Wat je even kwijt wilt #7

Ik probeer echt productief te zijn vandaag en hoop dat het me gaat lukken. Maar zit nu al hele ochtend op het forum te kijken en beetje doelloos te internetten :sweat:

1 like

Wordt hier op werk met allemaal vragen bestookt, zo kom ik niet aan mijn eigen werk toe :frowning: .
Volgende week zijn ook 2 teamgenoten op dienstreis , dus extra druk voor de ā€˜thuisblijvers’.

Hoe oud is kind? Oud genoeg voor Madurodam (https://www.madurodam.nl/nl)? Anders heb je ook een wandeling door de stad van een uur (https://denhaag.com/nl/routes/koninklijk) langs alle belangrijke gebouwen. Je begint bij het Escher-museum, daar zou je dan ook een bezoekje aan kunnen brengen. Als je geen zin hebt om te lopen kan je ook met een trammetje (https://denhaag.com/nl/locatie/45872/tourist-tram), dan kom je ook langs Scheveningen. De Pier is tegenwoordig best leuk aangekleed met kleine eettentjes en winkeltjes.

1 like

OMG otters! Volgens mij heb ik jou op insta, ga je het filmen of foto’s maken?

Iemand ervaring met een rooklucht uit huis verwijderen? De vorige bewoners van (hopelijk) mijn woning hebben nogal zitten paffen, met de bezichtiging had ik dit niet zo door want alle ramen stonden toen open. Maar net ging ik even langs om de vloer te bekijken en het stonk echt ontzettend. Dus als iemand gouden tips heeft dan hoor ik dat graag :grin:

Schaaltjes met (schoonmaak)azijn neerzetten, dat absorbeert de geur! Regelmatig verversen en dan is de geur voor het grootste deel weg. En alles wat je kan wassen (gordijnen?), ook wassen met een scheutje azijn.

Sorry dat ik het topic kaap met al die reacties achter elkaar

1 like

Ah bah! Naar het schijnt is zo’n geur erg moeilijk weg te krijgen… Ik zou de muren verven als dat kan, dat helpt al veel. En sowieso alle textiel vervangen (gordijnen en zo). Koffiegruis zou geuren absorberen, dus mss kan je daar iets mee?
Lijkt me echt verschrikkelijk!

1 like

Even met een vochtige tissue voorzichtig deppen?

Dingen waarvan je ziet waar aanslag op zit kun je goed schoon krijgen met Dasty.

Helaas woon ik ook in een woning waar eerst is gerookt. Als je straks bijvoorbeeld de verwarming aan doet ga je dat ook ruiken, probeer daar ook goed achter schoon te maken.

Lief, dankjewel! :blush:

1 like

same tho. Ik ben 23 en ik werk als grafisch vormgever/office manager bij een bedrijf. Ik ben heel klein en heb de vrouwelijke vormen van een 13 jarig kind, daarnaast draag ik geen make-up.

En Ɣltijd krijg ik de vraag of ik de stagiaire ben hier. En ergens snap ik het ook wel, want ik zie er nou eenmaal uit als een jong mens. Maar ik vind het vooral vervelend als ze het niet vragen en er dus automatisch vanuit gaan. Voel me dan veel minder serieus genomen dan als ik vertel wat mijn daadwerkelijke functie is.

1 like

Ja klinkt goed!

Ja idd, nog nooit over nagedacht, maar het zijn idd vaak vrouwen en bij mij ook nog vrouwen van rond mijn leeftijd. Een man heeft het nog nooit gezegd…

1 like

Nou sorry dan. Ik had het juist in dit topic geplaatst omdat ik dacht dat het geen nieuws is. Tuurlijk het heeft met nieuws te maken maar t heeft geen meerwaarde aan het nieuws.

En ja, ik voel me persoonlijk aangevallen. Ik wou alleen iets delen wat ik mooi vind, niet iedereen hoeft het mooi te vinden en dat mag best benoemd worden maar de manier waarop vond ik eerlijk gezegd niet heel chill.

2 likes

Ik zat net op de wc op het werk een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek bij de concurrent whaha. Kan echt niet

26 likes

ā€œZullen we vanavond uiteten gaan, je bent nu toch wel afgestudeerd?ā€

NEE nog steeds geen bericht. :cry::cry::cry:

1 like

We hebben geen chocolade reep meet van het goed kope merk." Oh nou doe dan maar een Tony reep…

hahhaa ik ken die struggle. Ik heb ook zo’n ringetje van de Claire’s en de kwaliteit is echt ruk. Ik heb hem aan de achterkant maar beetje verbogen zodat hij niet uit mijn oor valt, want ik kreeg hem gewoon niet dicht. Dus ik loop nu al dagen met een eigenlijk niet gesloten oorbel rond.

1 like

Weet iemand toffe plekken waar je uit kan in Londen?
Hou van disco-minimal-soul-jazz-funk-ska-techno of waar live muziek is met 'n tof bandje?

Ik hoef pas over een uur richting werk te gaan dus ik dacht ik ga even ergens in een tentje lunchen, nu heb ik m’n (veel te dure) sandwich binnen 5 minuten opgevroten en m’n koffie is ook al bijna op dus ik mag van mezelf wel ergens een taartje ofzo halen :relaxed:

4 likes