Wat je even kwijt wilt #8

Ja ik denk dat ie gewoon een beetje te kort is :stuck_out_tongue: het wordt wel beter als het groeit maar ik wil al heel lang geen rechte pony meer (wel gehad) omdat het niet meer zo bij me past. Dit was ook totaal niet wat ik wilde, ik wilde m’n oude pony (schuin dus) gewoon ietsje korter hebben zodat ie niet uit zou groeien, maar ze knipte per ongeluk te veel af en de enige manier om het er niet heel raar uit te laten zien was om het recht te knippen

Maar het wordt dus wel in serieuze bookshops (online) verkocht
Ah, even verder gegoogeld en het is dus comedy. De schrijver heeft ook ‘The beautiful poetry of Donald Trump’ gepubliceerd. Hahaha

Wat zijn RGKs? Ik heb dit nou al een paar keer gelezen op het forum in verband met schoenen en in verband met kinderen, maar google helpt me niet :frowning_face:

3 likes

Rob Geus kinderen. Verdere context ontbreekt bij mij ook

Haha ik zit mega kou te lijden op kantoor (te lui om door het tochtige trappenhuis naar de verwarmingsknop te klimmen) en heb nu een stuk karton onder mn voeten gelegd en het werkt echt goed!

8 likes

Thanks!
Ik vind het inderdaad onzin om de bruiloft ‘terug te betalen’. Ik ga voor 40 euro en dan nog een klein persoonlijk cadeau erbij :slightly_smiling_face:

2 likes

Yes, dankje! Nu snap ik hem!

Heeft iemand tips voor een fijne dag in je eentje? Heb echt zin eigenlijk om met iemand leuke dingen te doen vandaag maar ik ben dus alleen, plus het is zeikweer. Maar heb geen zin om mijn zondag in mn uppie in huis door te brengen.

1 like

Naar de bios of een museum?

Ik ben op zoek naar tips. Ik wil een vriendin van mij een stedentripje cadeau doen. Het liefst een stad in Duitsland of België wat dus met de auto te bereiken is. Gent en Leuven zijn uitgesloten. Iemand een idee?

Heb zeker geld nodig :wink:
Maar dit was een Probleem met het verlopen van beveiligings certificaat. Fixed!!

1 like

Bioscoop? Lekker op zondagmiddag

Je kunt daar ook de app Bandsintown voor gebruiken

1 like

We zijn voor de verhuizing al heel veel aan het inpakken. Dus leven nu tussen de dozen en hoeven bijna niks meer te doen.
Dr echte verhuizing is pas over een dikke maand. Maar krijgen al wel eerder de sleutel en dan kunnen we veel verhuisdozen al overbrengen.

1 like

Heeft er iemand een goed recept voor hartige taart met gehakt? :smiley:

Ik ga woensdag mijn lippen laten doen en de hele nacht heb ik op youtube filmpjes gekeken en ik werd er fucking misselijk van hoe ze met die naald zitten te raggen in die lippen. Ben ook pas om 5 uur in slaapgevallen

#zinin

8 likes

Het was gisteren zo gezellig met die vriendin en ik heb echt een soort ‘erkenning’ gekregen dat mijn vriendschap veel waard is? Ze is onlangs verloofd en toen heeft haar vriend wat vriendinnen gevraagd om er bij te zijn en dus het vliegtuig te pakken als verrassing en toen is hij mij vergeten of heeft niet aan mij gedacht en dus was niemand van die andere vriendinnen gekomen en toen had zij ook gezegd van huh, waarom heb je Honey niet gevraagd want die was sowieso gekomen? Het was gewoon even heel fijn om te horen dat ze dat ook weet en ze zei dat ze zich meer op d’r gemak voelt bij mij dan bij die anderen en ik twijfel altijd of ik wel even veel beteken voor vriendinnen als zij voor mij en dit was wel even een fijne bevestiging dat het wel zo is. :relaxed:

En nu gaan we snel weer afspreken om een sleepover te doen en ik heb er gelijk zo’n zin in.

23 likes

Een tijdje terug postte een forummer over dat hun kat was weggelopen, maar dat er op onverklaarbare manier ze ‘s nachts wel bezoek hadden van een ander beest wat uit de bakjes at. Dat beest ging dan door hun kattenluikje naar binnen, ik weet niet zeker of het zo ging maar in ieder geval iets in die strekking! Ik ben benieuwd of ze er al achter is wat het nou precies was/is

13 likes

Ooh ik ga dit misschien ook wel doen.