Hahaha neppe klootzak.
Hahaha doet me denken aan dit stukje:
‘Ohhh, dus je bent dat andere wijf, dat ook helemaal niet ken!’
Ik vind jullie echt grappig, forum
rep je naar het treintopic!
Oh wat goed dat je dit zegt! Ik herinner me nu dat ik nog een springtouw in m’n kast heb liggen die ik al een tijd niet meer heb gebruikt, maar dat ga ik vanaf nu weer doen
ben je wel zeker dat het een kat is?
Misschien kan je beginnen met elke dag een tabata?
Dat is 8x 20 sec springen en 10 sec rust. Duurt maar 4 minuutjes dus
Ik denk dat hij toch in het verkeerde lichaam zit of een tovenaar is.
Niet echt, maar ik was toen ook bezig met hardlopen en zwemmen dus dit voegde misschien niet per se iets extra toe. Ik wil het nu dan vooral gaan doen als afwisseling
Mijn New York fotoboek is af! Ik vind het alleen spannend om hem te bestellen. Ik ben zo bang dat er nog een foutje in zit of dat wat ik heb bedacht helemaal niet mooi uitkomt.
Er zijn wat grote veranderingen bezig in mijn leven, leuke maar ook heel vervelende en hierdoor heb ik heel vaak een drukkend gevoel en verhoogde hartslag, alsof ik constant opgejaagd ben en kan op ieder moment huilen. Heel vervelend
Ik heb net in een kwartier een hele chocoladereep opgegeten en nu weet ik waarom er nooit chocola in huis is
Moet je meenemen naar een festival! Sowieso dat iedereen dan leip wordt
ik wil mijn honger kwijt
Ik heb sinds deze week weer het sportenritme goed te pakken. Nu willen collegas morgen in de pauze een happy meal halen en ik ben zo zwak Hoe overleef ik dit?
Ik had graag voordat de herfst zou beginnen geweten of ik was afgestudeerd of niet. Duuurt lang.
hij heeft wel voor me gezorgd hoor! er is een brommer naar me onderweg naar t schijnt
Haha, wat heeft 'ie besteld? Die zelfgemaakte Indonesische rijsttafel zeker
De cavalerie is onderweg!