Hoe ga ik dit ooit opkrijgen?
Ik ga ontploffen
Dit is voor mij een voorafje.
Snap legit de uitdaging niet. Dit kan je.
Is licht verteerbaar!
Ik heb duidelijk gaan kaas gegeten van Japans als dit een klein/ standaard is :o
Vanwege mijn verhuizing naar het buitenland moest ik mijn ratten een nieuw huisje geven. Een van de twee overleed toen ik nog in NL was en nu is ook het andere broertje overleden. Zit echt te janken als een klein kind, zelfs nu hij al een tijdje niet meer “van mij” was voelde hij altijd nog wel als mijn huisdier en vind het echt verdrietig dat hij nu niet meer leeft.
Ik heb net de samenvatting van de algemene beschouwingen gekeken. Ik word nog eens saai.
Carpool Karaoke doen met Peter-Jan Rens dan maar?
Wittenie
Omg ik had ooit een collega toen ik nog in Brabant woonde en werkte die achter elke zin zei: wittenie?
Ik haal dit waarschijnlijk later weer weg omdat het nogal persoonlijk is maar:
Ik heb jarenlang een flinke angststoornis gehad, en een tijdje zelfs amper de deur uit gedurfd. Maar vandaag ben ik alleen naar de stad gegaan met het Ov, heb ik geshopt en lekker koffie gedronken en een taartje gegeten, zonder angst. Nog niet zo lang geleden was het mijn grootste wens om dit weer te kunnen. Ben echt ff heel trots op mezelf
Ik ben ook echt heel trots op je.
<3
Ik heb een kruik gemaakt tegen de rugpijn. Heeerlijk
Ik ben zó pissig. M’n vriend wilde per se een nieuwe tv halen terwijl hoe morgen voor 2 maanden pleiten is, ik had er geen zin om mee te gaan maar anders stomme avond. Rijdt z’n vader mee wat ik gewoon kak vind (ik zei dat ik liever thuis bleef, dat ik hem daarna wel zou zien. Kreeg als reactie dat dit z’n laatste avond is. Ga dan niet weg lul). Zoveel file op de heenweg, hebben we de tv past tie ie niet in de auto echt fml.
Goffer eerst Limburgs nu Tilburgs ik moet straks dit forum lezen met een woordenboek erbij.
Goed zeg! Je mag echt trots zij n op jezelf hoor
Weet iemand een leuk cadeau voor een jongen die dertig is geworden? Gek op boeken, geschiedenis, actualiteit, onderwijs en de tour de france
Noooo