Sterrenkubus! Is een heel klein schattig huisje waar je op een vide onder een groot raam slaapt, recht onder de sterren. Hebben mijn man en ik aantal jaar terug gedaan en was echt heel tof.
Eindelijk weer een keer goed geslapen
Haha, fascinerend idd, zo ongezond Ik kijk de laatste tijd veel filmpjes van gezinnen die āzero wasteā leven. Maar daardoor plaatst YouTube ook steeds filmpjes van het Reformatorisch dagblad op mijn homepage van vrouwen met enorme gezinnen die de hele dag thuis zitten en eten koken. Die geven dan 7 euro per persoon per week uit. Volgens mij proberen ze elkaar ook steeds te overtreffen
Ik heb de laatste tijd zoveel nachtmerries en intense dromen, ik word er gek van.
Ik had de hele tijd deze pony als in dier in mān hoofd. Ik vroeg me al af waarom je voorhoofd dan per se zo goed in beeld moest.
De emojiās die bij vaak gebruikt staan op mijn iPad kloppen van geen meter? Al die sportende mensen heb ik nog nooit gebruikt, en die boer, sneeuwpop , circus etc.? Er zit verder niemand anders op deze iPad. Its creepy
Pfff wtf ik werd opeens vannacht zo ziek als een hond. Ik word ook echt badend in het zweet wakker, maar ik moetttt werken
Gewoon doen als je het kan missen. In de zorg vind ik het veel zwaarder om 36u te werken. Een collega van mij doet dat ook in de zorg en soms heb ik echt medelijden als ik naar haar rooster kijk. Is toch anders als je weekend standaard vrij hebt vind ik. Bij ons moet je regelmatig ook nog dagen terugkomen voor cursussen, vergaderingen etc. Dus niks om je voor te schamen als je naar 32 wil!
Zoo moe. Lekker de hele dag een soort op mn hoede zijn. Ik functioneer echt niet op 5 uur slaap. Moet nu in de bus al moeite doen om niet in slaap te vallen.
Ik hoef onverwacht vanmiddag pas te werken dus kon me nog even omdraaien in bed. Goed begin van de dinsdag, de dag die ik normaal het stomst vind
Ja, ik dacht ook eigenlijk dat ik dat ook had gedaan dus daarom begrijp ik het niet Dit weekend maar eens even kijken, heb nu een programma gevonden waar het was mee kan!
Ughhhh ik haat het als degene die voor je de trein inloopt gaat twijfelen over waar die wil zitten. SCHIET OP terwijl jij staat te treuzelen worden alle chille plekken ingenomen
Wow ja dit heb ik zo vaak! Echt heel irritant
Gatverdamme. Gister zijn wij ook chagrijnig gaan slapen en slaap dan ook echt zo kut, vanochtend ook naar mān werk gegaan zonder gedag te zeggen ⦠Haat dat zo.
Laat weten wat je van die zijden blouse vindt!
Ik ben zo gruwelijk zenuwachtig.
Samenvatting
Moet zo naar de gynaecoloog i.v.m. uitslag van uitstrijkje.
Fenayi, succes!!
oh chill toch, lekker wat dingen regelen je brengt me op ideeƫn, ga ook ff bij &other stories kijken of er nog wat te kopen valt hehe
Thanks allemaal.