Vandaag was ik met mijn domme kop mijn fietssleutel kwijtgeraakt, maar uitgerekend vandaag had ik natuurlijk ook mijn portemonnee met mijn ov daarin thuis gelaten waardoor ik dus ook niet met de bus terug naar huis kon. Na veel gedoe heb ik uiteindelijk geld van iemand gekregen om een buskaartje te kopen. Sta ik op de bus te wachten, komt de bus aan en wil ik een buskaartje kopen, zegt de buschauffeur dat ze alleen pin accepteren… Gelukkig was hij zo lief dat ik gewoon gratis de bus in kon stappen!
Waarom doe ik eigenlijk nog moeite om geen geluid te maken tijdens seks als mijn huisgenoten er zijn. Stel naast me trekt zich er ook niks van aan. Ik kan weer eens volop meegenieten.
Zouden jullie voor mijn vriendin op de uni deze enquête over integriteit willen invullen? Duurt echt twee minuten. En ze hebben ook nog mannen nodig, dus geef je vriendje als je klaar bent ook je telefoon even!
Ik heb eigenlijk alle boeken van John Green gelezen op 1 na.
Die ga ik dus binnenkort kopen.
Maar ik heb 1 boek niet van de hele “serie” omdat ik die achter gelaten heb in de VS.
- Ongelezen boek kopen en ook het boek wat ik dan als enige niet heb om de serie compleet te hebben, ook al heb ik dat boek al gelezen
- Alleen ongelezen boek kopen, wat heb ik aan een complete serie?
0 stemmers
Ik weet niet zo goed wat ik er precies kwijt over zou moeten maar dit mogen posten lucht al heel erg op. Het etentje heeft in ieder geval voor afleiding gezorgd en ik heb besloten dat ik morgen mijn gedachten op papier zet.
Enige nare was dat mijn vriend voor het etentje, ik was vast naar hem toe gegaan, door had dat ik verdrietig was maar ik kon het op dat moment gewoon niet vertellen zonder de rest van de avond te huilen. Gelukkig begreep hij dat en heeft ie me op het hart gedrukt dat ik altijd alles bij hem kwijt mag ️
Ik heb vandaag het nummer Stap voor Stap ontdekt (ja waarschijnlijk ben ik heel laat maar ik ben een oma en luister maar naar 3 nummers) en dit wordt mijn nieuwe lijflied.
de clip met de feestende bejaarden
Ha! Een lotgenoot. Al luister ik ook Disney
Love dit nummer!!! Zet ‘m al de hele week op als ik wakker word zodat ik gelijk energie krijg
Haha vind ‘t zo’n grappig nummer
Ja! Zo catchy! Love it <3
Ik heb voordat ik in bad ging m’n bed lekker fris opgemaakt en rol straks zo van m’n bad in m’n bed, love itttt
Heb vier boeken besteld inclusief die ik al gelezen heb maar nu in het Engels.
Volgens mij kan je voor het station in deze stad wel zo’n passage iets aanvragen voor op je ov. Daar hingen eerst borden van ofzo ter aankondiging voordat de poortjes helemaal dichtgingen!
Wat is er erger dan Jan Smit? Jan Smit feat Lange Frans
Dan nog bijna liever Glennis
Heb je een foto? Misschien wil ik ‘m wel!
Neeeeee neeeee neeeeee
in Glennis Grace uithaal stem
John Green <3
Je gaat ze zooooveeel beter vinden in het engels! Geniet ervan
Potver ik kan niet slapen en morgen ga ik na 1.5 week weer werken dus ik moet redelijk vroeg op. Whyyy brain, why u like this. Hele week moe en veel geslapen en nu moet je en nu doe je het niet . Kinderachtig.
Omg zoveel liefde voor jou.
Echt ik snap echt niet waarom ik nooit kan slapen. Ik word echt leip hiervan
Volgens mij spookt het in de airbnb waar ik ben. En ik wil dat mijn vriend dat in de review gaat zetten maar hij wil dat niet doen