Wat je even kwijt wilt #7

Ik zit naast een jongen in de bus met zijn benen zo erg uit elkaar dat ze helemaal over mijn stoel heenkomen, zo aso man. Ik heb er al 3x heel duidelijk naar gekeken maar ik durf niks te zeggen, sukkeltje ben ik ook

1 like

Ik doe dan altijd precies hetzelfde, of hem dan ‘perongeluk’ schoppen. Kan daar echt niet tegen, oprotten vervelend element.

8 likes

Ja ik probeerde dat net, maar volgens mij had ie er totaal geen problemen mee dat we helemaal tegen elkaar aanzaten. Hij veranderde z’n positie iig niet

Edit: net ‘per ongeluk’ op z’n voet getrapt :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

14 likes

Dat is toch verboden in de Londense metro ofzo?

Keihard in zn ballen slaan. Dan durft hij het nooit meer.

13 likes

Hahaha ik wilde het ook zeggen.

Ook echt nog heel subtiel zeggen dat ze nu romig ruikt. Dit is gewoon verkapte propaganda voor de ‘alleen roomboter is boter’ campagne.

10 likes

Ok ok zit hier nu in mijn pyjama te chillen. :grin:

4 likes

Ik vind de wind echt koud vandaag? Heb een rokje aan zonder panty maar had gewoon kippenvel

Ik zit nu in deze trui te chillen in bed want ik heb het kooooud, maar deze trui is echt m’n favo wintertrui voor thuis, hij zit al onder jarenoude vlekken maar boeien

Afbeeldingsresultaat voor lv lord voldemort sweater

31 likes

Mijn vriend werkt voor zichzelf en een klus loopt, zonder zijn toedoen, uit. Daarvoor moest hij vandaag terug. Nu krijgt hij het niet af (gaat al tot 19 uur werken) en moet hij volgende week terug. Op onze vrije dag samen zonder baby. Ik zeg daar wat van omdat we af hadden gesproken dat we dat niet zouden doen en krijg ik een sneer dat hij wel een gewone baan gaat zoeken :roll_eyes:.

Ik kijk gewoon uit naar onze dagen samen en omdat we leuke dingen zouden gaan doen.

1 like

goedzo meit

2 likes

Heb mn kamer opgeruimd en eindelijk de vuilniszak die al twee maanden op het balkon ligt leeggemaakt. Mn aanrechtje is helemaal leeg nu!! Lekker naar mn ouders voor het weekend

10 likes

Over een halfuur heb ik m’n 42,5-urige werkweek overleefd en ga ik alvast m’n verjaardag vieren jippieeee

11 likes

Omg Yes ze hadden ineens m’n favo cava bij de coop, meteen een paar flessen ingeslagen :raised_hands:t3: Ik ga lekker bubbelend het weekend in

4 likes

Ik ga altijd heel weinig haha vind het anders duur :stuck_out_tongue: 1x per 1.5 jaar oid

Ik wil zooo graag pizza eten maar ik was juist zo goed bezig en ik ga me vast weer slecht voelen erna. Maar ik heb echt 0 zin om te koken. En het is weekend. Dus ik ga het toch doen denk ik.

En ik wil heeeeeel graag naar huis, kan me niet meer concentreren. Rijd met een collega mee en hoop dat we zo gaan.

4 likes

Ik betaal of niks of maar €4 oid! Dus dan vind ik het wel chill dat het elke keer goed wordt schoongemaakt en gepolijst. Mijn familie heeft sowieso geen geweldig gebit dus ook wel nodig dat het goed onderhouden wordt haha

Niet dat we met gaten en gele en zwarte tanden rondlopen. Maar wel poreus en snel gaatjes

Vanaf vandaag tot 2 oktober vrij van werk en ik kan wel JANKEN van blijdschap

39 likes

M’n vriend woont nog bij z’n ouders en kan echt maar een paar gerechten koken. Laatst heeft ‘ie bij mij thuis geleerd hoe hij quacemole en stamppot rauwe andijvie moet maken en hij was echt trots dat het hem lukte (zijn ouders kraken hem wat dat betreft altijd af, dus een beetje vertrouwen in z’n eigen kookkunsten is niet verkeerd).

Nu komt ‘ie vanavond bij me langs en omdat ik door de operatie nog niet zoveel kan eten wil hij graag rijstebrij/dikke rijst voor me maken. Dat is één van de vier gerechten die hij foutloos kan maken, haha. En het is smeuïg/zacht genoeg voor mij om te eten. Vind het echt schattig dat ‘ie dat nu voor me gaat koken.

38 likes

De jongen naast mij in de trein zat mee te kijken op mijn scherm. Ik vraag me af wat ie van t forum vond :joy:

9 likes