Ik had me voorgenomen om wat vroeger te gaan slapen vandaag ha-ha-ha
Oh hahahah ik zie nu pas dat dat op je plaatje een scooter is oid. Ik dacht eerst dat die dingetjes armen mpesten voorstellen
Welke heeft ronnie gedaan? Ben echt niet op de hoogte de laatste tijd
Ronnie kan sowieso heel weinig fout doen bij mij
Ik had vandaag eindelijk weer eens een fijne dag! Vanochtend een interessant hoorcollege gevolgd, een vriendin gezien en daarna met mn vriend spelletjes gedaan in een cafe en speciaalbier gedronken. Toen samen gekookt, vet chille seks gehad en netflixen enzo. Ondanks dat ik wel redelijk nerveus was af en toe lukte het wel redelijk om wat te eten, vet blij.
En James Corden heeft weer eens wat geniaals.
Je kan een Amerika-topic maken? Kan me niet voorstellen dat helemaal niemand hier ooit in Amerika gewoond heeft/geweest is en dat niemand tips voor je heeft.
Hmm nee ik zoek meestal op come grocery shopping with me haha. Of op specifieke winkels zoeken is ook leuk. Of een grocery haul waar ze dan laten zien wat ze allemaal gekocht hebben of aanraden.
Rare kruidenkaas hebben ze volgende week in de bonus zeg.
Hmm ja die kans is wel groot ja. Ik kan je niet helpen maar had t wel leuk gevonden om mee te lezen want love alles wat met boodschappen doen te maken heeft haha.
Ik geloof dat er op EGF een forumster zat die in Amerika woonde, weet alleen haar naam niet meer en ook niet of ze hier zit.
Ik heb net gehoord hoe mijn buurman klaarkwam
Ik zit nu in de metro en er zit hier een vrouw gewoon keihard te bellen. Het is gvd 6 UUR (!!!) ‘s ochtends.
Echt ik trek dit zo slecht nu. Het gaat niet eens over iets interessants of urgents. Ze heeft het voornamelijk over haar sportschool die de tijden van een bepaalde groepsles heeft aangepast waardoor ze nu in de knoop komt met ophalen van kind…
Ah heb je een beetje geslapen? <3
Deze middag om 14u weet ik of ik mijn master gehaald heb en ik ben gewoon nu al misselijk van de stress.
M’n vakantie is vandaag begonnen en ik zit al vanaf 6:15 met buikpijn op de wc. Wat een verassing. Ik ben namelijk ieder jaar ziek met of de kermis(dus feesten) bij ons, of op mijn verjaardag of in mijn vakantie en dat valt nu alle drie tegelijk🙈. Ach ik hoop dat gewoon even buikkramp is en dat ik zo weer kan slapen en het dan over is.
<3 hoop dat het snel over is en je kunt genieten van je vakantie! En de kermis
Oh ik zou zo graag blijven liggen. Zooo graag.
Dankje ️
Ik ga voor je duimen!