Wat je even kwijt wilt #7

Nee vind ik niet irritant. Meer van die knuffel a.u.b. als ik vanavond puf heb teken ik hem na.

11 likes

Een nachtje laten weken in karnemelk en azijn! Daarna was draaien, en daarna nachtje laten weken in wasmiddel/wasverzachter voor de geur en weer een wasje draaien. Dan is het als nieuw!

Er is weer een rat aanwezig op mijn werk. Waarom is dit mijn leven man ik haat dit

Ik ga vanavond ook even naar een festival en zag op dat tijdstip 12 graden staan. Zat ook al te twijfelen. Paar laagjes aantrekken is waarschijnlijk het beste, dat isoleert goed.
Misschien doe ik wel een lelijk fleecevest aan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

:scream:
Wat gaan jullie hier nu aan doen?

1 like

Laagjes aandoen? Trui aan en als het toch ineens warm wordt de trui uit. En anders iets extra’s meenemen en in een kluisje leggen? Zoals een sjaal ofzo

Ja ik ook!
Ik krijg ook heel vaak de neiging om als ik bij mijn schoonfamilie ben en iedereen zit zo lekker te genieten van hun kneuterige zweedsheid (bijv tijdens midsommar) iets heel controversieels of aanstootgevends te zeggen haha.
Ik weet niet waarom en vind mijn schoonfamilie ook erg leuk en ze hebben zelf ook genoeg kritiek op hun land maar het roept iets in me op dat ik niet kan onderdrukken.

6 likes

Helaas is dit verre van de eerste keer. Zucht we gaan maar weer een val zetten en al het vuil weggooien :confused:

1 like

Omdat mijn ouders zoveel jaar getrouwd zijn en zij dat heel graag willen.

Dankje @Lentex :sweat_smile:!

2 likes

Fijn! Veel plezier!

Maar waren ze ook echt 29 toen ze trouwden? Dat is natuurlijk geen vereiste :wink:

Iel wat is de knipoog lelijk. Bedoel het niet gemeen in elk geval!

1 like

Ach zo! Nou al trouw je op je 35e of 45e of helemaal nooit, ik hoop vooral dat je leven gaat lopen zoals jij graag wilt :slight_smile:

4 likes

Haha ik heb stoelen te koop gezet. Stuurde een man mij een bericht op facebook, zijn ze nou zilver of goud? En die stoelen in het goud zijn echt super kitsch. Dus ik zei haha nee zilver (gelukkig). Zegt die haha oh jammer ik zoek goud. Oepsss :joy:

1 like

Ik weet niet wie het laatst had over een eng beest die opeens tevoorschijn kwam maar ik was net aan het douchen en opeens was er en mega vies groot beest in de badkuip! Ik was alleen thuis en heb niet gegild maar heb hem weggespoeld terwijl ik ondertussen er zelf uitsprong. Tot zover mijn relaxte ochtend…

2 likes

Ik ben alleeen thuis en er liggen nog wat restjes van vanalles. Dus ik ben nu vanalles op aan het maken. Nu lunch ik met: peer, pruim, druiven en eierkoeken :sweat_smile:

3 likes

Hahahahaha prachtig :joy::joy: als we iets willen plannen en ik antwoord met “hmm neh, niet handig vrijdag want dan ben ik waarschijnlijk ongesteld” hoor ik mijn vriend meteen een liedje inzetten… “FRIDAAAAY BLOOODYYYY FRIDAAAAYYYYY”

9 likes

Heeft iemand toevallig een hele leuke opdracht voor een vrijgezellenfeest?
Heb er binnenkort een en iedereen kan 1 opdracht inbrengen… Niet al té gek (als in: in je nakie door de fontein springen) maar een beetje memorabel mag het natuurlijk wel zijn!

Ik lees een boek. Dit mag in de krant

5 likes

Haha snap ik :joy: kijk en huiver. Nee valt wel mee toch?

8 likes

Ik was net koffie drinken en per ongeluk mijn mobiel vergeten. Ik zou willen dat het mij liet beseffen hoe fijn nadenken is en praten met wildvreemden. Maar ik vond het alleen maar kut.

3 likes