Eeeeeen ik kan niet slapen.
Ik ben uit eten geweest en kan denk ik ergens niet goed tegen, heb zoooveel buikpijn. En heb geen kruik of iets wat als kruik kan dienen. Ga kapot.
Glennis niet gewonnen
@Nidorina waarom denk je dat, omdat ze in vergelijking weinig profielbezoekers heeft? sinds wanneer kan je dat zien trouwens?
Nog steeds buikpijn bleh. En moet vanmiddag naar een evenement, netwerken enzo. Geen zin in.
OkĆ© volgens mij is mān vriend vergeten dat ik jarig benā¦
Ik vind jarig zijn sowieso al niet leuk omdat ik het gevoel heb dat iedereen het altijd vergeet. En nu mān eigen vriend ook nog ⦠hij heeft al 100 woorden gezegd. Maar geen 1 daarvan was āgefeliciteerdā ⦠sad
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd alsnog!!! En wat rot, is hij iemand die sowieso slecht is in verjaardagen?
& @anon53054661 thank you!!
Ja hij is niet zo sterk met verjaardagen, maar ik heb te vroeg geklaagd haha.
Ik kwam beneden en toen lag er een kaart en een cadeau. En mag nog een weekendje weg uitkiezen
Ik geloof echt teveel in horoscopen. Was even in een waaaarom doe ik dit modus maar volgens mn horoscoop komt alles helemaal goedā¦
Ik zit al op mān werk, maar ik heb zoān buikpijn en hoofdpijn. Even kijken hoelang ik het vol hou
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!
Omg nee je kan op je iPhone zien hoeveel tijd je op je telefoon zitā¦
Gefeliciteerd @Unquestionable!! ļø
Bah, kan me zo schuldig voelen als ik ziek ben. Slechte timing, gister een dag verlof gehad en vandaag kan ik niet bij de wcpot wegkomen.
Ik heb echt geen zin om te werken vandaag, ik wil gewoon weekend⦠Morgen wordt waarschijnlijk wel leuk, maar voor vandaag heb ik nu echt nog geen motivatie en ik moet best veel doen. Nou maar hopen dat ik genoeg focus krijg