Gekke foto’s van instagrammers nadoen. Als je buiten bent en dan op die locatie zoeken. Ik verzin dit ook ter plekke, misschien is het wel hartstikke stom.
Volgens mij kun je dat terugbrengen naar de apotheek!
Ik denk dat laatste tijd best vaak aan het moment dat ik iemand in het water vond. Ik was 20 en totaal geen nazorg gekregen. Soms denk ik, ik moet erover praten maar wat dan? Ik praat erover oke, dat doe ik nu soms ook random.
Dat lijkt me super heftig. Wel raar dat er helemaal geen nazorg aangeboden is. Als je merkt dat je er vaker over nadenkt dan dat je wilt of dat je dat moeilijk vindt, zou ik gewoon een afspraak maken bij de huisarts. Waarschijnlijk stuurt hij/zij jou dan door naar de praktijkondersteuner. Kun je gewoon op een laagdrempelige manier het er met iemand over hebben! Wel fijn om je hart te luchten denk ik.
Oeh, klinkt heftig. Misschien een keer contact opnemen met slachtofferhulp?
Raar dat je geen nazorg hebt gekregen. Je mag mij ook altijd pb en als je wilt <3
Ahhh dit is echt een supergoeie! Thanks!
Ik be zo intens moe maar ik snap het niet. Ja ok ik was lam en heb nu een kater maar ik was al half 2 thuis en heb do en vr thuis gewerkt dus best wel kunnen chillen. Lijkt wel alsof alles (wat is alles) er nu uitkomt ofzo?
Ik ben vanochtend ongesteld geworden en ik heb echt in jaren niet zo’n krampen gehad, ik dacht net zelfs in de AH dat ik flauw zou vallen dus ben snel naar huis gegaan en heb twee paracetamol naar binnen gegooid maar hallo ik dacht dat deze pijndagen verleden tijd waren
edit: maar nu weet ik gelukkig wel waarom ik al de hele week zo’n heks ben, ligt dus niet aan m’n sprankelende persoonlijkheid
Ik ben echt onterecht chagrijnig. We deden net zo’n spel waarbij je zoveel mogelijk kleren uit moet doen. Ik en een ander meisje hadden onze beha uit. Voor dat andere meisje werd helemaal gejuicht en geklapt en ik stond daar zo naakt??? Echt stom.
Ik was gister uit en ik vond het echt totaal niet de moeite waard, wel gezellig met mijn vriendin maar verder echt zo oninteressant, ga 't ook gewoon niet meer doen. Liever thuis chillen met een fles wijn
Zoek twee honden en laat ze uit
Soms geef ik mensen een recept voor bijv 7 stuks met een herhaling mee (zodat ze nog een keer kunnen halen als het nodig is), maar dan worden ze weer boos dat ze twee keer kosten voor de apotheek moeten betalen, het is nooit goed geloof ik.
Popcorn rookworst though. De rest kan ik begrijpen en vind ik vaak wel lekker. Maar wie heeft deze monstrosity op de markt gebracht
Ik kreeg na mijn operaties ook altijd mega veel mee. Nooit iets van gehad. Ik had nooit pijn na mijn operaties.
Dankje!! Ja dat is waar. En zij was ook al ouder en zit al lang bij de vereniging… verklaart ook een deel
Ik vind dit spel best heftig eigenlijk…
Maar ik snap je wel hoor. Snel vergeten!
Je moet niks hoor. Een paar meisjes had alleen de schoenen uit. Maar ik ben vrij fanatiek ingesteld bij dingen waarvoor je niet hoeft te bewegen, haha. Dus ik ga gewoon naakt en sla dan een handdoek of dekentje om me heen, soms krijg je bij dit soort spellen een vuilniszak als ‘jurk’. Dus je staat niet helemaal bloot
Awesome!
Ik kan dus door mijn val vorige week vandaag niet naar mijn lievelingsfestival waar ik al 9 maanden een kaartje voor had en super naar uit keek. En nu is mijn vriend net vertrokken daarheen en zit ik huilend op de bank. Echt top dit.
<3
Ga je zelf lekker verwennen vanavond!