Wat je even kwijt wilt #7

Ik ga vandaag Otters voeren :heart::heart::heart:

23 likes

Een bami schijf voor kids

Nee geen idee :woman_shrugging:

1 like

Same! Ben dr maar uit gegaan haha.

1 like

Waar? :heart_eyes:

Excuus, sorry nu snap ik je beter. Mijn reactie weggehaald. I’m sorry.

1 like

Ik wilde too good to go bestellen vannacht maar was een watje en kon niet opblijven tot 12 uur. Toen schrok ik vannacht om half vier wakker, heb ik alsnog besteld, en kon ik heel lang niet meer in slaap komen. Voel me zo kut nu. Er kan maar beter heel veel lekkers in die zak zitten vanmiddag :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ik zit nog in de barcommissie van m’n vereniging en gisterenavond hadden we baravond. Er waren drie vrienden van me en ze waren al een beetje bij elkaar aan het smoezen en dingen doen en weet ik veel wat. Maar ik was woensdag jarig dus ik dacht van, oh die zijn vast bezig met een cadeau o.i.d. want ik zag wel wat spullen liggen. Toen ineens hadden ze iedereen van het terras naar binnen geroepen en had iedereen papier vast en toen hadden ze dus een lied geschreven en gingen ze het met iedereen in de bar voor me zingen voor m’n verjaardag. :sob:
Ik stond echt te huilen ik vond het ZO lief en het was ZO’N grote verrassing, echt totaal niet aan zien komen. Weet echt niet waar ik deze vrienden aan heb verdiend maar zulke mensen gun ik iedereen. :heart:

47 likes

Mijn favoriete foundationkwast heb ik weg moeten gooien en heb me vanochtend met een beautyblender opgemaakt en nu zie ik ALLEMAAL VLEKKEN rondom mijn mond, HOE moet ik dit fixen? :frowning: Ik ga natuurlijk direct vanuit m’n werk naar vriendinnen toe in Groningen dus kom niet weer langs huis hellepieee

Ik ben zo moe. En ik wilde gaan hardlopen, maar het stormt dus nu zit ik maar eerst aan mijn scriptie :sleepy:

Nou mevrouw, verkeerd ingeschat dus. Geen schouderklopje of sticker voor u.
Doeiiii

Nee ik voel je frustratie. Het is niet erg dat je jonger lijkt maar wel dat mensen dan op zo’n soort kleinerende manier erover gaan praten!

1 like

Wildpark Annholterschweiz

Hahaha @anon39978576 ik ga zo stuk steeds om die comments van jou op Bruno Prent z’n insta

1 like

Hahahaha.

Hij zou samos drinken had hij beloofd.

2 likes

Ja exact!

Wat ik trouwens ook wel opvallend vind is dat het altijd vrouwen zijn die dit doen? Ik heb nog nooit van een man gehoord dat ik er (te) jong uitzie. @Annie is dit bij jou ook zo?

Geen idee waar ik deze vraag kan stellen maar ik wil vandaag zo clean mogelijk eten, maar geen honger. Heeft iemand een tip? Mag lunch, avondeten, snack whatever zijn

Inderdaad, weet niet wat dat is. Soms lijkt het wel alsof vrouwen er alles aan doen om te laten zien dat ze een bepaalde senioriteit/superioriteit hebben tegenover andere vrouwen.

Mannen hebben in principe in onze samenleving al deze superioriteit van nature dus hoeven ze dat niet op zo’n manier af te dwingen?

3 likes

Ik werk bijna nooit thuis maar vandaag wel en ik ben zo productief? En laat me minder afleiden dan op kantoor (ok nu zit ik dus wel ff op het forum). Maar chill dit!

Nog 3 uurtjes en dan ga ik naar Zeeland joehoeee.

9 likes

Wat bedoel je precies met clean? Onbewerkt en vers of zo? Misschien kan je een fruitsalade voor jezelf maken? Of wraps met avocado bijvoorbeeld (zodat er wel wat kcal in zit)?

1 like

Ik ben ZO jaloers :sob:

1 like

Ik heb bijna negen uur geslapen, ik lig nog lekker in bed en het regent buiten.
Ik vind het leven nu goed.

12 likes