Wat je even kwijt wilt #7

Pm staat altijd open :heart:

1 like

Thuis en 100 gram kaasblokjes, chocomousse, ijs en chips en wijn for days

3 likes

Ah zo leuk! Lijkt me echt vet als zoiets georganiseerd wordt als je van niks weet, geniet ervan!!

Ik kon mn ogen net echt niet afhouden van de mond van die vrouw net bij Pauw over die vermissing. Zou zij dr lippen hebben gedaan?

1 like

Lekkerrr :heart_eyes:
Ik ga volgende week tapas eten, wordt ook een vreetfestijn

1 like

Met! Dan kan ik hem aan die van mij vast naaien.

Wat is er gebeurd?

1 like

Oh oei! Beterschap met de ellende die je erbij hebt gekregen :heart:

1 like

Vandaag naar de kapper geweest voor een opfris beurtje. Wat nieuwe verf erin, stukje eraf en een mooie toner erover heen.
Voel me weer helemaal mooi :slight_smile:

7 likes

Jaa doe die ook maar. Kan ik van die van die blauwe plek nog een spannend verhaal maken hehehe.

1 like

Dr zijn grocery store filmpjes op youtube!! Echt mn favo haha.

1 like

Ik had me voorgenomen om wat vroeger te gaan slapen vandaag ha-ha-ha :cry::cry:

1 like

Oh hahahah ik zie nu pas dat dat op je plaatje een scooter is oid. Ik dacht eerst dat die dingetjes armen mpesten voorstellen

3 likes

Welke heeft ronnie gedaan? Ben echt niet op de hoogte de laatste tijd

1 like

Thanks meteen even spotify

3 likes

Ronnie kan sowieso heel weinig fout doen bij mij

3 likes

Ik had vandaag eindelijk weer eens een fijne dag! Vanochtend een interessant hoorcollege gevolgd, een vriendin gezien en daarna met mn vriend spelletjes gedaan in een cafe en speciaalbier gedronken. Toen samen gekookt, vet chille seks gehad en netflixen enzo. Ondanks dat ik wel redelijk nerveus was af en toe lukte het wel redelijk om wat te eten, vet blij. :star:

24 likes

En James Corden heeft weer eens wat geniaals.
4 likes

Je kan een Amerika-topic maken? Kan me niet voorstellen dat helemaal niemand hier ooit in Amerika gewoond heeft/geweest is en dat niemand tips voor je heeft.

2 likes

Hmm nee ik zoek meestal op come grocery shopping with me haha. Of op specifieke winkels zoeken is ook leuk. Of een grocery haul waar ze dan laten zien wat ze allemaal gekocht hebben of aanraden.

1 like

Rare kruidenkaas hebben ze volgende week in de bonus zeg.

10 likes

Hmm ja die kans is wel groot ja. Ik kan je niet helpen maar had t wel leuk gevonden om mee te lezen want love alles wat met boodschappen doen te maken heeft haha.
Ik geloof dat er op EGF een forumster zat die in Amerika woonde, weet alleen haar naam niet meer en ook niet of ze hier zit.

1 like