Heb met mn dronken kop gisteren mn sleutels in mn voordeur laten zitten maar gelukkig zaten ze er nog in
Disclaimer: zeikpost
Ik walg echt van mezelf vandaag. Lukt me 9 van de 10 keer niet om fatsoenlijk te eten maar iedere avond zuipen lukt me dan weer wel heel goed, al 2 weken op rij. Ik drink teveel, rook teveel, moet deze week nog voor de derde keer naar de sportschool, ben op mn vriends verjaardag vandaag niet de leuke vriendin en moet sowieso werken dus weet niet eens of ik m zie. Heb het cadeautje nog niet af en alleen een kaartje. En dit komt gewoon door luiheid.
Dus. Gelukkig kan ik zometeen 7 uur lang gewoon lekker werken en dan hoef ik niet naar mn eigen stomme hoofd te luisteren. En dan vanavond gewoon een keer niet aan de wijn.
Met een elastiekje dichtmaken. Is die ook meteen schoon daarna haha. Zo doe ik het altijd. Ook wel eens met bh’s.
Ik heb vanavond een feestje en ik zit tbh veel liever thuis
Heb je een linkje? Ben benieuwd hoe het er uit ziet!
Ik kan kiezen tussen uitgaan of zeggen dat ik geen zin heb. Ik heb ook leer zin in mijn bank eigenlijk
Ik ga stuk om sommige comments
Oh mogguh. Lekker up to date blijf ik altijd in dit topic. NOT
Ik liep ook bij dat kasteel. Zullen niet veel andere mensen kunnen zeggen hoor
Ik heb vanavond een feestje en ik heb heel lekkere wijn gekocht om mee te nemen, zin innnn
Ah. Gaat het goed met haar?
Succes met alles vandaag
Hahaha ik zou het tweede doen
“Hoe komt Frans bauer aan die lekkere wijven iedere keer”
De forummers die op hun insta story durven te praten zijn zo leuk!! Please do
Ik wil best wel even een dom verhaal lullen om jouw vriend terug te pakken.
Ik denk dat hij daar nog wel op terug komt als er echt een forum podcast komt.
Harbers heeft toch zijn discretionaire bevoegdheid gebruikt. Heel benieuwd hoe ze toch tot dit besluit zijn gekomen, ze waren gisteren nog zo stellig!
Wat zijn leuke films om te downloaden of zijn beschikbaar op Netflix voor een date night? Ik zou vanavond naar de film maar ben echt te lui om mijn reet van de bank te slepen