Wat je even kwijt wilt #7

Een actueel geschiedenis boek over de tour de france?

7 likes

Haha ik vind het zo grappig als katten onfortuinlijke dingen meemaken. Er had een keer een duif op mijn kat gepoept en ik lach daar nog steeds om.

20 likes

Het weer is zo herfstig dat ik, als ik over een paar minuutjes thuis ben van werk, linea recta onder de douche spring om vervolgens lekker in bed te chillen. Vriend is op een borrel dus pyjama party for one. :+1:

3 likes

Wat goed! :heart:

1 like

Supergoed!! Echt wel respect voor

1 like

Misschien met een vochtig washandje proberen de zeepresten weg te halen?

1 like

Ik ga wss dit weekend een vakantie boeken :hugs:

Waar is het half oktober nog warm?
Zon, zee, strand en in Europa :innocent:

3 likes

Ik ga de eerste week van oktober voor het eerst in mijn eentje op vakantie naar Tenerife

9 likes

Thanks! Maar het wordt 21 lessen voor de 21e eeuw

1 like

Ik moet nog boeken hahahahhaa als ik mijn salaris krijg komende week, maar ik begreep dat ik naar het zuiden moet want in het noorden is het altijd rot weer.
Ik ga alleen voor de zon, niet voor het eiland :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Krek

2 likes

Wel schoonmaken! Straks gaat hij/zij zichzelf schoonmaken en dan krijgt ie allemaal zeep binnen :frowning:

Oeh :heart_eyes:
Fijne vakantie!!! Geniet ervan!

Tenerife is leuk! Veel plezier alvast!

2 likes

Wat wil je kwijt in abn topic.

7 likes
3 likes

Ik heb eigenlijk een prima week en vrij weinig om over te klagen maar toch ben ik verdrietig en voel ik me eenzaam, ben ook weer flink aan het schransen. Gelukkig heb ik morgen met een van m’n beste vriendinnen afgesproken dus hoop dat dat me een beetje opvrolijkt, mweh.

Ik heb nog niet verder gelezen, maar mijn kat vindt boter heerlijk (als er weer eens een botermes van mijn vriend op het aanrecht ligt en hij dat aflikt) haha. Dus wie weet :blush:

Jezus crisis wat een slome duikelaars bij 2voor12. HOE komen die mensen door een voorronde?!?!?!?!

7 likes

Super goed van je!:two_hearts:

1 like

Heuuu! Tilburg, kruikenzeikers!!

1 like