Ik heb zoveel volume in mijn haar, ik word er gestoord van
Alsof ik een pruik op heb.
Ik heb zoveel volume in mijn haar, ik word er gestoord van
Alsof ik een pruik op heb.
Ja mag wel hoor. Heb het ook al een week niet gewassen en het is nog steeds niet vies. Ideaal haar. Als je van veel volume houdt dan he.
Ahh ik wil ook een beetje. Ik weet niet of het de tijd van het jaar of de leeftijd of de pil is, maar ik word juist gek van het gebrek aan volume in mān haar. Ben soms echt jaloers als ik meiden met een megabos haar zie shinen
@Tunnelvisie eind november bouwen ze de kerstkraampjes op! Ik ben er toen twee jaar geleden geweest (denk rond 27 november ofzo?) en ik heb ze dus zien opbouwen, en de dag erna zat de kerstsfeer er al meteen in. Ook mooi versierde straten etc. Echt een aanrader
Een vriendinnetje heeft fotos gemaakt. Zal wel een aantal in mn stories zetten als ik weer genoeg internet bereik heb.
We zijn als maatschappij wel te ver doorgeschoten imo of ik ben een zure ex-kantoortrut met een iPhone SE. Mensen die ieder jaar weer de nieuwste iphone kopen terwijl de vooruitgang wat betreft specs helemaal niet zo groot is. En dan het prijskaartje nu 1500 voor de duurste iPhone daar koop je gewoon een leuk tweedehands autootje voor waar je een tijd mee rond kan rijden. Apple is voor sommige mensen net een religie of een kinderfeestje bij de McDonalds.
Ja maarja een auto heeft natuurlijk geen opdruk van een appeltje met een hapje eruit
Vroeger (ik weet niet of het nu is) kreeg je altijd zoān sticker erbij kan je die mooi op je auto plakken.
De handigste bumpersticker. Watch out! Apple on board!!
En dan in plaats van zoān sticker op de bumper van āmy other car is a Ferrariā op je Huawai of Samsung telefoon een hoesje met de tekst: āMy other phone is an iPhoneā
Ja goed he. Wil je mijn pruik ook lenen?
HAHA JA!
Exact een jaar geleden stond ik op de top van de Kilimanjaro, wat een bizar idee.
Net iemand gebeld waar ik erg tegen op zag⦠maar ik ben zo opgelucht nu!
Die zakken met soep waren in de aanbieding bij de AH. Dus ik heb maar de pompoenvariant gehaald. Ik eet de laatste dagen sowieso wel erg vaak iets met pompoensmaak. Als ik maar niet oranje word.
Mijn vader postte zoān melig āartikelā op de facebook van zijn vriendin, āYou will meet the love of your life after the mistake of your lifeā met dan āZal wel zijn XXā er achter aan.
Ik vind dit echt super kut om te lezen, hallo die āmistake of your lifeā heeft je wel twee dochters bezorgd, en mijn mama is overleden??? Ik ben zo kwaad en verdrietig tegelijk, en ik weet dat hij dit wss niet als steek naar mama toe bedoelt (misschien gaat het zelfs wel over de vorige partner van zijn vriendin?) maar toch vind ik het kut en puberaal.
Als hij dat bedrag helemaal zelf bij elkaar heeft gespaard vind ik het wel knap. Maar wel overdreven om het uit te geven aan die telefoon. Als hij nou een soortgelijk bedrag uitgaf aan een laptop of zo en daar als hobbyist al toffe dingen mee doet vind ik het toch een ander verhaal. Maar je had vroeger ook mensen die 750 gulden uitgaven aan een Nokia?
Ik denk dat hij inderdaad de ex van zijn vriendin bedoelt maar sowieso een beetje midlifecrisis iets om te posten.
Haha en het dan maar relativeren āmijn zoon heeft het in ieder geval niet uitgegeven aan drugs of alcoholā :ā)
Waarom gaat er de heeele tijd van alles mis met mn uren en salaris. Gvd geef geld!