Ha ha ha ha ha ha ha ADELE IK BEN HELEMAAL GEEN JAPANNER HAHAHAHHAA IK BEN GEWOON EEN WITTE VROUW DIE JE AL EEN UUR MET EEN ZEER RACISTISCH ACCENT INTERVIEWD EN KIJK HAHAHA MN TANDEN ZIJN NEP EN MN OGEN NAAR ACHTER GETROKKEN HAHA HA .
Kijk hier heb je een foto van me die ik gister met je gemaakt hebt ha ha ha ha kijk ik ben gewoon een blonde vrouw leuk hè?!
Zo’n dagen zijn er soms. Je hoeft je niet verplicht te voelen om dingen te ondernemen, soms kan alles teveel zijn 
Ja snap ik, we zijn altijd harder voor onszelf dan voor anderen, toch. Maar als je er zo verdrietig / overprikkeld / … van geraakt, is het nu misschien juist het moment om te proberen lief te zijn voor jezelf en te luisteren naar jezelf, en hoe je je beter kan voelen. Misschien voel je je beter als je een was insteekt en boodschappen doet, zodat je straks propere kleren en een gezond en lekker maaltje hebt. Maar misschien kan dat ook wachten en is het niet zo erg als dat morgen pas komt. In dat geval kun je proberen voor nu gewoon te relaxen
Ik hoop dat je je snel beter voelt!
snap hier zelf echt niets van