Wat je even kwijt wilt #7

Dat laatste verhaal heeft zoveel herkenbare dingen…

Moet er gewoob van huilen.

Maar goed ik ben ook moe. En net nog een opmerking /gesprek met iemand. Waarom ik niet danste (tijdens een feestje),of ik daar niet van hield. Jawel op zich wel, maar dat trek ik nu gewoon niet om flink te feesten op de dansvloer.

Bam, confrontatie aan.

Bleh. Sorry klaarpost.

2 likes

Mag ik even opscheppen dat ik de beste vrienden in de wereld heb die ik totaal niet verdien en die ondanks al mijn enorme fouten (niet komen opdagen op haar verjaardag en daar na even boos op te zijn) mij altijd vergeven en me dan even volgooien met kwaliteitswijnen en mij weer helemaal oppeppen met nieuwe energie ondanks dat ze Zelf Fucking moe was?!

Love vrienden, echt.

20 likes

Jeeeej gefeliciteerd<3

1 like

Ik lig nu in mn dikste pyjama in mn deken gerold :hugs::hugs:

En zo ga ik slapen. Net een cocon haha.

Ja oké. Goed verhaal weer. Doei

8 likes

<3 Jij ook!

1 like

Dit is zo fijn. :heart:

1 like

Ik heb bijna de hele avond enorme buikpijn gehad en ik baal super erg, want er was een buffet op het feestje waar ik was :cry::sob::cry:. Gelukkig lig ik nu in bed, want kon niet meer rechtop lopen

1 like

Ik slaap deze nacht bij mijn ouders in een dorp waar ik m’n halve leven heb gewoond. Ik woon zelf nu in de stad en ik kan hier gewoon echt niet slapen omdat het zooooo stil is?!
Ik hou echt van stilte… maar ik word hier een beetje paniekerig van ofzo?

Ik heb zin in salmiaklolly’s.

1 like

Komt van achter m’n keukenblok dus niks aan te doen voor mij… De muren zijn hol dus zal via de openingen van leidingen die daar de muren inlopen komen.
Vind het erg omdat ik hier tot 3 weken terug graag woonde (woon gekocht, zij gehuurd) en nu niets liever dan weg wil. Ik ben gehecht aan MIJN plekje, waar ik géén overlast heb van anderen. Ze mogen volgens het huurcontract wat ze zelf getekend hebben NIET BINNEN roken. Me gistermiddag helemaal toegezegd dit dan ook niet meer te doen en nu ruikt het dus weer als een motherfucking coffeeshop. Dus ik app straks maar… Voel me gewoon niet veilig hier (vriend van t meisje komt van criminele familie hier in de buurt :’))

Vriendlief dronk bier en ligt nu stinkend te snurken dus ben maar naar de bank verhuisd waar ik nu met blije katjes lig.

3 likes

Knuffel!!

1 like

Dan kan niemand ooit meer iets zeggen, want vrijwel iedereen zou ergens aanstoot aan kunnen nemen. Sorry hoor, maar ik kan me er ontzettend aan ergeren dat zoveel mensen tegenwoordig op elke slak zout moeten leggen. Dit had ik eerder al getypt maar toen werd ik gestoord en gelukkig ben ik het ook lichtelijk aangeschoten met mezelf eens. Dikke huid mensen, alsjeblieft

1 like

Ik ben 30 en ik vind mezelf op feestjes nog altijd de tofste go go dancer. Haha ik ontgroei de kleuterfase echt nooit, ik doe alleen alsof op m’n werk. Ik wedijver soms ook met kleuters. Ik moet zeker geen kinderen krijgen. Over de jaren heb ik wel geleerd om foutloos te typen ook als je wel gedronken hebt want dat draagt bij aan geloofwaardigheid. skillzz

Ps ik vind mezelf ook waanzinnig leuk op het moment

25 likes

Ik kan niet meer slapen omdat ik t gevoel heb dat mn baarmoeder eruit gereten wordt :weary: Gister me weer onwijs beroerd gevoeld dus had mn slaap hard nodig, maar dat zit er niet in op deze manier. Zo klote dit :frowning:

1 like

Ik ben vandaag mee geweest met mijn zusje en haar vrienden naar een feest en ik voelde me warempel jong. Nu ben ik psychomotorisch zo gestimuleerd dat ik niet kan slapen en ik ga jullie vervelen met een reuzelang verhaal want ik ben vrij aangeschoten. Mogelijk vinden jullie me hierna nog minder sympathiek.

Ik ben van mezelf vrij direct. Ik probeer het hier te onderdrukken omdat men steeds sneller zich aangevallen voelt. Maar als ik wat drink valt die sociale remming een beetje weg. Met mijn ex ben ik een keer mee geweest naar iets van zijn werk. Daar werkten eigenlijk geen vrouwen. Ik zat tegenover een collega die echt de hele tijd supernare vrouwonvriendelijke grappen maakte, en op een gegeven moment zei ik met een grote glimlach: hahaha je bent ZOO LEUKKK ik kan me niet voorstellen dat je echt een bruid hebt moeten bestellen vanuit het Oostblok! Dat was overigens waar, maar er viel een grote stilte. Mijn ex zei heel omineus: damnatio, wil je niet nog wat zeggen, en ik deed alsof ik niks doorhad en zei HAHAHAH NEE WAAOM HIJ IS TOCH SUPERLEUK! Ik heb het later overigens nog proberen te ontkennen dat het met opzet was door de vermoorde onschuld te spelen, maar mn ex prikte daar wel doorheen. Ik had een reuzegoed verhaal dat iemand het wel moest doen ook al wilde ik het niet (ik genoot ervan) want als judas Jezus niet had verraden was ie blijven leven en dat was het hele verhaal ook niet te goede gekomen, maar hij bleef vooral hangen bij ‘Judas’. Sindsdien mocht ik niet meer mee, wat ik niet bijzonder erg vond. Maar mijn ex zei dus ook dat hij het aan mn hoofd kon zien als ik op het punt stond iemand te beledigen of te direct te zijn. Hij zei dat ik dan lijk op een militante eekhoorn en dan was hij altijd snel in touw om te zorgen dat ‘de eekhoorn geen podium krijgt’ (zijn woorden).

Nu ben ik dus uitgenodigd in Zweden bij een gala. De dag van tevoren is nog een soort van diner in semi-formal dresscode. Nu is dit al een danig probleem, want wat the fuck houdt dat in? Vriendin waarmee ik had afgesproken zei: joh, ik denk dat jeans ook best kan. Hij stuurde me vervolgens allemaal mega onduidelijke uitleggen van wat semi-formal is waaruit ik alleen kon destilleren dat je niet je sportkleding aan moet doen en ook geen gala en zo ver kwam ik zelf eigenlijk ook wel. Man, ik ben Nederlands, wij zijn beruchte systematische culturele underdressers, ZEG WAT IK AAN MOET. Maar hij zei dat het niet uit zou maken omdat ik er toch zo mooi uit zou zien dat het niemand zou opvallen als ik underdressed was. En het zou alleen wat drinken en minglen zijn. Ik vroeg hem of hij zeker was of hij me drinken zou geven omdat ik dus befaamd belediger word als ik drink.

Maar hij zei dat de Zweedse officiers niet zo snel beledigd zijn. Ik vroeg of ik het over de gecrashte vechthelicopter van pas mocht hebben (waarbij ik onze JSF in de elektriciteitsmast even onder het tapijt veeg) en hij zei letterlijk: if you manage to get the airforce up in arms, that is a bonus.

Challenge accepted. Iemand nog nationale Zweedse trauma’s waar ik het terloops over kan gaan hebben? @quantum @Chuckie ??
(Hij voelde de noodzaak om aan te vullen dat Wilders toch echt Nederlands is en dat Anne Frank niet door de Zweden verraden is en dat het moeilijk is om niet arrogant te worden als je uit Scandinavie komt. Dus ik moet wel met grof geschut komen)

Een korte googleopdracht op Zweeds nationaal trauma levert overigens letterlijk een artikel op van NRC dat zegt dat Zweden vrijwel geen trauma’s heeft, behalve een of andere veerboot lang geleden. Dit wordt een moeilijke.

Ps waar ik JSF zei bedoel ik Apache helicopter stop de tijd

30 likes

Heel veel plezier en geniet ervan! :smiley:

1 like

Letterlijk voor jullie deur?
Echt belachelijk dit. Een auto ok maar een caravan. Mag ook niet een lange tijd op straat staan. Wat ik zou doen ( na 1 week ofzo) de gemeente bellen. Dan komt er iemand die plakt een briefje op dat de eigenaar de caravan moet weghalen.

Ok dus inderdaad tering, walgelijk slecht geslapen. Ben kapot en heb gvd vakantie, ik wil van mijn rust en plekje kunnen genieten!!! Zonder in iemands gore tweedehands lucht te zitten. Heb vanmorgen in notes al een heel app bericht getypt wat ik ga sturen rondom de tijd dat ik denk dat ze wel wakker zijn… Ben benieuwd hoe dat gaat.

Met vriendinnen lunchen, netflix, winkelen, wandelen, musea, strand, een stad bezoeken, sauna. Gewoon een dagje thuis aanrommelen, je klerenkast uitzoeken etc

2 likes