Waar ga je heen?
Ik ga vandaag verhuizen en ik heb echt ruk geslapen van de spanning. Heb er heel veel zin in, maar vind het ook heel raar na 6 jaar in mijn studentenkamertje.
Nee nee nee semiformal moet je niet in spijkerbroek gaan!
Tenzij je een Zweeds trauma op wil halen. Semiformal is wel een jurkje of mooie jumpsuit ofzo. Verder qua Zweedse traumaâs hmmm, je zou over de Sverige Demokraterna kunnen beginnen maar je zal maar net tegenover zoân gekkie aan tafel zitten. Edit: je kan gewoon uberhaupt grappen maken over dat het allemaal contactgestoorde racisten zijn
Geniet ervan!! En goede reis
@AfterDinner Ik ben jou over twee weken, dus snap je gevoel. Hoort er vast bij. Succes vandaag met verhuizen!
Zo lekker om wakker te worden door fluitende vogels
Ben bij mân ouders in het dorp waar ik vroeger heb gewoond en soms mis ik het wel met alle natuur enzo want ik woon nu zelf midden in de stad
Vandaag met mijn vriend een dagje Amsterdam! Iemand nog leuke tips/hotspots?
Als twitter nog een ding was zou ik dit retweeten.
Ik heb echt precies hetzelfde op dit moment, alleen werd ik niet wakker door de vogels maar door blatende schapen.
Heerlijk is dat hè? Ik heb hetzelfde
Thanks! Ja, denk dat dit echt een plek is waarbij ik me thuis ga voelen en totaal niet de ellende ga meemaken die ik bij mijn voorgaande werkgever had. Heb er zin in
Slecht geslapen, moet ongesteld worden, hele dag werken, nep blij doen tegen duitsers ,pas laat weer kunnen eten.
Klinkt als een goed recept voor de derde wereld oorlog.
Dinsdag DERTIG GRADEN i wanna fucking die
Ik ben een weekendje weg met mijn vriendje en het is zo leuk en ik weet direct weer waarom ik zoveel van hem hou. Nu alleen nog iets bedenken wat we kunnen gaan doen in Amsterdam vandaag!
Stedelijk heeft nu de expositie Amsterdam Magisch Centrum en ik vond die heel leuk!
Snap dat het vervelend is om een soa te hebben maar deze reactie is echt kinderachtig. Ben het wel met @Krabsalade eens om eerlijk te zijn.
Ik heb vanavond een verjaardagsfeestje en ze wil graag spullen voor in bad. Wat is jullie all time favorite in bad?
Jouw titel hahahahaah
Heel veel succes met de verhuizing! Het zal vast even wennen zijn, maar ik hoop dat je je er snel helemaal thuis voelt En dat je spullen allemaal heel over komen naar je nieuwe woning natuurlijk haha
Ik snap wel dat hij geschrokken is en daarom vanuit emotie inderdaad zo reageert. Maar toch, ik mag hopen dat hij nog wel zân excuses aanbiedt voor de manier waarop hij reageerde. Want nu lijkt het net alsof jij roekeloos was en je het niet zo nauw neemt met veiligheid en seks, terwijl je je wel eerder hebt laten testen en behandelen. Alleen hij ging zich dus laten testen? Waarom precies, had hij een specifieke reden waarom hij zich nu liet testen? Aangezien hij zegt alleen met jou onveilige seks te hebben en jij was nog behandeld geweest voor chlamydia voordat jullie voor het eerst seks hadden dan toch? En had hij zich nog laten testen voordat jullie voor het eerst onveilige seks hadden? Want het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij al een soa had, maar geen klachten en van een ex-bedpartner ook niks heeft gehoord over dat hij zich zou moeten laten testen. Dat jij dus gewoon schoon was en hij jou dus juist heeft besmet.
Hema. Bruisballen. Iets met veel schuim.
Rituals is ook altijd heerlijk