Ik had om 15:45 een afspraak en zit nog steeds te wachten… dit is onder werktijd en moet straks nog even wat afmaken blehhh. Skiet op.
Thanks, ga ik ook naar kijken! Las wel dat IPhone minder is in low light en Samsung weer beter net als deze.
Ga even een miljoen filmpjes kijken en dan kiezen.
Over twee weken zit ik eindelijk in het vliegtuig!
Ik had besloten vanavond te gaan sporten maar op maandagavond is het altijd zooo druk en volgens mij doen er straks alleen maar beren van kerels mee met de groepsles die ik wil doen. Nu heb ik geen zin meer
En heb weer geen flikker gedaan voor school jippie echt goed bezig!
Ik woon al 6,5 jaar samen met een meisje hier (en nog wat jongens) en ik krijg nu iets het niets een appje ‘zullen we binnenkort iets leuks doen samen?’ haha wat random maar lijkt mij wel leuk.
Oh wat fijn om te horen! Zo’n opluchting is dat altijd
Heeft iemand wel eens een horloge batterij laten vervangen bij Hema?
Zo ja, hoe lang duurt dat en wat zijn de kosten ongeveer?
Ik dacht dat je zon soort abbo op je ov kon zetten en dat je hem dan zo kon huren. Zelfde als met inchecken enzo. Maar dat abbo kon ik er gratis op zetten dus dacht dat je dan gratis ermee kon fietsen. Niet dus? Teleurstelling.
Er hing net een shirt aan mn kledingrek en ik dacht JEZUS wat een tent. Maar dat shirt zit dus best wel strak
Denk dat dit komt doordat de fiets op een anders station wordt ingeleverd dan waar die is opgehaald.
Mooi dat jullie daar op geproost hebben!
Ik heb donderdag curry met kip gemaakt en in de koelkast bewaard. Kan ik dat vandaag nog eten?
Als het goed ruikt zou ik het wel doen, maar ik ben daar dan ook wel heel makkelijk in
Ja toch, ik ben ook de moeilijkste niet. Dan ga ik het zo gewoon opwarmen
Oh ja daar heb ik ook altijd last van… iedereen dringt daar voor
@Bunnyslippers Ben zelf een complete telefoon / technologie noob haha, maar weet wel dat de iPhone X echt heel mooie foto’s maakt. M’n vriend heeft ‘m namelijk. Zou alleen van alle specificaties niks weten.
Hahaha ik vind dit altijd zo mooi. Waar ik vaak over stap staan er aan de over kant ( waar iedereen dus heen moet) paaltjes maar nee iedereen wilt gelijk uitchecken en dan pas naar de overkant. Terwijl als je gewoon gelijk naar de overkant gaat en dan daar uitcheckt je op niemand hoeft te wachten.
Oh help mn essay is nu veels te lang. 1000 woorden is echt veel te weinig, wat moet ik nou weg gaan halen