Wat je even kwijt wilt #7

Ik heb een grijze pot van de tuinen gekocht. Bij de gewone drogist hebben ze het niet helaas. Hoop dat het voor jou net zo goed werkt als bij mij!

1 like

Ja stom is dat he! Ik zit er nu ook de hele tijd naar de kijken terwijl ik gisteren nog nergens last van had

Kan 't kwaad dat ik nu al blauwe vingers (nagels) heb? Heb ook zulke koude handen. Wil liever niet dat m’n handen eraf vallen als 't echt koud wordt. En ik heb mezelf een medisch Googleverbod opgelegd.

Ik heb vandaag voor het eerst een dikke trui aan, ben zo blij met dit weer. De trui is ook heerlijk zacht.

wel foto’s delen he als hij/zij er is, kan al niet wachten erop :grin:

1 like

Vanavond is de eerste avond deze week dat ik gewoon thuis ben en verder niks heb en heb er zo’n zin in! En kan ook nog eens uitslapen morgen. Nu lekker chillen a.k.a eindelijk weer eens nutteloos youtube filmpjes kijken ghehe. :sunglasses:

4 likes

Yes! Onweer! Kaarsjes aan en lekker naar buiten naar de flitsen kijken

5 likes

Ik haaat onweer :sob: bah

Hahaha oke dit kan ook!

2 likes

Hahaha ook echt precies tegelijk gepost

3 likes

Ik heb een vervelende dag gehad op mijn werk. Gelukkig heb ik lekker eten in huis en kan ik lekker coccoonen. Ben blij dat het regent.

1 like

Ik ga vanavond even wat drinken met een vriendin en ons verwonderen over dat een vriendin ons gedumpt heeft en iedereen het verteld heeft behalve ons.

Ik hoop eigenlijk dat we dr tegen komen. I mean i live for drama.

16 likes

Mijn buschauffeur is er niet en het gaat ook nog eens hozen en onweren, fijn is dit. Ik wil gewoon naar huis, jongens.

1 like

Ik hoor een muis knagen aan het zorgvuldig met aluminiumfolie dichtgestopte gat in de muur en ik ben baaang :tired_face:

2 likes

Wow, dat is echt razendsnel! Gefeliciteerd :tada:

1 like

Ik heb dus echt hele toffe slimme verstandige bewuste huisgenoten en ze zeggen echt elke dag tegen me ā€˜linkse meisjes houden van…’ (rechtse praatjes). We praten ook heel vaak over politiek en de wereld en ik leer zoveel van ze maar soms ben ik wel bang dat ze me echt lomp vinden. Maar ik heb de diagnose prettig gestoord dus daar ben ik wel tevreden me voorlopig.

3 likes

Ik ga 99% zeker volgend jaar in de zomer 16 dagen roadtrippen langs de westkust van Amerika met m’n beste vriendinnen. Een rib uit m’n lijf maar een ge - fucking - weldig vooruitzicht!

27 likes

Ik hoop dat je her beter gaat maar bekommer je niet te veel om dat meisje dat steeds flauw valt. Ze moet het echt zelf op gaan lossen door eerst haar probleem aan te pakken en dan pas verder te gaan met studeren. :kissing_heart:

Ik wou laatst nog zeggen oh heb echt nog nooit iemand zijn nagels zien lakken in de trein.

It’s happening. Hope its gonna be a bumpy roadšŸ˜‘

1 like

Tip: gebruik staalwol! Daar kwamen ze bij mij niet doorheen. En dat je hem nu hoort knagen, hoeft nog niet te betekenen dat hij er echt doorheen komt. Sterkte, ik weet hoe het is, ben ook zo bang voor muizen

2 likes