Wat je even kwijt wilt #7

Wat heeft dit voor toegevoegde waarde?
Als je het niks vind, ga dan gewoon. Ik hoef niet elke keer zo een melodramatisch afscheid bij iedereen.

En ja voor iedereen die er over gaat vallen: ik irriteer me elke keer weer aan dat dramatisch afscheid nemen, vind je het niks, ga dan gewoon. Niet zo janken.

54 likes

Ik vind dat hij ook had kunnen zeggen: ik weet niet, de avond kost me al veel geld. Al weet ik niet of ik dat gezegd zou hebben.

Dit brengt me wel een beetje op een dilemma voor mezelf. Ik heb drie goede vriendinnen en dingen doen we altijd een beetje met zijn vieren. Als er iemand jarig is gaan we meestal met zijn vieren iets doen. Alleen, zij drieƫn zijn verhuisd naar een andere (dezelfde) stad, ik woon nog in onze studentenstad. Dat houdt met verjaardagen in dat ik en een derde van het cadeau betaal en nog 2x reiskosten (voor de verjaardag en nog voor het uitstapje, want omdat zij met zijn drieƫn daar wonen zijn de meeste dingen die we gaan doen ook daar) en dat kost me per verjaardag toch zon 60 e meer dan zij kwijt zijn. Kan ik het hier een keer over hebben, of is dat gierig?

Volgens mij leest ze dit niet meer. Ze heeft immers al afscheid genomen.:rolleyes:

17 likes

Ja vreselijk man. Zo kinderachtig die afscheidsberichtjes. Opbokken

11 likes

Ik snap het wel ergens eigenlijk… Ikzelf zit hier ook al jaren en jaren dus als ik dan weg zou gaan zou ik misschien toch even willen laten weten dat ik weg ben. Omdat je toch met best veel mensen intensief (en soms over intieme/persoonlijke dingen) contact hebt gehad.

3 likes

Jongens… het is gebeurt… tot mn spijt moet ik jullie mededelen dat ik… blijf.
Ja sorry jullie schuld als jullie zo leuk blijven doen heb ik geen andere keus!!!

39 likes

wel leuk om te lezen dat mensen hier ā€˜al jaren’ zitten :joy:

32 likes

Weet ik niet even aan mn 50 jarige date vragen.

12 likes

Ik heb letterlijk zon bril hahahaha maar niet hier in de buurt. Anders konden we een meme maken voor als er iemand dramatisch vertrekt.

5 likes

:joy:
oeps betrapt

2 likes

Het zou wel grappig zijn als iedereen hier een troll blijkt te zijn. Met @quantum als oppertroll

18 likes

Niet de Noorse variant, ook wel bekend van Viva, maar de zeldzame Zweedse bostroll.

5 likes

Ssst @Nescio mag niet weten dat haar forum in leven word gehouden door trollen.

8 likes

DOTAN IK HEB JE TROLLENLEGIOEN GEVONDEN

12 likes

Ik wil een bananenbrood maken met dit recept:https://www.lekkerensimpel.com/healthy-chocolade-bananen-brood/
In het recept zijn 3 bananen nodig, maar heb er maar 2 in huis… Zou het heel erg zijn of proef je dan de banaan nauwelijks? Heb uberhaupt nog nooit een bananenbrood gemaakt dus heb geen idee hoe het hoort te smaken :sweat_smile:

Ja, precies. Een vriendin reageerde ook iets van ā€˜charmante uitspraak hoor’, toen zei hij ā€˜ja het is ook niemands schuld hoor’. Haha echt heel apart… Ik reageer maar gewoon helemaal niet.

Over jouw dilemma: hmm lastig wel, ik denk dat ik er zelf niks van zou zeggen. Het is ook maar 3x per jaar dan, wel veel geld inderdaad, maar als je het verder wel heel leuk vindt om erheen te gaan zou ik het zo laten. Je kan wel opperen om dat uitstapje een keer op een plek dichterbij te doen ivm treinkosten?

1 like

Shit. Had van jou wel verwacht dat je een heel dramatische exit zou doen

2 likes

Als ik ooit ga dan neem ik het hele forum mee. Zo dramatisch zou mijn afscheid zijn.

8 likes

JA MAAR HEE.

DOEI HE

2 likes

Ik erger me aan ā€˜irriteer me’ en ga nu naar de supermarkt doei!

3 likes