Wat je even kwijt wilt #7

Hahah nee. Ik werk in de zorg, staat nu een specifiek artikel over.

1 like

Haha oke mijn vriend was net de kattenbak aan het verschonen en toen hij bijna klaar was ontwaakte onze kat uit een van zijn duizend dagelijkse dutjes en gaat zenuwachtig heen en weer lopen op de plek van de kattenbak. Dus wij denken al, oh kut, dus mijn vriend zet snel de bak terug maar op dat moment rent de kat naar het vloerkleed en gaat daar in het midden zitten schijten :sob::joy: mijn vriend probeert hem er nog af te halen maar hij bleef gewoon door poepen en ondertussen riep ik hysterisch ā€œJE BAK IS AL KLAAR, JE BAK IS AL KLAAR, POEP IN JE BAKā€ maar het mocht niet baten haha, het was ook de grootste drol ooit :thumbsup:

33 likes

@fysicus en iemand anders, jullie hadden het er laatst over dat sommige katten- en hondenvoer niet goed is voor je beest. Welke raden jullie wel aan voor honden en katten?

Welke kant wil je op? Nederland, of juist Spanje of Griekenland ofzo?

1 like

Wel zonzonzon hahah

1 like

Ik had echt uitgekeken naar dit weekend. Lekker 2 dagen winkelen, met vriendinnen afspreken en alleen maar leuke dingen doen. Nu ben ik vanmorgen ziek wakker geworden :frowning: nou ja, ziek… ik voel me echt niet lekker. Super misselijkheid, buikpijn en hoofdpijn. Ik denk dat het komt door de paashaas die ik gisteren heb gegeten, maar dat zou niet kunnen toch? Hij is nog geen jaar uit, was niet heel groot en zat nog in de verpakking. Chocola bederft niet echt toch?

Heeeeel toevallig iemand hier die een kaartje over heeft voor Qbase? Ben al de hele tijd hersenloos aan het refreshen, maar nog geen geluk

ik ben echt zo moe de laatste tijd. Weet dat het een combi is van te weinig slapen/nieuw werk/slecht eten maar vind het toch zo moeilijk om daar iets aan te doen…

Kut ik wil mijn all stars in de wasmachine doen maar ze moeten in een kussensloop en dan die met veiligheidsspelden dichtmaken? Ik heb die niet?

@Loxodonta weet hier het meest over! Ik weet wel wat de basisprincipes erover maar leer pas over enkele jaren meer over merken van voeding. Loxodonta is volgens mij (bijna?) afgestudeerd dus zij kan je verder helpen😊

2 likes

kussensloop dichtmaken met met een knoop? dat doe ik altijd

1 like

Ja dat dacht ik ook. Het had nog geen aanslag. Misschien is het gewoon verkeerd gevallen

Kan er dan wel water in?

Ik gooi ze er gewoon altijd los in en de veters in een waszakje…
Maar nu ik dit lees ben ik bang dat ik hiermee de wasmachine kan slopen :joy:

1 like

Misschien met een elastiekje?

1 like

Mijn moeder staat in de zeeman te praten met een vrouw over kanker, komt er ineens een wildvreemde vrouw bij staan hoe bewonderingswaardig ze het vindt dat ze hier zo goed over kunnen praten en hoe goed mn moeder er uit ziet. Zo lief :heart:ļø

37 likes

Ja dacht ik ook maar er stond een disclaimer op internet: zorg dat er nog wel water in je kussensloop kan?!

1 like

jaa mijn schoenen komen schoon uit de was

Waarom koop je geen fijne handspiegel? Ik heb er 1 die aan 1 kant vergroot en aan de andere kant gewoon normaal is. Ik vind het namelijk fijn om me a la Jill van Dooren op te maken. Ik bedoel hiermee gewoon aan tafel met de spiegel voor me ā€˜s ochtends.

2 likes

Er gaat echt niks boven Netflixen op een luie zaterdag in een veel te grote trui, met heel veel thee en snacks

16 likes