Wow heftig!
heeft iemand hier ervaring met kleding verven?
ik had een rok en een broek met een potje zwarte dyso texielverf in de wasmachine gedaan en de rok is nu oudroze met hier en daar wat zwarte vegen??
gaan die zwarte vlekken er nog uit En zal het zin hebben om hem morgen nog eens te verven?
Wow 
Gelukkig dat het met jullie in orde is
Je kan het beter in een emmer doen met dat spul erbij! En dan zelf af en toe even roeren. Ik liet het soms wel een paar uur staan en daarna goed uitspoelen.
Oh die handwas variant is dat he? Werkt die beter
Jaaa bedankt 
Ga ik nog zwemmen van 20.45-21.45? Er zijn nu voornamelijk oudere mensen die op een slakkentempo ‘zwemmen’
- Ja, nog even fijn sportief de dag afsluiten
- Nee, blijf lekker in je kloffie op de bank
0 stemmers
Ik ging vorige week om deze tijd en het was niet te doen. Ik overdrijf niet als ik denk dat er 50 mensen in dat bad lagen. Je kon niet meer rechtdoor zwemmen en kreeg de hele tijd trappen onder water (niet expres). Dus ik zeg: niet doen. Zaterdagochtend vroeg kan fijn zijn, maar dan zijn er ook wel zwemlessen
Ja soms hebben ze wel een baan afgezet voor snellere zwemmers, dan is het nog wel te doen maar is een beetje gokken want heb inderdaad zoals je al zegt geen zin in 50 mensen in een klein zwembad die niet doorzwemmen :’)
Ik vraag me dit wel eens af als ik bijv. het Beutyblogtopic lees, omdat iedereen zo opmerkzaam is en dingen ziet die mij vaak helemaal niet opvallen. Wat zouden mensen over mij zeggen als ik Youtuber was, wat zou er allemaal aan mij opvallen? Aka reden nummer 1 om nooit Youtuber te worden
Hahaha ja dit!
Ik heb een moedervlek in mijn gezicht maar omdat ik mezelf elke dag al zie valt hij mij niet meer op. Ik ben benieuwd hoe anderen dat zien
Ik heb morgen weer zo’n ‘jaar geleden datum’…
Weer even confronterend ofzo.
En ik ben moe. Dus ik ga om 9 uur slapen heb ik besloten
Oh maar ik ga ook eerst nog even het stuk dans oefenen voor de volgende les 
Ik heb nee gestemd omdat ik zelf eigenlijk ook moet sporten, maar nu in pyama op de bank lig 
Ik ook, en soms ga ik door een fase heen dat ik me er erg aan stoor en 'm weg wil halen haha. Maargoed, de een zal het lelijk vinden, de ander mooi, maar de meesten zullen er waarschijnlijk niks van vinden.
@JaneB Ja, precies! En dan vooral de opmerkingen over de manier van praten of bewegingen. Eigenlijk wil ik me daar niet bewust van zijn, want dan ga ik zo op mezelf letten. We zijn geen robots, iedereen heeft wel wat;p
Haha ook lekker! Ik zit inmiddels toch te wachten bij het zwembad voordat we naar binnen mogen. Tot nu toe is er nog maar een man of 10 dus hopelijk blijft dat zo!
Oke douchen en slapen.
Had een fancy pizza besteld bij ubereats maar hij viel tegen dus dat had ik aangegeven bij hun support. Krijg ik binnen 30 min het hele bedrag teruggestort suuuuper chill
Oh ik had vandaag echt zo’n gek gesprek met iemand op mijn werk, echt zo’n aparte man maar hij staat zeg maar (ver) boven me in de hiërarchie en hij gaat me nog helpen met allerlei dingen. Maar op een gegeven moment zei hij ZULKE gekke dingen en op zo’n klagerig toontje dat ik echt de slappe lach kreeg, heb een hoestaanval gefingeerd maar weet niet hoe overtuigend het was:sob:
wat erg.