Wat je even kwijt wilt #7

Kut ik moet mijn bed nog opmaken

Ah ja dt is zo hatelijkhe als je net naar bed wilt😅

1 like

Sos m’n telefoon ziet m’n sd-kaart niet meer. De sd-kaart waar m’n vakantiefoto’s op stonden, waarvan ik al een paar weken denk ‘oh ja die ga ik vanavond/morgen/dit weekend even op de computer zetten’ maar wat ik natuurlijk nog niet gedaan heb.
Ik kan waarschijnlijk dit weekend met een adaptor proberen hem in m’n laptop af te lezen dus duimen maar dat de kaart zelf niet kapot is
 :frown:

Oke laat maar. Ik kijk liever expeditie robinson dan te gaan slapen.

1 like

Hij is niet uit m’n telefoon geweest
 maar ik check t even!

–
Het is een hele kleine, zonder slotje, dus dat is het niet helaas :(( Maar bedankt voor je hulp!

ik heb weer vriendinnen gemaakt in de sportschool. Zo’n opgedirkte meisjes gaan altijd 100000 oefeningen filmen heel uitgebreid, om elkaar heen lopen. En ze filmen dan de hele sportschool mee, en vind het zo irritant dat ik dan op moet gaan letten of ik wel of niet op hun Instagram filmpjes sta. Een keertje een oefening filmen oke maar gewoon continue elkaar zitten te filmen echt rot op :triumph: had het tegen de jongen van de sportschool gezegd maar het viel niet zo in goede aarde bij de girls

29 likes

Ik heb echt 100 gegeten net haha wat kut

Huuuuu dat is toch heel raar dat ze zomaar filmen in de sportschool. Kan me heel goed voorstellen dat je daar geen behoefte aan hebt.

1 like

Pff lijkt me echt irritant inderdaad (alsof ik ooit in de sportschool ben HAHA). Stopten ze wel nadat je het die jongen had gezegd?

1 like

Neee ze gingen daarna gewoon door :triumph:

Goed dat je t hebt gezegd. Zo irritant.

Ja alleen zijn al die meisjes in mijn sportschool zo’n kliekje die allemaal met elkaar praten en trainen en daar val ik sowieso al buiten dus op sociaal gebied was het niet echt een slimme zet maar goed

:unamused:

Nah wat wen rare mensen. Die hebben duidelijk niks beters te doen. En je moet maar zo denken, daar wil je niet bijhoren toch

Ik heb net na lange tijd kfc gegeten en het was heerlijk. I missed it, maar nu voel ik me wel dik en fatsig haha

Ik ben vandaag echt afgebekt (niet op de tongzoen manier) op mijn werk, door een man die twee weken geleden nog zei dat ik “mijn tijd moest nemen op in te werken”. Moest echt bijna janken, maar volgens mij bleef ik redelijk cool naar hem toe, maar echt zo kut wauw

1 like

Ah ik haat het ook als mensen het ene tegen je zeggen en daarna opeens hele andere dingen. Ik had dit ook op mijn werk. Heb toen op de wc ff zitten janken en ben daarna gewoon teruggegaan alsof er niks aan de hand was.

Ah en zo bizar dat de kinders die hem nu luisteren waarschijnlijk niet meer het origineel kennen!

Haha 100 wat?

Nou toch best lekker gezwommen. De lijn lag er in dus fijn :slight_smile: 60 baantjes in 55 minuten :grin:
Nu snel naar huis, op naar m’n chips.

7 likes

het is inderdaad echt heeeel gĂȘnant

1 like