Ja wat is dat met mannen die niet opgeven? Zo heb ik er meer. Ook een die via via aan mijn nummer is gekomen en me maar blijft appen. En elke keer leg ik weer uit dat ik geen interesse in hem heb en een week later probeert hij het gewoon weer.
Maar soms ga ik daardoor denken dat ik niet duidelijk genoeg geweest ben. Dat ben ik nu overigens wel, tegen deze. Hoop dat dat helpt.
Hoe antwoord jij op jouw jongen? Vriendelijk maar concreet? Of gewoon heel bot?
Daar heeft het niet perse iets mee te maken toch? Een unicum gaat er meer over dat iets uniek/uitzonderlijk is, maar 1 keer voorkomt. Dus als je met zân 2en als âeenheidâ uitzonderlijk bent, ik noem maar wat, een eenogige alien die een relatie heeft met iemand met een paarse huid, zouden zij in principe wel een unicum zijn. Het woord wordt volgens mij wel veel vaker gebruikt voor gebeurtenissen dan voor personen dus gebruikelijk is het niet, maar zou niet durven zeggen of het echt incorrect is.
Onder andere door de meiden hier heb ik me goed jarig gevoeld vandaag, dank daarvoor! Ik ga nu lekker slapen. Zoals je op je verjaardag lekker vroeg hoort te doen 

iemand smsât mij al meer dan 1,5 jaar meerdere keren per week âheyâ
Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik hem niet leuk vindt en dat het niet gaat werken maar hij gaat gewoon door. Ik heb hem gewoon geblokt en zân berichten als spam aangegeven
Straatsburg is heel leuk met kerst! Weet niet of het in november al los is alleen.
Nou, ik zei dat ik geen toekomst tussen ons zag. Toen zei hij dat ie niet op zoek was naar iemand om mee te trouwen maar gewoon een date. Toen zei ik eh ik bedoelde niet trouwen en ik wil ook geen date. Toen zei hij oké superjammer, ik hoop dat je me ooit wilt ontmoeten. Maar nee, dat wil ik gewoon niet. Dus ik reageer nu gewoon met ja, nee of haha. Maar ik ga wel stoppen met antwoorden denk ik. Wat ga jij nu sturen?
Oh ik heb helemaal over die post heengelezen
Ik vatte wat jij zei inderdaad op als algemeen statement maar wat deze specifieke situatie betreft heb je helemaal gelijk inderdaad!
Zelfs bellen in een stilte coupe op dit tijdstip is niet OK. Ik kan gewoon meegieten met een jongen zijn telefoongesprek over zijn relatie :â) #treinergernis1
Ik ga ook altijd expres niet in de stiltecoupé zitten zodat ik ongegeneerd iedereens gesprekken af kan luisteren.
Ew ik heb zo een oud-leerling gehad die echt vaak een fb berichtje stuurde met hoi mevrouw. Maar ik heb daar niet zoveel behoefte aan dus gaf korte antwoorden en reageerde een stuk later pas telkens. Stuurt hij ineens net voor ik naar bed ga, dus heel laat, mag ik u een geheimpje vertellen? Meteen geblokt die hap. Geen behoefte aan.
Hmm maar is toch ook wel leuk dat hij op je stories reageert? Of is het een of andere creep?
Ik vind het gewoon een beetje irritant, ik ken hem niet en hoef ook niks van hem en hij reageert telkens âsexy chickâ enzo
Ik durfde vroeger geen bananen van een tros af te trekken. Ik kocht altijd hele trossen. Ouder worden heeft toch ook wel veel voordelen, want het was vaak nogal veel en onhandig.
Maar je zou toch denken dat het op dit tijdstip wel echt stil is in de stiltecoupe
@Infidel Heb ook laatst mân nummer aan iemand gegeven en had gelijk spijt. Weet ook niet waarom ik het deed. Durf soms geen nee te zeggen. Maar heb hem eerlijk gezegd na het eerste berichtje gewoon gelijk geblokkeerd.
Oh dat is wel mega irritant ja. Kan je hem niet blokken? Wel goed voor je ego trouwens om steeds te horen dat je een sexy chick bent toch
Nee ik vind het naar
Awh wat rot

Hmm oke, blokkeren die handel dan
Ik zag vandaag een man lopen met twee honden, en eentje keek de hele tijd heel lief schuin omhoog naar zân baasje ipv gewoon vooruit
Ik smelt