Wat je even kwijt wilt #7

Haha bedankt voor de tip. Ik weet wat ik ga op zetten tijdens het schrijven van verslagen. Ik ga ook altijd los terwijl ik achter mijn bureau zit

1 like

Wij gaan volgend voorjaar (eerste week juni) een week lang met de familie (met vliegtuig) naar Italie.
6 mensen + 1 (kleine) baby, het wordt een airbnb/villa met eigen zwembad.

Waar is het mooiste/praktische om naartoe te gaan?

Pre: Leuke stadjes, dichtbij strand.
We zijn met het vliegtuig dus er moeten wel wat leuke dingen op loopafstand te vinden zijn.

• Toscane
  • Sardinië
  • Sicilië

0 stemmers

Ooeh dit wil ik ook wel weten! Ik ga met kerst naar NY, maar vlieg voor o&n terug naar NL.

Ja, die zijn echt heel fijn. Als je het geld hebt, gewoon doen. Krijg je geen spijt van!

1 like

Oh heerlijk! Bah. Hopelijk kunnen jullie het vandaag nog uitpraten!

Ze zijn het geld echt waard! Ik heb twee kleuren al 4 jaar en die zijn nog steeds helemaal mooi.

2 likes

Ah dat is zo vervelend :frowning_face: Hopelijk kun je snel weer lekker rustig slapen!

1 like

heb je een link? :biggrin:

Ik ben niet zo sportief en heb veel moeite gedaan om een hardlooples van Evy vol te houden, maar nu wilde mijn moeder een keer mee en zij loopt hem gewoon direct. Het leven is oneerlijk :joy:

5 likes

Deze! Ik heb een donkerblauwe, okergele en een crèmewitte en als ik niet weet wat ik aan moet is het dit+spijkerbroek.

Die bewaar ik steeds tot dat ik het zat ben en dan pleur ik ze allemaal weg.

2 likes

ah mooi!!! ik zelf zit wel te koekeloeren maar het enige wat ik eigenlijk nog mag kopen van mezelf is een mooi basic wit t-shirt
en misschien een ketting van €50 van COS :scream: vind het duur voor een ketting maar zit er al een paar weken mee in m’n hoofd

2 likes

Ik gooi ze altijd weg (ja of ze zijn kwijt want ik ben dus geen opruimer)! Als ik info nodig heb vind ik die gidsen altijd wel online met een beetje googlen.

1 like

Doen! M’n roosters zijn met 32 uur zo veel beter. Ik heb nu zelfs wel eens drie dagen achter elkaar vrij! :tada:

1 like

Staan tegenwoordig allemaal online, dus kan allemaal de prullenbak in!

1 like

Hahahah lampen ook echt

1 like

hopelijk is het oke, ik duim voor je :hugs:

Heel cru dat ik dit ga zeggen hoor maar: jouw opleiding gaat voor. Heel lief dat jullie haar willen helpen maar wie helpt jou? Dit is niet meer jullie pakkie an.

4 likes

Je bent echt GEEN trut! Laat dat even duidelijk zijn. Dagelijks flauwvallen is niet normaal, daar moet zij wat aan doen in de vorm van hulp zoeken etc. Jij bent daar niet verantwoordelijk voor. Had jij nog de slb’er gemaild? Want dat zou ik je echt willen adviseren. Hij/zij kan er meer mee dan dat jij kan.

4 likes

Ik zou het echt doen! Jij bent hier niet verantwoorlijk voor, maar als je mailt naar de slb’er dan staat het ook zwart op wit dat je het aangegeven hebt.

1 like