Wat je even kwijt wilt #7

Ik heb net gehoord hoe mijn buurman klaarkwam :neutral_face:

25 likes

Ik zit nu in de metro en er zit hier een vrouw gewoon keihard te bellen. Het is gvd 6 UUR (!!!) ‘s ochtends.
Echt ik trek dit zo slecht nu. Het gaat niet eens over iets interessants of urgents. Ze heeft het voornamelijk over haar sportschool die de tijden van een bepaalde groepsles heeft aangepast waardoor ze nu in de knoop komt met ophalen van kind…
:expressionless:

2 likes

Ah :frowning: heb je een beetje geslapen? <3

1 like

Deze middag om 14u weet ik of ik mijn master gehaald heb en ik ben gewoon nu al misselijk van de stress.

13 likes

M’n vakantie is vandaag begonnen en ik zit al vanaf 6:15 met buikpijn op de wc. Wat een verassing. Ik ben namelijk ieder jaar ziek met of de kermis(dus feesten) bij ons, of op mijn verjaardag of in mijn vakantie en dat valt nu alle drie tegelijk🙈. Ach ik hoop dat gewoon even buikkramp is en dat ik zo weer kan slapen en het dan over is.

<3 hoop dat het snel over is en je kunt genieten van je vakantie! En de kermis :slight_smile:

Oh ik zou zo graag blijven liggen. Zooo graag.

2 likes

Dankje :heart:

1 like

Ik ga voor je duimen!

Tijd om naar school te gaan :sleepy:

Ik heb een vak en ik heb dit zelf uitgekozen en ik keek er echt naar uit maar ik vind het nu al (na 2 keer) zo moeilijk en zo kut en ik ben zo gestresst. Ben pas 2 weken bezig man gvd

en also @George gefeliciteerd!

2 likes

Aaaaaa ik ben helemaal lekgeprikt door muggen op m’n hielen en de zijkanten van m’n voeten. Word gek :cry:

Net in de trein staat er een random man op en houdt een heel betoog over hoe we goede mensen kunnen zijn etc en gaat vervolgens weer zitten. Leek een soort actie?? Iemand dit vaker meegemaakt?

1 like

Bah, ik hoop dat je je vandaag wat beter gaat voelen <3

1 like

Ja had ik ook. Heel ongemakkelijk. Toevallig een trein uit Utrecht?

Nee uit den haag! Was heel ongemakkelijk idd want het bleef doodstil verder haha

Vannacht veel te kort geslapen. En helaas gaat dat vaker voorkomen nu ik weer door de week moet trainen en wedstrijd zal spelen.

Mehhhh ik lig met buikgriep in bed. Iemand tips? Ik ben wanhopig hahaha

Werd vanochtend vroeg wakker gemaakt door een vogel die op mn raam kwam zitten en keihard ging krijsen.
En nu laat ik mij van het kastje naar de muur sturen #life.

1 like

Ik ben masterchef aan het terugkijken en moet bij elk zielig verhaal janken. Hallo hormonen #ongeschikt