Wat je even kwijt wilt #8

@Flamingo gedurfd van je! Lees het hier weleens vaker en echt respect voor iedereen. Zou zelf willen dat ik zo was / dat ook durfde. Fijne avond en laat zeker weten hoe ‘t was!

1 like

Ik vind het tot nu toe heel ongemakkelijk, vind t moeilijk om los te komen maar wil wel graag haha

1 like

You can do ittt! Haha. Mental support jouw richting op. Dat je er sowieso écht al staat, hulde!

1 like

Wij liggen wakker door geluidsoverlast en ik erger me kapot. Voor jullie info: feestje is op de 2e verdieping en wij wonen op de begane grond. Ik ben er al naar toe gelopen om vriendelijk te vragen of het zachter kan, kreeg ik terug ‘Ach, het is zaterdag!’ ‘Het is een studentenflat, toch?’ Wat niet zo is, en ‘Moet je morgen werken dan?’ Dus lekker bijdehand. Gesprek afgerond dat het fijn zou zijn als de muziek zachter kan want we hebben met elkaar rekening te houden in het pand. Ja, ze zouden de muziek zachter doen. Nou, een uur verder en het gaat nog even hard door. Heb inmiddels de politie gebeld maar het is zaterdag en die hebben natuurlijk hun handen vol met alle meldingen i.v.m. het uitgaansleven in de stad dus het is niet bekend of die komen en zo ja, in welk tijdsbestek. Heel begrijpelijk natuurlijk maar dag nachtrust voorlopig. Mehhh wij willen slapennnn

1 like

Wat is er aan de hand? Hopelijk slaap je inmiddels lekker.

Gewoon lekker de politie bellen. Liefst met 2 verschillende nummers

1 like

Hebben we al gedaan. En ze vragen naar ons huisnummer dus met 2 verschillende nummers bellen heeft weinig nut, vrees ik, plus ze zitten daar met de zaterdagdrukte.

Nee nog niet. We hebben een eenzijdige ruzie. Meneer slaapt en snurkt gewoon door.

Waarom ben ik zo vroeg wakker. Again…

Braaf om 07:20 de deur uitgegaan voor werk, komt die klote metro niet opdagen

1 like

Naar beneden scrollen?

Omg vorige week gebeurde dit ook al. Ik word gewoon achterna gezeten door een fucking kalkoen. Ik fiets voor m’n leven. Alstie dit in december flikt pak ik m.

(Ik heb dus extreme vogelangst, dus is echt de hel voor me :sob:)

35 likes

Kan iemand mij een kop thee en wat te eten brengen?
Kanonne wat ben ik stijf vandaag.

5 likes

Sliep pas laat maar nu al klaarwakker
En m’n vriend slaapt natuurlijk nog als een roos

Ik weet niet zo goed wat ik tegen je kan zeggen, maar ik heb je berichtje gelezen en ik vind het heel rot voor je! :kissing_heart:

@Flamingo ben benieuwd hoe je het uiteindelijk hebt gehad. Echt wel stoer dat je alleen bent gegaan!

1 like

Om 7 uur beginnen? Wat doe je voor werk?

O o ik heb zeezoutkaramel kruidnoten van van delft gehaald gister. Dat gaat fout vandaag

4 likes

Hoeveel geld geven jullie cadeau als bent uitgenodigd op een bruiloft als daggast?
Ik ga in mn eentje overigens.

Ligt er een beetje aan wie het is. Voor mijn beste vriendin/gezin zou ik wel wat meer geven maar ik denk rond de 40-50?

1 like