Wat je even kwijt wilt #7

Dat is helemaal nergens voor nodig! Heb je iemand in je omgeving met wie je kan praten erover?

@Eddie Gefeliciteeerd😍

1 like

@Eddie Gefeliciteerd!

1 like

Schijnt die creme witte erg door? Ik ben al tijden op zoek naar een witte blouse die niet al te erg doorschijnend is, maar kan maar niks vinden :frowning:

het is gebeurd.

als ik de f intoets in mijn zoekbalk en op enter druk komt dit forum, waar ik voorheen altijd op fb terecht kwam.

you won!

64 likes

Ik ben bezig met het fotoboek van New York. Wat een werk. Eerst 2500 foto’s uitzoeken en dan puzzelen hoe die in een boek moeten komen. Ben inmiddels over de helft en er zitten al heel wat uren in. Ik kan niet wachten om het resultaat in mijn handen te hebben

3 likes

Haha ik moest hier wel om lachen.

Ik heb het verhaal verder niet gevolgd, maar ik weet wel een beetje wat er gaande is OMDAT HET NIET TE OMZEILEN IS AL WIL JE HET GRAAG. Maar ik vind het eigenlijk wel een beetje onsympathiek als ze zichzelf inderdaad neer zet of neer laat zetten als een alleenstaande moeder die eindelijk haar droom waar wil maken zonder daarbij te vermelden dat ze al een (redelijk) succesvolle zangcarrière heeft.

1 like

Ik ga zo afspreken met die vriendin waar ik een jaar geen contact mee heb gehad. Ben echt zenuwachtig ofzo :no_mouth:

8 likes

Huh kan dat?
Ik heb altijd twee afstandsbedieningen en heb me er nooit vragen bij gesteld. Er gaat hier een hele wereld voor me open!

Wtf wat een dag man. Eerst raak ik sleutels kwijt. Dan scheur ik bij mijn reet uit mijn broek. En vervolgens bijt de jack Russell van een klant mij in mijn klauwen haha. Wtf

12 likes

WOW meen je niet?? Wat zei ze toen je haar confronteerde?

Zij kopieert jou toch :scream: dus het is haar schuld. Ik zou er zeker wat van zeggen!

6 likes

WAT! haha niet te geloven, schaamt zij zich niet kapot???

1 like

Nee joh, niks eigen schuld.
Ik vind het alleen heel vriendelijk om haar te helpen door een VOORBEELD te geven. Het kan echt niet dat ze hem bijna letterlijk kopieert (behalve als ze in een heel andere sector zou zitten dan jij, dan vind ik het nog niet tof maar dan zou ik er maling aan hebben) maar zeeeeker niet als ze op dezelfde functie solliciteert. Ik zou haar even laten weten dat dit echt niet tof is. Dat is plagiaat.

2 likes

Veel plezier!

Het zal vast zoals vanouds voelen!

@Eddie fijne verjaardag! :heart:️:balloon:

1 like

Dankjewel! Ik hoop het ook

1 like

Het is niet alleen een naaistreek maar ook zo dom. Als het nou voor een andere baan was nou oke. Maar de zelfds functie bij het zelfde bedrijf… wauw

3 likes

Heel lief dat jullie zo reageren! Dat maakt het al een klein beetje makkelijker. Mijn enige andere optie is met hem praten maar dat moet ik nu juist niet doen. Ik ben dan toch wel heel blij dat het forum vertrouwd genoeg aanvoelt om deze dingen te kunnen delen. :heart:

6 likes

Logisch maar je gevoel mag er zijn. Praat er ook vooral over. Zeker met hetgeen wat je studeert is dat belangrijk.

1 like