Wat je even kwijt wilt #7

Heb je een linkje? Ben benieuwd hoe het er uit ziet!

1 like

Ik kan kiezen tussen uitgaan of zeggen dat ik geen zin heb. Ik heb ook leer zin in mijn bank eigenlijk

2 likes

Ik ga stuk om sommige comments

6 likes

Oh mogguh. Lekker up to date blijf ik altijd in dit topic. NOT

1 like

Ik liep ook bij dat kasteel. Zullen niet veel andere mensen kunnen zeggen hoor :woman_shrugging:t2:

3 likes

Ik heb vanavond een feestje en ik heb heel lekkere wijn gekocht om mee te nemen, zin innnn

1 like

Ah. Gaat het goed met haar?

:heart::heart: Succes met alles vandaag

1 like

Hahaha ik zou het tweede doen :joy:

1 like

“Hoe komt Frans bauer aan die lekkere wijven iedere keer”

1 like

De forummers die op hun insta story durven te praten zijn zo leuk!! Please do :grin:

2 likes

Ik wil best wel even een dom verhaal lullen om jouw vriend terug te pakken.

3 likes

Ik denk dat hij daar nog wel op terug komt als er echt een forum podcast komt.

4 likes

Harbers heeft toch zijn discretionaire bevoegdheid gebruikt. Heel benieuwd hoe ze toch tot dit besluit zijn gekomen, ze waren gisteren nog zo stellig!

Wat zijn leuke films om te downloaden of zijn beschikbaar op Netflix voor een date night? Ik zou vanavond naar de film maar ben echt te lui om mijn reet van de bank te slepen :no_mouth:

Ah het bericht is veranderd

Wat fijn voor die kinders :blush:

2 likes

Ben toch al beroemd. Dus ik zeg doen heeft er iemand een kamer over die we tot podcast studio kunnen ombouwen.

Paar eier dozen tegen de muur microfoontje aan klaar.

3 likes

Ja nog steeds. Al denk ik dat het interview nu niet meer over mij gaat

1 like

Ga ik net mn zusje naar der vriendin op de kermis brengen om daarna een stuk te gaan wandelen. Loopt ze heel gezellig te kletsen tot ze haar vriendin ziet. Meteen stil en zegt ze doei. Oke daag. Hahaha pubers :sweat_smile:

7 likes

Als het zo is dat het inderdaad 8 - 10 jaar kan duren dat je kan blijven doorprocederen voordat je definitief op het vliegtuig kan worden gezet dan gaat het inderdaad toch ergens flink verkeerd. Maar ik ben wel blij dat deze twee jonge mensen hier mogen blijven. Met de vergrijzing in het achterhoofd en het feit dat die kinderen goed zijn ingeburgerd vind ik het sowieso raar om ze terug te sturen. Een beetje zoals Mauro die volgens mij nu gewoon lekker aan de weg timmert in Nederland.