Wat je even kwijt wilt #7

Ik heb een beetje te veel koffie op. Een half uur geleden kon ik bijna niet wakker blijven en nu gaat mijn hart te keer en ben ik een beetje emotioneel. Ik moest bijna huilen omdat ik een kattenfoto zo schattig vond.

1 like

Ik heb echt totaal geen zin meer om te werken… Ik ben al wel aardig productief geweest en heb tussendoor ook al wat andere dingetjes geregeld en boodschappen gedaan, maar nu kan ik m’n focus niet meer terug vinden :pensive:

1 like

Ook niet met de spatie! Ik heb al een losse muis erop aangesloten, de cursor beweegt wel maar er gebeurt verder niks als ik klik.

Oh shit :frowning: Ik heb er bar weinig verstand van verder dus kan je niet helpen, maar ik hoop dat hij zich zo nog bedenkt en het toch gaat doen!

1 like

Hier moest ik even hardop om gniffelen thanks :no_mouth:

1 like

@Tom_Riddle gefeliciteerd! :fairy:‍♀️

1 like

Ik voel me altijd zo afgezet en een kuthipster als ik voor 3 euro Club Mate koop bij Stach :") Maar wel even wat ik nodig had want was zwaar oververhit van het fietsen en kan de caffeine ook wel gebruiken. Lees ook net hier hoeveel een PSL kost dus voel me al wat minder naar :thumbsup:

2 likes

Vooraf ingevulde info op de site klopt niet. Geslacht onbekend bijvoobeeld :roll_eyes: Zo is er iedere keer wel iets. Op zich geen ramp maar het is allemaal nogal gevoelig en dan zijn al die hobbeltjes pijnlijke bergen.

2 likes

Klaarkomen? :stuck_out_tongue:

Heb ik van het forum btw, weet niet of het echt werkt haha.

2 likes

Kan iemand me helpen met een telefoon kiezen, ben echt een foon noob.

Is iPhone 8 nog de moeite waard om te kiezen? Wil niet na een jaar al een nieuwe telefoon. Liefst 3 jaar mee doen. Moet ik 64gb of 256 gb kiezen?

Of is mss de iPhone X een betere keuze? Ik moet vooral een heel goede camera hebben. En geen kutbatterij. Andere tips zijn ook welkom.

Ja ik heb altijd Android gehad, nu Sony. Dus zit ook aan Samsung te denken, maar dacht dat IPhone een betere camera had.

Ik was naar een winkel gegaan en de verkoper gooide met termen en ik begreep er niks van. Jammer dat je zo’n duur ding niet kan testen haha.

Ik heb een hele tijd lang motorola gehad en was daar ook super tevreden en blij mee. Ik ben in april overgegaan naar iPhone uit nieuwsgierigheid maar ik vind het zelf niet beter. Heb je motorola al bekeken?

1 like

Als iemand nog een autotheorieboek voor een klein prijsje te koop heeft, hoor ik het graag :slightly_smiling_face:

Wat vervelend! Hoop dat het gauw opgelost wordt.

@Dazed hij doet het weer! Mijn vriend heeft hem gemaakt, hij weet zelf ook niet hoe maar het is gelukt gelukkig!

1 like

Nee, ik heb echt een goede camera nodig (eet foto’s) en die telefoons staan daar niet om bekend.

@HvO ja, zou 't zo doen. Ik vind het zo verwarrend welke nu de betere camera heeft. Vooral omdat ik 'm niet voor selfies ofzo wil, maar meer voor food foto’s. Van iPhone weet ik dat ie goede foto’s maakt, maar ken niemand met een Samsung dat ik even kan testen.

Van mijn Sony zeiden ze ook dat de camera top was, nou not haha

2 likes

De camera van de g6 plus heeft evenveel megapixels als de iphone 8. Maar ik weet niet of dat het enige is waar je naar kijkt bij een camera hoor. Maar wie weet toch iets om verder te onderzoeken.

@Bunnyslippers de Huawei P20 Pro heeft een heel goeie camera. M’n moeder heeft ‘m sinds kort en die is er echt tevreden over na de iPhone

3 likes

Nee, sterker nog een camera met minder mega pixels kan mooiere foto’s maken dan eentje met veel meer maar met slechte licht sensor of ander materiaal van de lens. Bij ‘goedkopere’ telefoons zit vaak een redelijke camera, maar merk je toch dat je met detail foto’s of met slechte omstandigheden (donker etc) echt shitty foto’s krijg 't. Denk dat dat het probleem is met mijn Sony. Als alle omstandigheden goed zijn maakt hij super foto’s, maar een beetje teveel zon of schaduw en je ziet niks.

1 like

Soms zie ik mezelf bij “meest geliked” staan op het profiel van iemand anders en dan voel ik me helemaal alsof ik one of the cool kids ben

18 likes

Tipje, bestel hem de volgende keer met wat minder siroop!
Standaard gaan in de kleinste beker 3 pompjes siroop, ik bestel hem met 2 of zelfs 1 pompje en dan is ie perfect :heart_eyes: