Wat je even kwijt wilt #7

Ik zag vandaag een man lopen met twee honden, en eentje keek de hele tijd heel lief schuin omhoog naar z’n baasje ipv gewoon vooruit :heart_eyes: Ik smelt

9 likes

Aah nee wat kut joh :frowning: ging het om die snaps?

Altijd als ik in m’n studentenstad zit mis ik het bad bij mijn ouders thuis zo erg terwijl ik daar maximaal 1x per halfjaar gebruik van maak

:frown: wat naar. Weet hij dat je je zo voelt?

Ga op die date je kan het! Dat excuses zoeken komt me bekend voor en dat is alleen maar een goed teken, denk ik :wink:

1 like

Ik zag vandaag een hele mooie hond lopen, soort van husky, klee kai denk ik? Maar anyway ik lachte half verliefd naar dat beest want zo gaaf en toen dachten 2 puberjochies dat ik naar hun lachte. Hoe vaak ik dat niet meemaak, niet perse dat ik zo’n gave hond tegenkom maar dat mannen denken dat alles om hun draait. Argh!

4 likes

Zo raar. De politie was hier vandaag voor de buurman maar hij was niet thuis. Hij is net zelf langs het bureau gegaan maar ze wilden niet zeggen wat er was. Ze bellen hem er later nog over.
Ik denk dat het te maken heeft met de eigenaar van dit pand (die ons graag weg ziet gaan, hij bood mij daar vorige week geld voor). Geen idee of de politie daar überhaupt voor langs komt maar wel toevallige timing. Ben er helemaal nerveus van geworden :confounded:

Iemand op mn werk maakt af en toe enorm dubbelzinnige “grapjes” naar één bepaalde collega. Zo ongemakkelijk.

Wat lief! Ik las dit bericht gisteren en toen heb ik vannacht over het forum gedroomd :confused: Ik mis het ook wel hoor, ik verdoe mijn tijd nu met de reacties lezen op NuJij en dat is vrij deprimerend Hahahaha

Maar verder gaat het best goed met me. Hoop met jullie allemaal ook :heart:

64 likes

Haha call of the winter moon wat een klassieker ook.

1 like

Jaaaaaa je bent er!!!
Ik heb je gemist

1 like

Ja @Marbella ik mis jouw posts ook! Ik vond je posts in discussies ook altijd een fijne toevoeging. Kom je niet liever hier discussiëren dan met NuJij gekkies of bevalt het je wel zonder forum?

Ohh fijn om iets van je te horen en fijn dat het best goed met je gaat!

Hoewel ik opgroeide met metal ontdekte ik de zwarte variant pas toen ik een jaar of 25 was en er ging een nog vreemdere wereld voor mij open.

Abbath doet het zelfs met Drake. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Mijn vriend stond naakt te bellen bij het raam maar met het gordijn tactisch vast zodat hij voor de buitenwereld niet naakt was. Ik had echt een goede foto gemaakt vanaf mijn view van zijn billen en ik zei “Haha jaaa ik verwijder dit weer maar kijk dan!!”. Alleen ik had de foto ook meteen verwijderd nadat ik hem had laten zien, nu hebben we allebei spijt. Ik ga nu capriolen uithalen om hem terug te halen. Poging tot.

5 likes

O ja, dat is wel vrij duidelijk. En dan nog de boodschap niet willen snappen.

Ik heb gezegd dat ik een beetje overdonderd was door zijn vraag en daardoor misschien niet zo duidelijk ben geweest, maar dat ik er geen behoefte aan heb om af te spreken. Toen begon hij ook over dat hij net uit een relatie komt en helemaal geen serieuze relatie wil maar gewoon een drankje met me wilde drinken.
Daarna volgde nog iets over dat hij me aantrekkelijk vindt. Maar ik denk dat ik niet meer reageer. Ik heb gezegd wat ik wilde.

1 like

Ik ben eindelijk in mijn hostel aangekomen, mijn voeten kunnen er wel afvallen na een hele dag door Londen gelopen te hebben. Het is eigenlijk de eerste keer dat ik alleen weg ben dus ik dacht dat ik me ruk en angstig ging voelen en xanax had meegenomen maar ik voel me eigenlijk heel goed tot nu toe? Ik moet nog wat dingen plannen voor morgen maar ik ga het overdag rustig doen omdat ik in de avond twee grote musea kan doen. Oh en cocktails drinken, veel cocktails.
Voor de rest heb ik eigenlijk wel veel professionele contacten kunnen leggen wat me verbaast hoe makkelijk dat blijkbaar gaat in deze wereld, gewoon omdat ik een mini portfolio op zak heb om me te verkopen? Misschien dat ik toch nog een zelfstandige carrière kan opbouwen, heb ook allemaal ideeën voor meubels die ik wil uitwerken het komende jaar.

random grootsteden ranking: Berlijn > Londen > Brussel >>> Parijs

26 likes

Ik mis jouw posts waar ik altijd zoveel herkenning in vond/uit haalde, hoe zeg ik dit. Heel leuk dat je wat laat horen!!!

Ik heb hem nu bijna een jaar met 32 GB en tot nu toe is het genoeg. Maar of dat zo blijft durf ik niet te zeggen :stuck_out_tongue:

1 like

Neee helaas niet :sob:. Doe nu een poging met een programmaatje. The things you do for blote billen

2 likes