Wat je even kwijt wilt #7

heeeeeeeeld

Jongensss hebben jullie allemaal al wel gehoord van het grote nieuws dat Kees & Co weer terug komt op tv?!:star_struck::star_struck:

26 likes

Er zit een gigantische hoornaar ik mijn woonkamer :cry::cry:

Zit er echt over te denken ja. Gordijnen zijn toch lelijk

1 like

Jaaaa ik las het! Ben zo benieuwd!

1 like

Tasje 1

Tasje 2

Tasje 3

• 1
  • 2
  • 3

0 stemmers

1 like

Ze waren er op tijd bij. Ik had geen idee wat ontharingsgel was en moest snel weer mijn haar wassen. Er was gelukkig niks uitgevallen hahaha

1 like

Ik wil even kwijt dat mijn beste vriend net op tv was bij hntm als assistent bij de fotoshoot en ik ben zo trots op hem :blush:

22 likes

Er is zoveel drama gaande ZOVEEL Sensatie ik word hier vrolijk van hahaha

1 like

Je moet bij opening van de Apple Store (het liefst 15min eerder) er staan. Er komt meestal 5 min voor de deur opent een personeelslid naar buiten en dan kunnen de eerste wachtenden (zo’n 5-10 mensen) gelijk een afspraak maken om binnen het 1e uur geholpen worden en dan kan je na 3 uur je telefoon weer ophalen.

1 like

Soms geniet ik echt van het leven nu, er wordt voor me gekookt en gewassen en ik heb weinig vaste lasten en ik party my ass off met vriendinnen en ga te pas en te onpas op tripjes en uiteten

En soms zou ik de tijd vooruit willen spoelen en huisje boompje beestje hebben, zelfstandigheid, vastigheid, een stabiele relatie, m’n eigen verjaardag hosten in m’n eigen huis en meer spellenavonden dan twerkavonden

En ja sommige dingen kun je combineren en dat doe ik ook zeker maar ik zie dit als twee losse fases :yum:

2 likes

Ja privé bij vrienden, en nog school, en nog een groepje vrienden. Heb je niet zoveel aan denk ik :joy:

1 like

Binnenkort vieren mijn vriend en ik ons jubileum. Nou ben ik op zoek naar een originele plek om te overnachten. Heeft er iemand een tip? Een bijzonder hotel of ergens midden in de natuur? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Blog van een Nederlandse gereformeerde vrouw die een groot gezin heeft en slim inkoopt op de markt en veel invriest of voedsel zo bewerkt dat je het op een andere manier langer kan bewaren. (Het kan dus ook anders dan je kinderen volstoppen met goedkope ongezonde troep.)

Multivitamines lossen niks op (dat staat ook op de verpakking zelfs dat het niet bedoeld is als alternatief voor een gezond en gevarieerd voedselpatroon) en zijn sowieso minder effectief dan bepaalde dingen afzonderlijk slikken.

6 likes

Ik word al bijna bang van het lezen van dit bericht . Je stelt je echt niet aan. Muizen zijn echt doood en doodeng

2 likes

De Geniusbar is in het weekend wel open, dus ik neem aan dat het wel moet kunnen. Alleen ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Dus ik denk het wel, maar ik weet het niet zeker.

Hahaha nee mijn ouders waren er op tijd bij. Ik had al mijn haar nog!

1 like

Bedankt voor jullie mening, heb 3 besteld, want deze was leer en had ook een klein vakje met rits dus veiliger voor m’n spullen :+1:

2 likes

Ja dan kan de marktkoopman bij haar terecht met de overgebleven groente en fruit en weet zij op creatieve wijze er wat van te maken. Ik vind dat best inspirerend dat door dit soort mensen minder wordt verspild. En het ook wel interessant om die blog soms te lezen omdat ik het tegenovergestelde ben van dat gezin.

1 like

Wauw 209 mensen online klinkt zo veel