Hahaha dankjewel, moet nu nog een uur wachten tot m’n pizza wordt bezorgd en heb honger
Hahaha ja ik sta nu ook grondig mijn neus te bekijken. Misschien toch maar foundation gaan dragen.
@Sabr Goedzo! En dat gevoel van zuinigheid neemt vast ook weer af.
Haha dit is wel herkenbaar hoor. Vanmorgen vroeg een cliënt me nog of ik wist wanneer haar HA vakantie had. Dus ik zei: “volgens mij vanaf komende week”. Nouuu ze was helemaal in paniek: “oh nee!! Wat moet ik nu als ik iets heb?!” En ik heel droog: “euh, volgens mij heeft u nergens last van toch? En er is gewoon een vervanger…”
Ik heb net een kom noodles gegeten die vrijwel zeker bedorven waren, maar ik dacht fuck it. En nu ben ik bang dat ik straks naar de wc moet rennen want mijn buik gaat tekeer. Maar ik zou ergens heen gaan met een vriend en hij reageert niet en het is echt iets voor hem dat hij dan nu opeens voor mijn deur staat. Dus. Niet zo relaxed.
Volgens mij niet. Ik heb het wel eens opgezocht rn ze zeggen van niet. Maar ik heb wel eens pakketjes op maandaf ontvangen haha.
Ik heb een korte jumpsuit aan zonder ook maar iets van stretch er in en ik denk dat ik me er straks uit moet knippen ofzo, zo moeilijk ging ie aan haha
En ik zit hier nu bij de McDonalds (op vakantie) en een mevrouw kwam mijn dienblad al afruimen terwijl ik amper klaar was met mijn laatste hap (verder wel heel goedkoop en je krijgt een vorkje bij je friet, maar vieze mayonaise)
Ik denk niet dat dat psychologisch is. Ik heb vanaf nu vakantie en ik ben echt kapot na vandaag.
Ik heb zo voor het eerst in ongeveer drie jaar (of misschien wel meer) een date en ik vind het zo spannend. Hij weet hoe ik hierover denk en dat ik niet zo makkelijk ben in dit soort dingen, dus dat is fijn. Hij stelde voor om bij hem thuis af te spreken en aan de ene kant vind ik dat veel lastiger, maar aan de andere kant ook fijn omdat er dan verder niemand is. Ik weet totaal niet wat ik kan verwachten en dat is goed, maar ik vind het ook wel eng dat het nog alle kanten op kan gaan. Ik ben mezelf maar vast moed aan het indrinken.
Ik heb voor het eerst in een jaar ofzo weer eens gekookt en het was dus super lekker. Gewoon een simpele pasta hoor
Maar het is nu op en ik heb eigenlijk zin om nog wel wat te maken. Maar voel me dan wel een vreetbeer.
Zal ik het doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Veel beterschap!
@Trenchcoat je had laatst een recept van italiaanse ovenschotel gepost en heb m vanavond gemaakt. Bedankt voor de tip, was lekker!
Pakketjes worden op maandagen wel bezorgd, brievenbuspost niet!
Jezus ik post even iets randoms onder Tim hoffmans foto en ik krijg ineens hele vage volgers haha
ah klote, hopelijk voel je je snel beter!!!
Het ging niet meer door helaas maar ik heb mn starbucksbonnetje nog dus wie weet
Hij heeft wel gereageerd. Nu ben ik beroemd toch? Of ben ik nu voor niks onderweg naar rtl boulevaard
Hebben jullie ook wel eens dat je bezig bent met je werk of studie en dan ineens denkt: waarom doe ik dit eigenlijk? Waarom besteed ik hier tijd aan als ik ook veel belangrijkere of nuttigere dingen zou kunnen doen. Het leven is toch veel te kort om zoveel te werken en zo druk bezig te zijn. Ik snap dat het moet om geld te verdienen, maar soms snap ik echt niet waarom de maatschappij is zoals hij is. Ik zou soms echt supergraag in een hutje op de hei willen leven en alleen maar dingen doen waar ik echt gelukkig van word of waar ik mensen of de aarde mee kan helpen. Het voelt gewoon zo nutteloos als je bedenkt dat je het grootste deel van je leven aan het werk bent om vervolgens dood te gaan
Ik ben dit weekend bij m’n ouders want dat had ik beloofd maar ze zitten in een verhuizing en al mijn spullen gaan weg en ik voel me zo kut hier. Wil eigenlijk ASAP weer naar huis. Maar dat kan ik ook niet maken want ik had het beloofd en dan voel ik me schuldig