Wat je even kwijt wilt #7

Me too :sleeping:

1 like

Wat goed!! Ik ben ook trots op je, ook al ken ik je niet. :grin:

1 like

Haha, oké. Lekker nog even in bed lezen en dan heeeeerlijk slapen. Trusten alvast, iedereen. :kissing_heart:

1 like

Love it, kan er echt van genieten nu ik onder mijn dekentje lig en Netflix kijk

4 likes

Maar… er komt nog een aflevering!

(Ik zeg ook vaak dat ik ga slapen na een aflevering maar als er dan nog een komt dan moet ik die ook weer zien, vandaar…)

Dit klinkt al zo lekker knus en gezellig :relaxed:

Goed zo meid!

1 like

Ik vind jou altijd zooo lief op iedereen reageren, je bent echt een van m’n favo forummers! :blush:

6 likes

Hier ook onweer :hushed:

Knap, ik heb dit een tijdje gedaan, dat ik hem in de auto liet liggen en werd er zoveel rustiger van.

Wel in t begin steeds van oh dat zoek ik even op…uh ohja gaat niet

1 like

Heb vandaag echt een super leuke dag gehad. Heel de dag dieren gevoerd in het wildpark. Toen pizza gegeten en daarna een vriendin opgemaakt en haar haren gedaan voor een bruiloft. Ze zag er zo mooi uit. Ben echt happy.

8 likes

Dat is iets nieuws, 5 jaar terug mocht je bij 2 of 3 vragen de winkler prince op de laptop gebruiken, voor de rest alleen je boeken… EN DAN NOG VINDEN ZE HET NIET MET WIKIPEDIA. Shame on them

Zoveel vragen nu

1 like

1 dag gewerkt (training in andere winkel) en lig al plat in mijn nest. Met thee :joy:

2 likes

Lol ik kwam er vanmorgen langs met de tram en dacht al :roll_eyes: zal wel weer een of ander debiel overpriced product gelanceerd zijn :roll_eyes:

1 like

Harde wind, regen, pantoffels en mijn Bath & Body Works kaars aan :heart_eyes:

3 likes

Aah ik had een uitje met vanavond, was heel gezellig! Maar… iets zit me echt niet lekker. Een collega kwam echt met een hele racistische opmerking (wil liever niet zeggen wat, ik kan me voorstellen dat het voor sommigen niet fijn is om te lezen). Eerst zei ik van goh doe niet zo racistisch en toen kwam dus de nog ergere opmerking en toen zei ik van nou sorry, maar dit vind ik echt niet kunnen, gaat echt veel te ver. Maar goed daar werd gewoon overheen geluld want iedereen zat met elkaar te kletsen. Maar ik voel me dan zo rot, denk ik hoe moet ik dat aanpakken… ik wil ook niet helemaal uit m’n plaat gaan maar pfff ik voel me er dan zo rot over :unamused:

1 like

Hoe lang zou het ongeveer duren voordat de rekening van de kaakchirurg komt?
Ik heb echt geen idee of ik rekenening moet houden met bijv. 150€ of 350€ want er staat op internet dat het kan oplopen tot … een paar honderd euro.

Heb een week geleden 1 verstandskies laten verwijderen.

Bij mij was 1 verstandskies trekken (rechts onder) €289,- . Bij de kaakchirurg ook. Die rekening duurde best een tijdje geloof ik.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.