ik doe een studie waarmee ik veel mensen hoop mee te kunnen helpen dus eigenlijk heb ik dit nooit, wel gedachtes als “ik kan het toch nooit goed genoeg doen” of “ik ga toch wel mislukken ik kan er wel direct mee stoppen”
Jezus. Ik fietste net door de hoosbui naar huis, besloot een auto die midden op de weg stil stond hem even in zn achteruit te knallen toen ik langs hem reed. Reed me dus bijna de stoep op, ik kon maar net remmen. Klootzak.
Ja waar ze het had moeten vinden haha. Herken de frustratie wel, je krijgt achteraf te zien waar ‘t in stond. Maar ze had eerder moeten stoppen!!!
ja heb dit ook zo vaak. ik heb het extra als er een jong iemand komt te overlijden die dan kei hard werkt voor zijn/haar studie of gewoon werkt zegmaar.
we worden zó geleefd door geld. wat een kutleven eigenlijk haha.
ik bedacht me gisteren op de fiets ook: hoeveel % van alle mensen die nu fietsen en rijden gaan geld verdienen of hebben geld verdiend (werk) of gaan geld uitgeven (boodschappen, iets leuks doen).
van al je uitstapjes deze week heeft 80% waarschijnlijk te maken met geld haha, boodschappen of iets leuks doen met iemand (-$) of werken (+$) of naar school om geld te verdienen later. dingen die niets met geld te maken hebben doen we te weinig. familie bezoeken of even wandelen
argh ik houd op haha srry
Zei Job Cohen in de voice over nu röntsjen ipv röntgen
Ja dit denk ik ook heel vaak. Vooral toen ik laatst kosmos keek en dan denk je ik ben echt nietig tov de hele aarde, waarom dingen doen die je niet leuk vindt om misschien alleen aan de verwachtingen van anderen te voldoen? Relatief gezien heb je maar zo weinig tijd. Ik zie ook veel vriendinnen die een baan hebben die ze eigenlijk geen reet aan vinden, maar het toch blijven doen maar eigenlijk diep ongelukkig zijn. Dat is toch eigenlijk zonde van je tijd ️
Ik heb zo’n fijne avond. Kind op bed, vriend weg en karamel zeezout soesjes met 35% korting. Whoop whoop.
zo lellek en dan hebben mensen het altijd over Limburgers die niet kunnen praten MAAR DIE HOOLANDSE KAKMENEER OOK NIET
Is dat het zelfde type mens wat uitsjekt met een sjipkaart?
@monkeyslut Ja dat dus. Wie heeft dit systeem bedacht en waarom doet iedereen het? Kan er m’n hoofd over breken.
@Enthusiasm Ja! Echt álles draait om geld, zo triest en stom eigenlijk. Ik voel me eerder schuldig als ik bij mijn oma op bezoek ga dan wanneer ik ga werken, want werken moet en is goed want het levert geld op. Pfff
@Annie Bijna beangstigend vind ik dat besef. Dat alles wat ik nu doe er eigenlijk zo weinig toe doet in het grote geheel. Als ik morgen doodga heb ik zo weinig gedaan wat ik echt superleuk vond, waar slaat dat op
Ik lees nu pas dat je weer ziek bent. Veel beterschap!
Wie hoort wat Louis zingt bij the voice?
Whahaha
WoW maar niet alleen zij was suf bezig
Zelfs familie bezoeken kost geld
Verder ben ik het met je eens @onomatopee dus ik ben wel blij dat ik een baan heb bij een bedrijf dat mensen ‘helpt’. Zo voelt werken toch wel nuttig/belangrijk, maar eerlijk is eerlijk, ondanks dat ik achter de visie van ons bedrijf sta en blij ben dat ik er iets aan kan bijdragen (me nuttig kan maken) is de voornaamste reden dat ik het doe wel het geld natuurlijk, anders kan ik zelf niet leven. Wel jammer dat het vaak zo werkt.
Hmm… ik ga toch maar rotzjen aan mn vocu ( is afgekort is hip) toevoegen mocht het ooit van pas komen. #golddigger.
Ik snapte er echt geen hol van toen mensen tijdens de opleiding ineens chirurzjie gingen zeggen. Gooi es ff lekker een harde g eruit.
Die tweede vond ik wel goed! Wel beetje mutsig dat ie vergat te bellen haha
Ja, een zachte kan ik ook nog genoegen mee nemen maar niet een ZJ klank. Gaat heen. Net als dat gynaecologen er bij ons in de collegezaal constant vagína doorheen probeerden te drukken, met de klemtoon verkeerd. Doe normaal, niemand zegt het op die manier
zo grappig als een archeoloog over 100 jaar een fidge spinner tegenkomt
wat zouden ze in godsnaam denken