich verveeld. Maar gelukkig was dat niet het geval, haha.)

1 like

Oh wtf haha, ik dacht altijd dat dit ook een huil emoji was… thanks, weer wat geleerd!

Heb de hele ochtend het gevoel alsof ik iets belangrijks vergeet of iets stoms heb gedaan zoals de deur niet goed op slot gedaan ofzo :thinking:

Die ene keer dat ik denk “Zal ik niet naar mn lecture gaan?” maar dan toch ga, is ie gecancelled. Gvd. Hopelijk ben ik nu heel productief deze ochtend

2 likes

Ik moet zometeen naar een netwerkmiddag. Enkele reistijd is 2 uur van station naar station.
Zoveel zin in :roll_eyes:

1 like

Ik kom daar heel vaak langs en heb inderdaad nooit bereik daar!

1 like

Heeft iemand nog 6 van die ah bakjeszegels? Ik red het net niet meer helaas. Ik betaal uiteraard de verzendkosten en wil ook wel een pannekoekstekkie terug geven :relaxed:

Beterschap en veel succes vanmiddag, ik hoop dat het toch nog een beetje wegtrekt voor die tijd!

@Unquestionable gefeliciteerd!

2 likes

Zorg je wel een beetje voor jezelf, of heb je mensen die voor je kunnen zorgen als dat niet lukt? :frowning_face:

1 like

Heb er nog zes, stuur me maar een DM! Pannekoek hoeft niet, ik vermoord alles…

1 like

Heb ik wel voor je! Stuur maar een pb’tje met je adres :blush:

Edit: oh iemand anders heeft je al geholpen zie ik :stuck_out_tongue:

1 like

Ik kom er net achter dat een van de ouders van mijn leerlingen weleens als expert bij RTL late night zit en pas een aanvaring had met Baudet.

Voordat de uitzending begon had hij al een aantal denigrerende opmerkingen gemaakt.

Verder schrijft ze blijkbaar ook columns en de laatste ging over de algemene ouderavond die we pas hadden en hoe bepaalde ouders reageren.

7 likes

lol… zeker nog niet aan bod gekomen in de salescursus of wel.

2 likes

Ik heb er 4 over …

EDIT. Beetje late to the party en overbodig haha

1 like

Ik denk dat dat per persoon heel erg zal verschillen, beetje raar dit…

Is het een idee om het ongeval verder te bespreken in nieuws en actualiteiten? Voelt zo gek om nu iets te posten wat je even kwijt wilt tussen zo’n ernstige gebeurtenis door. En ik kan me voorstellen dat niet iedereen de details wil lezen die hier nu besproken worden. Tenzij iedereen daar anders over denkt?

31 likes

guys, ik had even een topic willen aanmaken hiervoor. maar we kijken even of het niet gewoon beter naar actualiteit kan. zit je anders met een triljoen topics enzo.


Ik kan me zo niet voorstellen dat er mensen zijn die dit kopen

8 likes

Ja maar het gaat hier niet over jou. Wat een uitspraak zeg.

2 likes

aha bestaat dat… nog eens geinspecteerd maar nul schakelaars. hoorde dat ze in engeland weleens een schakelaar IN het stopcontact hebben! rare jongens die engelsen.