Wat je even kwijt wilt #7

Ik ga altijd heel weinig haha vind het anders duur :stuck_out_tongue: 1x per 1.5 jaar oid

Ik wil zooo graag pizza eten maar ik was juist zo goed bezig en ik ga me vast weer slecht voelen erna. Maar ik heb echt 0 zin om te koken. En het is weekend. Dus ik ga het toch doen denk ik.

En ik wil heeeeeel graag naar huis, kan me niet meer concentreren. Rijd met een collega mee en hoop dat we zo gaan.

4 likes

Ik betaal of niks of maar €4 oid! Dus dan vind ik het wel chill dat het elke keer goed wordt schoongemaakt en gepolijst. Mijn familie heeft sowieso geen geweldig gebit dus ook wel nodig dat het goed onderhouden wordt haha

Niet dat we met gaten en gele en zwarte tanden rondlopen. Maar wel poreus en snel gaatjes

Vanaf vandaag tot 2 oktober vrij van werk en ik kan wel JANKEN van blijdschap

39 likes

M’n vriend woont nog bij z’n ouders en kan echt maar een paar gerechten koken. Laatst heeft ‘ie bij mij thuis geleerd hoe hij quacemole en stamppot rauwe andijvie moet maken en hij was echt trots dat het hem lukte (zijn ouders kraken hem wat dat betreft altijd af, dus een beetje vertrouwen in z’n eigen kookkunsten is niet verkeerd).

Nu komt ‘ie vanavond bij me langs en omdat ik door de operatie nog niet zoveel kan eten wil hij graag rijstebrij/dikke rijst voor me maken. Dat is één van de vier gerechten die hij foutloos kan maken, haha. En het is smeuïg/zacht genoeg voor mij om te eten. Vind het echt schattig dat ‘ie dat nu voor me gaat koken.

38 likes

De jongen naast mij in de trein zat mee te kijken op mijn scherm. Ik vraag me af wat ie van t forum vond :joy:

9 likes

Iemand vertraging op station tilburg of breda? Heb een 1+1 bon van starbucks :fairy:t3:‍♀️

5 likes

Hee ik ben rond 17u daar, ben je er dan nog

Ja, kom om 16:50 aan in Breda en moet dan wachten tot de defecte trein vervangen is

1 like

Zullen we snel meetten

1 like

Ik dm je even

Ik herken dit. Dan voel ik mij weer de bitch dat ik er iets van zeg, terwijl ik HEUS wel weet dat het voor “ons” is dat hij werkt en dat het belangrijk is. Maar een bééétje erkenning, een knuffel en een “ach lieffie, ik weet dat het shit is, ik baal er ook van. Maar ik weet zéker dat er nog veeeel meer momenten komen. Ik maak het goed met je! Hier heb je een piemel, wijn en een reep chocola!”

3 likes

Ik zit bij zoveel domme mensen in de trein kan iedereen even zijn bek houden😑

6 likes

Huilen. Ik zou nu klaar zijn met werk, maar er was iets verkeerd gepland waardoor ik nog een uur bezig ben :sob:

1 like

Was een uur of twee geleden een schietpartij in de buurt.
Eindelijk is de heli weg.

1 like

Haha precies dat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Was even vergeten dat iedereen op vrijdag middag naar huis gaat. Ben al een half uur aan het staan in de trein :tired_face:

Fuck.
De heli is weer terug

1 like

Wil het echt net zeggen haha. Rotding, klinkt net als een XXL mug die continue om je heen zoemt.

2 likes

Ja, super irritant